Rubeo's wedtips
Goedendag allemaal :)
Ik speel voor mezelf nu al een poosje een dagelijkse combo van 2 tot 4 wedstrijden die in mijn ogen een hoge kans hebben om over 1.5 goals te gaan. De odds daarvoor liggen meestal niet zo heel hoog, tussen de 1.15 en de 1.25 meestal. daarom is het interessant om deze in een combo bij elkaar te stoppen. Meestal kom ik met een aantal wedstrijden zo rond de 1.75 - 2.2 uit (afhankelijk van het aantal wedstrijden natuurlijk)
Mocht ik de combo winnen, dan gooi ik de volgende dag het hele bedrag wat eruit is gekomen op een volgende combo. Dit probeer ik dan zo verder te "stapelen" tot ik bij mijn doelbedrag ben.
Tussendoor haal ik er vaak mijn eigen stake uit, en hoe verder ik kom, hoe vaker ik er ook wat winst uit haal.
Gisteren strandde ik helaas bij stap 7 voor mezelf, dankzij barcelona :)
Vandaag begin ik dus weer een nieuwe serie, en wil eens kijken hoe ver ik kan komen als ik het ook hier neer zet.
Stap 1
Aston villa - manu over 1.5 goals
lugano - st gallen over 1.5 goals
aalborg - aarhus over 1.5 goals
tondela - porto over 1.5 goals.
samen een odd van 2.29
ik zet deze combo's bij william hill. Die hebben vaak net iets hogere odds dan bijv. unibet.
Jaja, het is weer eens gelukt. Stap 3 binnen. Morgen moet ik even kijken wanneer en of ik wat post. Ik begin met het slopen van de badkamer. Dus als ik ff pauze heb ofzo moet ik even kijken wat me gaat lukken.
in ieder geval beginstake eruit nu en hopelijk op naar winst
Stap 4 ging mis, ik had klein wel op de under gezet nadat de andere 2 binnen waren.
nu weer stap 1:
Bleh, Italianen naaiden gister
vandaag weer stap 1:
Noren die 0-0 blijven, je maakt het niet vaak mee. Maar helaas ik dus wel š
vandaag weer stap 1: