Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Rubeo's wedtips

Goedendag allemaal :)

Ik speel voor mezelf nu al een poosje een dagelijkse combo van 2 tot 4 wedstrijden die in mijn ogen een hoge kans hebben om over 1.5 goals te gaan. De odds daarvoor liggen meestal niet zo heel hoog, tussen de 1.15 en de 1.25 meestal. daarom is het interessant om deze in een combo bij elkaar te stoppen. Meestal kom ik met een aantal wedstrijden zo rond de 1.75 - 2.2 uit (afhankelijk van het aantal wedstrijden natuurlijk)

Mocht ik de combo winnen, dan gooi ik de volgende dag het hele bedrag wat eruit is gekomen op een volgende combo. Dit probeer ik dan zo verder te "stapelen" tot ik bij mijn doelbedrag ben.

Tussendoor haal ik er vaak mijn eigen stake uit, en hoe verder ik kom, hoe vaker ik er ook wat winst uit haal.

Gisteren strandde ik helaas bij stap 7 voor mezelf, dankzij barcelona :)

Vandaag begin ik dus weer een nieuwe serie, en wil eens kijken hoe ver ik kan komen als ik het ook hier neer zet.

Stap 1

Aston villa - manu over 1.5 goals

lugano - st gallen over 1.5 goals

aalborg - aarhus over 1.5 goals

tondela - porto over 1.5 goals.

samen een odd van 2.29

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrubeo in 9-07-2020 08:05 Leden topics
in 9-07-2020 08:05 Leden topics
251 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

denk dat o1.5 goals beter is, kan altijd gebeuren dat team niet scoort. kan natuurlijk ook altijd gebeuren dat er minder dan 1.5 goals vallen maar deze is volgens mij vaker juist. om maar 1 vb te geven; Arsenal- city voor FA cup... ik dacht city scoort sws.... niet. o1.5 goals viel wel.

wel goed bezig! kan je ook erbij zetten welke stap je al zit en wat je inzet is?

0 Vind ik leuk's

Goedemorgen,

Stap 5 van het over 1.5 goals stappenplan:

ranheim - tromso over 1.5 goals

sassulo - milan over 1.5 goals

Linz - amstetten over 1.5 goals

odd van 1.57 samen.

2 Vind ik leuk's

Dank je wel Rubeo deed weer mee met je

2 Vind ik leuk's

De Oostenrijkers maakten het nog flink spannend in de eerste wedstrijd van gisteren, maar gelukkig scoorden ze alsnog 😄

Ik haal nu mijn startstake eruit, aangezien ik mijn startbedrag nu heb vertienvoudigd €0,3 --> €3

Voor stap 6 speel ik de volgende wedstrijden:

Norrkoping - varberg over 1.5 goals

manchester united - west ham over 1.5 goals

Spal - AS roma over 1.5 goals

samen een odd van 1.57

De teamgoals laat ik heel even zitten, wil me toch goed op dit stappenplan concentreren 😄

4 Vind ik leuk's

Lekker bezig rubeoboyyyy. Nog ff en je zit bij de 10 k ;)

1 Vind ik leuk's

Lekker easy binnen! Mss toch proberen indien nodig om 4 matchen te spelen voor.de iets hogere odd ik had liverpool er nog bij

0 Vind ik leuk's

Goedemorgen,

We gaan nu de beslissende fase in van dit stappenplan.

Voor vandaag en dus voor stap 7 heb ik de volgende wedstrijden:

Malmo - hammerby over 1.5 goals

Udinese - Juventus over 1.5 goals

Xamax - young boys over 1.5 goals

Samen een odd van 1.72

Succes weer allemaal voor vandaag 😀

2 Vind ik leuk's

Ik volg je blind!

0 Vind ik leuk's

jammer, maar hier eindigt dit stappenplan. Young Boys scoorde maar 1x een ook xamax kwam niet tot scoren.

zelf had ik nog in de chat gemeld dat ik ergens rond minuut 40 de under 1,5 had gepakt met 1 unit. Dus ik loop wel weg met winst. Maar het is wel een kleine teleurstelling.

als jullie het leuk vinden wil ik wel weer een nieuw stappenplan beginnen.

1 Vind ik leuk's

Lekker doorgaan!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.