Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Robinst tennis tips

Om te beginnen moet ik toegeven dat ik heel veel winst gemaakt heb met tennis, dus ik vertrouw nu wel een beetje op mijn eigen en hoop ik zo dat het vandaag gaat meezitten .
Gisteren avond had ik 1 match mis van een 3 combo betje met Schiavone ( won 2-1 in sets) , Vekic (0-2set winst) en laatste match Shedova(stond 2-5 voor in set 1 en verliest nog 2-0 in sets , ongeloofelijk ! )
Voor vandaag dus ;
Bertens-Na li 2 @1.20
Na li verkeerd in een top vorm en is daarmee ook terecht favoriet . haar laatste match verloor ze in de finale van de US open van Azarenka de nr 1 van de wereld met 2-1 in sets, ze wist dus knap een set te pakken tegen de Wit-russische. daarvoor had ze een knap parcour afgelegd met winst tegen onderandere Sharapova en Radwanska. Bertens daar in tegen heeft wel kwaliteiten maar ik vind haar toch wel een beetje nonchalant.
Radwanska-Hsieh under 17.5 games @1.83
Radwanska zal iedereen wel kennen, knap :d maar vooral haar goed tennis en haar goeie plaatsballen.
Hsieh is voor mij een onbekende toch wel en ik verwacht een 6-0 6-1 winst.
Copil-Rufin 1 @ 1.60
Copil toch wel goede resultaten laatste weken, heeft een goede serve en won laatste wedstrijden ook erg gemakkelijk met 2-0 in zijn laatste 5 matchen tegen Rufin dat toch niet echt de beste vorm haalt. laatste 2 wedstrijden won Rufin ook met 2-1 met veel moeite!
Gimeno-traver-Istomin 2 @1.33
Gimeno traver... laat ik beginnen en zeggen dat hij toch niet de beste serve master is dat ik ken. hij laat me een erg matige indruk na en laat ook best makkelijk breken, wat je normaal gezien van Istomin niet kunt zeggen. laatste wedstrijd verloor Istomin dan wel een challanger finale tegen Jurgen Melzer maar dat is even knie van Istomin. Gimeno traver wisselde laatste 5 matchen af met deze vorm ; L-W-L-W-L
Dus dan zou je denken ... nu gaat hij winnen? nee , ik denk dat er een 2e nederlaag op rij volgt voor hem.
Flipkens-voegele 2 @2.10
Flipkens haalt laatste weken haar goed niveau, en terecht! toch zie ik Voegele winnen. Voegele haalt laatste weken haar niveau en zo won ze nu 3x op rij met 2-0 in sets. Flipkens dat een set van Azarenka kon afsnoepen gaat haar zeker niet gewonnen geven en ik denk dat het een evenzijdige wedstrijd word met Voegele dat wint.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robinst
Country flagrobinst in 21-03-2013 14:32 Leden topics
in 21-03-2013 14:32 Leden topics
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.