Rubeo's wedtips
Goedendag allemaal :)
Ik speel voor mezelf nu al een poosje een dagelijkse combo van 2 tot 4 wedstrijden die in mijn ogen een hoge kans hebben om over 1.5 goals te gaan. De odds daarvoor liggen meestal niet zo heel hoog, tussen de 1.15 en de 1.25 meestal. daarom is het interessant om deze in een combo bij elkaar te stoppen. Meestal kom ik met een aantal wedstrijden zo rond de 1.75 - 2.2 uit (afhankelijk van het aantal wedstrijden natuurlijk)
Mocht ik de combo winnen, dan gooi ik de volgende dag het hele bedrag wat eruit is gekomen op een volgende combo. Dit probeer ik dan zo verder te "stapelen" tot ik bij mijn doelbedrag ben.
Tussendoor haal ik er vaak mijn eigen stake uit, en hoe verder ik kom, hoe vaker ik er ook wat winst uit haal.
Gisteren strandde ik helaas bij stap 7 voor mezelf, dankzij barcelona :)
Vandaag begin ik dus weer een nieuwe serie, en wil eens kijken hoe ver ik kan komen als ik het ook hier neer zet.
Stap 1
Aston villa - manu over 1.5 goals
lugano - st gallen over 1.5 goals
aalborg - aarhus over 1.5 goals
tondela - porto over 1.5 goals.
samen een odd van 2.29
stap 3 binnen, dat betekent voor de volgende stap dat ik mijn beginstake er weer uit haal. deze stap zal morgen pas plaatsvinden, aangezien er voornamelijk EL wedstrijden zijn vanavond, en die zijn te onvoorspelbaar. vandaag dus even een dagje niks.
Goedemorgen, zoals gezegd beginstake eruit gehaald en op naar stap 4
Goedemorgen,
voor degenen die het interessant vinden: vanaf morgen ga ik weer een dagelijkse combo plaatsen, en dus met een nieuw stappenplan beginnen. Ik heb even wat rust gepakt tijdens de verbouwing van de badkamer. Dat is nu in de afrondende fase, dus ik heb weer meer tijd om alles goed uit te zoeken.
tot nu toe staat dit topic een stake of 20 in de plus. En ik hoop hier weer meer van te gaan maken.
Lekker je nieuwe badkuip met geld vullen ;)
Haha, geen nieuwe badkuip in de badkamer. Maar we proberen wel weer te gaan harken.
stap 1 vandaag:
Een Nederlands - Zweeds - Engels onderonsje vandaag 😜
succes weer allemaal!
Stap 1 snel binnen uiteindelijk. Fijn om weer zo te beginnen!
Stap 2, er zijn door de interlandperiode wat minder wedstrijden, dus soms zijn het wat lagere odds om te spelen. Ik weiger bijv. Om cupwedstrijden te spelen prematch 😂