Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: RB07

Dag leden van voetbalwedden (y)
Na een tijdje actief te zijn in de chat ga ik maar eens een eigen topic oprichten. Ik zal hier af en toe wat tips plaatsen. Ik ben wel iemand die ook vaak opstellingen afwacht, dus verwacht niet teveel bets van te voren, maar ik zal mijn best doen. Ik wed nu ruim een jaar en heb er al best wat mee verdiend. Ben vooral een expert op het gebied van de Premier League en maak daar ook veel winst mee (die ik helaas niet heb kunnen delen in de afgelopen weken ;))
op naar winst! :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrb07 in 21-10-2011 13:33 Leden topics
in 21-10-2011 13:33 Leden topics
68 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
zelfde combo hierzo, nu maar afwachten!
0 Vind ik leuk's
Middlesbrough @ 1.67 (5/10, Bwin)
0 Vind ik leuk's
Groningen @ 2.30 (7/10, SBOBET)
0 Vind ik leuk's
Roma @ 2.18 (7/10, BF)
0 Vind ik leuk's
Arsenal @ 1.47 (6/10, Betfair)
Manchester United wint @ 1.42 (3/10, Betfair)
Liverpool - City: 1X @ 1.57 (1/10, Bwin)
Premier League tips voor komend weekend! (y)
0 Vind ik leuk's
Fulham – Liverpool
Liverpool DNB @ 1.58 (5/10, Unibet)
Wolverhampton Wanderers – Sunderland
Both teams to score @ 1.75 (4/10, Unibet)
Blackburn Rovers – Swansea City
Doelpunt gescoord tussen minuut 00:00 en 29:59: Ja @ 1.80 (2/10, Unibet)
Dat zijn mijn wekelijkse 3 premier league tips!
Voor straks:
Juve Stabia @ 1,60 (8/10, IW)
Ik ga ook nog even de opstellingen afwachten van Bayern Munchen en daarop spelen.
Grtz
0 Vind ik leuk's
Toch mooie resultaten vandaag van mijn gezette bets.
Hier de teams en de gewonnen units op deze teams:
Leeds 6 units
Juve Stabia 4,8 units
Bayern 7 units
Arsenal 5,6 units
Dinamo zagreb -7 units
Barrow -1 unit
Manchester United +5,25 units
Club Brugge +4,69 units
Ajax +20,99 units
Totale winst = 46,33 units
Toch lekker! (y)
0 Vind ik leuk's
rb07:
Toch mooie resultaten vandaag van mijn gezette bets.
Hier de teams en de gewonnen units op deze teams:
Leeds 6 units
Juve Stabia 4,8 units
Bayern 7 units
Arsenal 5,6 units
Dinamo zagreb -7 units
Barrow -1 unit
Manchester United +5,25 units
Club Brugge +4,69 units
AJAX +20,99 units
Totale winst = 46,33 units
Toch lekker! (y)

nice
curieus naar je tips voor morgen
je speelt die allemaal single ???
0 Vind ik leuk's
Ja ik speel alles single en vaak pas vroeg voor de wedstrijden. Opstellingen zijn voor mij van cruciaal belang om goed te kunnen wedden.
Ik moet zeggen, ik houd mij niet altijd aan het stake systeem van 10/10. Op Ajax had ik bijvoorbeeld veeeeeel meer gezet omdat ik zeker wist dat die ging winnen, vandaar ook de hoge winst daar.
Mijn winsten zijn de laatste weken zeer nice. Maand november leverde mij bijna 300 units op :d
Maand december staat na 3 dagen ook alweer op +63 units ongeveer (h)
0 Vind ik leuk's
Ben hier weer terug en ga dus weer beginnen. Als volgt mijn tips:

Ik zal hier ook mijn tips gaan plaatsen.

Jong FC Twente - FC Emmen
Hoewel FC Emmen het de laatste tijd lastig heeft om te winnen in de Jupiler League en afgelopen vrijdag ternauwernood ontsnapte aan puntverlies tegen Fortuna Sittard (FC Emmen kwam in het laatste kwartiertje terug van een 2-1 achterstand tot een 3-2 overwinning) verwacht ik toch dat Emmen vandaag de volle punten mee gaat nemen.

Jong FC Twente heeft niks meer op het spel staan, de playoffs zijn uit zicht en de onderste regionen zijn ook ver weg. Emmen is nog volop in de race voor de playoffs en staat slechts één punt achter op de plek welke recht geeft op het spelen van playoffs. Er is Emmen dus alles aan gelegen om vandaag te winnen in Enschede.

Pick: FC Emmen wint @ 1.81 (3/10, Betfair)

Mansfield Town - Shrewsbury Town
De volgende pick heb ik uit de Engelse League Two, hier neemt Mansfield Town het op tegen Shrewsbury Town. Shrewsbury Town staat 2e en heeft nog alle zicht op de titel in de Engelse League Two. De achterstand bedraagt slechts 1 punt op koploper Burton Albion. Daarbij moet Burton Albion vandaag aantreden tegen nummer 3 Wycombe. Wycombe is met een achterstand van 4 punten op Burton en een voorsprong van 4 punten op nummer 4 Bury gebaat bij een goed resultaat. Afhankelijk van het resultaat van deze wedstrijd kan Shrewsbury dus de 1e plek overnemen en de pole position overnemen voor de landstitel.

Afgelopen vrijdag werd er door Shrewsbury overtuigend gewonnen in eigen huis van Dagenham en ook buitenshuis doet Shrewsbury het niet slecht. Van de laatste 7 uitduels werden er slechts 2 verloren.

Mansfield Town is zo goed als uitgespeeld voor het seizoen. De voorsprong op de degradatiestreep bedraagt echter slechts 6 punten, dus alles is nog mogelijk. Gezien het komende programma waarbij veel wedstrijden tegen rechtstreekse degradatiekandidaten wordt gespeeld, is de verwachting dat Mansfield zich daar wel veilig kan spelen. Ik verwacht echter dat Mansfield in eigen huis niet is opgewassen tegen de wil van Shrewsbury en de wedstrijdodd bied in mijn ogen voldoende value.

Pick: Shrewsbury Town wint @ 1.93 (5/10, Betfair)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.