Sharpbets van: Datel
Ik heb me aangemeld voor de sharpbet service. Ik ga meespelen met het programma en we zien wel waar het schip strand :). Ze zeggen een 6 % yield dus ben benieuwd.
Budget: 300
Staking plan: Balanced
In dit topic ga ik wat tips bijhouden en in een bijgaand excel bestand houd ik alles bij.
Wish me luck
Budget: 300
Staking plan: Balanced
In dit topic ga ik wat tips bijhouden en in een bijgaand excel bestand houd ik alles bij.
Wish me luck
in 23-01-2013 17:46 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
champ:
yo Datel, zet je bij deze handicap op real of schalke?
Di 03/18/2014 08:45pm Real Madrid - Schalke 04 Handicap 0:2 2,85
yo Datel, zet je bij deze handicap op real of schalke?
Di 03/18/2014 08:45pm Real Madrid - Schalke 04 Handicap 0:2 2,85
Wat gaittie zegt is compleet waar, echter heb ik hier mijn persoonlijke oordeel een beetje laten meespelen en deze niet gespeeld.
Vr 03/21/2014 08:45pm Unicaja Malaga - Barcelona Basketbal Handicapweddenschap 1,85 HC 1 +5,5
http://i57.tinypic.com/icigsi.jpg">
It's not gambling if you always win
ik heb lucky mark ook (E/W) :)
PS: Aah, weddenschap gevonden...maar ik kan niet eens inzetten :S
Wil 1 eu spelen, staat er limiet bereikt xD
PS: Aah, weddenschap gevonden...maar ik kan niet eens inzetten :S
Wil 1 eu spelen, staat er limiet bereikt xD
De +5,5 is alweer weg....nu +3,5 geworden
Maar hoe kan er "limiet bereikt" hebben gestaan, met een 1 euro-bet xD ?
Ik heb gisteren 10 euro er op gezet, en dit zal dan mijn eerste bet zijn (dus ik heb nog niet "teveel" winst gemaakt om gelimiteerd te worden).
Ik heb gisteren 10 euro er op gezet, en dit zal dan mijn eerste bet zijn (dus ik heb nog niet "teveel" winst gemaakt om gelimiteerd te worden).
Waarschijnlijk was de line al aangepast naar 3.5 maar was je beeld nog niet refreshed? :O
Earrebarre yn e jarre bedarre
tipsvoorwinst:
Ja zoiets denk ik ook? Cashpoint is soms heel raar zoals je al gemerkt heb, gewoon blijven betten in the long run maken we winst, niet lagere odds of lagere lines pakken daarentegen!
More horses today, deze zijn just to win, dus niet each way.
http://i58.tinypic.com/akfqiw.jpg">
Iets lagere odds maken toch niet uit?
Bijv. als die 1,85 naar 1,75 was gegaan (niet dat dat gebeurd met lines, met ff als voorbeeld)
Verwacht je nog meer sharpbets, op deze ene na?
Bijv. als die 1,85 naar 1,75 was gegaan (niet dat dat gebeurd met lines, met ff als voorbeeld)
tipsvoorwinst:
Is een daling van bijna 7%, wat dus op de lange termijn 7% minder profit oplevert. Aangezien ik een ROI van tussen de 110-120 haal (laatste meting 114%). scheelt dit je 7%, dus houdt daar rekening mee, de hoogste odds pakken zijn juist kritisch.
Di 03/18/2014 04:15pm Lajovic Dusan - Lacko Lukas Normale weddenschap 2 manieren1,90 1
Datel op welke site speel jij die paardenraces?
Op William Hill heb ik lagere odds namelijk.
Wel weer één goed!! Bedankt!
Op William Hill heb ik lagere odds namelijk.
Wel weer één goed!! Bedankt!