Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Singles van: Rob

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en wil ook graag mijn tips met jullie delen.
ik wilde eigenlijk een ledentopic aanmaken maar dit kan niet omdat ik nog niet op 25 posts zit.
Ik gebruik een strategie die velen van jullie zullen gebruiken. Ik speel namelijk puur op singles.
Ik speel bij de bookmaker Unibet.
Om te beginnen een wedstrijd uit de NBA voor vannacht:
Charlotte Bobcats - New York Knicks @1.96
Ik ga hier voor de Knicks. De Charlotte Bobcats zitten in de hoek waar de klappen vallen. Er werden grote nederlagen geleden de laatste weken. De Knicks steken daarentegen in een uitstekende vorm en wonnen hun laatste 5 wedstrijden, waaronder die tegen Miami Heat.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robdewaal
Country flagrobdewaal in 14-01-2014 22:28 Leden topics
in 14-01-2014 22:28 Leden topics
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Topic overgezet naar ledentopics ;)
Veel succes in ieder geval!
Je hebt er een volger bij ;) (y)
0 Vind ik leuk's
Geen best begin voor mij helaas.
Stosur, S - Pironkova, T @ 2.30
Kleine bet op Pironkova in deze partij. Ik vind Stosur niet overtuigen de laatste tijd. Pironkova daarentegen speelt lekker en is goed in vorm.
0 Vind ik leuk's
robdewaal:
Geen best begin voor mij helaas.
Stosur, S - Pironkova, T @ 2.30
Kleine bet op Pironkova in deze partij. Ik vind Stosur niet overtuigen de laatste tijd. Pironkova daarentegen speelt lekker en is goed in vorm.

Dag ervoor had Knicks al geluk, was net of ze met twee linker handen spelen. 3de Q waren ze echt slecht en kwamen ze zelfs achter. 4de Q was ook al niet veel. Met geluk hebben ze de OT gewonnen . Daarom heb ik deze game ook laten liggen.
iig veel succes. Zal je gaan volgen:)
0 Vind ik leuk's
Pironkova is echt in een wereldvorm, ik ga zeker met je mee. Maar wel low stake
0 Vind ik leuk's
Helaas Robs234 , het zat niet mee...
Levante - Rayo Vallecano @2.45
Middenmoter Levante neemt het vanavond in de beker thuis op tegen laagvlieger Rayo Vallecano. Levante lijkt thuis steeds meer in zijn spel te komen en won 3 van de laatste 5 thuiswedstrijden in competitieverband. Vallecano kreeg uit al 22 goals tegen in 10 competitiewedstrijden. De heenwedstrijd bij Vallecano eindigde in 0-0. Ik denk dat nu het thuisvoordeel de doorslag zal geven.
0 Vind ik leuk's
Levante gewonnen. Nipt, maar het was genoeg.
Voor vannacht: Bolelli, S/ Fognini, F- Harrison, R/ Querrey, @2.00
Ik vind Bolleli en Fogini niet zo zeker overkomen de laatste tijd. Vooral op hun service moeten ze te pakken zijn door Harrison en Querry. Ik vind de odd van 2.00 wel een klein betje waard.
0 Vind ik leuk's
Villarreal - Real Sociedad @1.60
Villarreal neemt het voor de tweede keer in een week thuis op tegen Real Sociedad. In mijn ogen is in de eerdere ontmoeting deze week het kwaliteitsverschil duidelijk geworden. Villarreal scoort gewoon makkelijk en ik vind de verdediging van Real Sociedad vaak steken laten vallen. Ik speel op een thuisoverwinning met een redelijke stake.
0 Vind ik leuk's
Getafe - FC Barcelona over 3,5 doelpunten @1.92
Een Barcelona dat makkelijk het net vind, met Messi en Neymar, uit bij een Getafe dat zijn laatste 4 wedstrijden verloor en in zijn laatste 5 duels 14 goals tegen kreeg.
0 Vind ik leuk's
Beetje last-minute bet , sorry daarvoor
Atletico Madrid - Sevilla over 10,5 corner @1.75
2 ploegen die aanvallend spelen tegenover elkaar. 1.75 is een mooie odd voor de over 10,5 corners.
0 Vind ik leuk's
Dat was heel nipt. In de 94e minuut viel de 11e corner (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.