Over en Under tips
Ik heb de bonus van unibet eerst zelf rondgespeeld om te kijken of ik hiermee succesvol kan zijn voordat ik hier tips ga plaatsen.
Nu deze bonus is rond gespeeld en ik op 3/4 inzetten winst maak, heb ik er een topic over gemaakt.
Ik speel eigenlijk alleen nog maar over of under 1.5 of 2.5 etc.
Hierbij mijn tips:
Helaas, de Arabieren bleven op 1-1 hangen. Andere wedstrijd 3-1 had ze single moeten pakken.
in 10-04-2013 12:20 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik zie net dat Union - Greif weinig scoren, ik laat het hierbij en plaatst m niet
motherflocker:
Ik zie net dat Union - Greif weinig scoren, ik laat het hierbij en plaatst m niet
Ik zag ook dat ze niet zo heel veel scoren nee, maar heb er toch wel vertrouwen in dat Over 1.5 te halen is.
We zullen zien! Succes met je Bet! :)
Jij ook man, hoop dat het voor iedereen prijs is!
Iemand nog tips voor
Premier League
Iemand nog tips voor
Premier League
motherflocker:
Iemand nog tips voor
Premier League
Iemand nog tips voor
Premier League
Ik pak de Premier league wedstrijden allemaal Over 1.5 en daarnaast PSG nog Over 1.5 @1.97
Zit een risico aan maar ik vind het een gokje waard.
Wat een verschrikkelijk voetbal in Rusland. Die speel ik dus ook nooit meer.
motherflocker:
Hij is binnen gelukkig. Union staat na 60 min al op 2-0 dus dat was het probleem niet. Cottbus stond in 90ste minuut nog 1-0 achter, ik denk dat wordt hem niet meer, krijgt Cottbus er nog 2 tegen in de 90ste min haha:)
Gefeliciteerd! Die under bet helaas niks. Vandaag een slechte dag, veel verloren met live wedden op tennis.
Wacht nog ff de bets af die nog lopen.
motherflocker:
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/845/ligaunder.jpg/][/URL]
Ook binnen, zat er naast dacht dat het niks was geworden.
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/845/ligaunder.jpg/][/URL]
Ook binnen, zat er naast dacht dat het niks was geworden.
motherflocker:
Gefeliciteerd! Die under bet helaas niks. Vandaag een slechte dag, veel verloren met live wedden op tennis.
Haha ik ben ook redelijk wat verloren door dat Tennis:/ Maar je had hem inderdaad binnen zag ik. Gefeliciteerd!
Maar gelukkig redelijk aan het terugverdienen nu met Over 1.5's.
Ben zojuist de belgische 2e competitie eens gaan proberen.
Tubize-Sint Niklaas
Vise-Sint Truidense
Borinage-Roeselare
Over 1.5@1.97
Eens kijken of deze mijn verlies met het Tennis om kan zetten naar winst!