Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

OnzeMichael challenge: van 100 naar 1000 euro PART 2

Naar aanleiding van mijn artikel, ga ik eens proberen hoe ver ik kan komen met voetbalwedden door discipline te gebruiken. Voor degene die het artikel nog niet hadden gelezen:
http://www.voetbalwedden.net/artikelen/kijk-uit-met-combis-ze-zijn-gevaarlijk-en-zorgen-voor-verlies/
Mijn vorige challenge was mislukt en ik kon helaas de beginpost niet aanpassen (post was ouder dan 4 weken :s) dus vandaar dit nieuw topic. De vorige keer maakte ik nog gebruik van combi's op bwin/unibet maar nu ga ik spelen met het taartmodel en inzetten op alleen singles.
Bookmakers
Ik zal spelen op voornamelijk Betfair (wedstrijden op de dag zelf) en op Unibet als ik vaak dubbele kans wil inzetten.
Ik zal proberen een dag voor de wedstrijd met tips te komen. Af en toe zal ik ook een wedstrijd layen. Je speelt dan dus als bookmaker. Maar ik zal toch proberen om voornamelijk te backen.
Doelstelling
Ik ga proberen een winst te behalen van 100 euro in de maand November. Dit komt neer op ongeveer 3 euro in de plus per dag. Aangezien dat ik regelmatig verlies zal maken, zal ik enkele dag ook meerdere euro’s moeten winnen. Rond 25 november zal er een evaluatie plaatsvinden en eventueel een nieuwe doelstelling worden geformuleerd.
Vriendenbonus op Betfair
Aangezien dat Betfair een mooie vriendenbonus heeft, wil ik deze met jullie delen. De bonus bestaat uit een storting van 35 euro en dit dient ingezet te worden op een minimale quote van 1,20. Wanneer dit voldaan is, krijgen wij beide direct een bonus van 35 euro bijgeschreven op onze accounts. De vriendenbonus die je daarvoor dient te gebruiken is: K4K4FRHPK
Bankroll
Startroll op 28 Oktober 2011: 100 euro.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar onzemichael
Country flagonzemichael in 27-10-2011 19:20 Leden topics
in 27-10-2011 19:20 Leden topics
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Met de Italiaanse tips van mij moet het ook wel goedkomen he :p haha goed bezig (y)
0 Vind ik leuk's
Sevilla - Girona 1 @ 1,41 8/10
Valerenga - Frederikstad 1 @ 1,56 6/10
Midtjylland 1 @ 1,56 8/10
0 Vind ik leuk's
Pff gaat nog niet echt lekker, nog wat ingezet op Stoke en Nantes to win
0 Vind ik leuk's
stoke ziet er ook niet goed uit :-(
0 Vind ik leuk's
hostedenis:
stoke ziet er ook niet goed uit :-(

Drama dag zeg, alles ging fout... - € 29,78 (mits Sevilla niet wint)
Ik heb wel een les geleerd dat wanneer een club voorstaat dat ik em meteen moet gaan layen :) Had Midtjylland gewoon moeten layen. Maargoed kheb nu wat leergeld betaald dus geen man over boord :D
€ 127,97 - 29,78 = € 98,19
0 Vind ik leuk's
Arsenal 1 @ 1,77 6/10
Valencia - Leverkusen 1 @ 1,66 6/10
Apoel - Porto 2 @ 1,84 4/10
Genk - Chelsea X @ 6,2 2/10
0 Vind ik leuk's
succes, neem ook af en toe ff kijkie (y)
0 Vind ik leuk's
-
onzemichael:
Genk - Chelsea X @ 6,2 2/10

Dat zie ik niet direct gebeuren... Kun je onderbouwen waarom je denkt dat het gelijkspel wordt?
Ik speel deze match met winst chelsea en ook eens met winst chelsea met handicap +1 voor genk.
Het zou kunnen dat ik me serieus vergis, maar ik zie Genk blijkbaar niet zo sterk als jij ze ziet... :)
EDIT: de andere drie speel ik wel ook, en net hetzelfde als jij ze speelt.
0 Vind ik leuk's
hostedenis:
onzemichael:
Genk - Chelsea X @ 6,2 2/10

Dat zie ik niet direct gebeuren... Kun je onderbouwen waarom je denkt dat het gelijkspel wordt?
Ik speel deze match met winst chelsea en ook eens met winst chelsea met handicap +1 voor genk.
Het zou kunnen dat ik me serieus vergis, maar ik zie Genk blijkbaar niet zo sterk als jij ze ziet... :)
EDIT: de andere drie speel ik wel ook, en net hetzelfde als jij ze speelt.

las net dat Mario Been minder respect wil tonen voor Chelsea.
Genk won afgelopen weekend knap van Brugge met 4-5 na een 4-2 achterstand en Chelsea verloor verrassned van Arsenal. Daarnaast wist Genk Valencia thuis op 0-0 te houden.
Ik vond 6,2 voor een X wel erg hoog en hoop dat het lang 0-0 blijft, dan ga ik em layen of misschien wel cashen ;)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
hostedenis:
onzemichael:
Genk - Chelsea X @ 6,2 2/10

Dat zie ik niet direct gebeuren... Kun je onderbouwen waarom je denkt dat het gelijkspel wordt?
Ik speel deze match met winst chelsea en ook eens met winst chelsea met handicap +1 voor genk.
Het zou kunnen dat ik me serieus vergis, maar ik zie Genk blijkbaar niet zo sterk als jij ze ziet... :)
EDIT: de andere drie speel ik wel ook, en net hetzelfde als jij ze speelt.

las net dat Mario Been minder respect wil tonen voor Chelsea.
Genk won afgelopen weekend knap van Brugge met 4-5 na een 4-2 achterstand en Chelsea verloor verrassned van Arsenal. Daarnaast wist Genk Valencia thuis op 0-0 te houden.
Ik vond 6,2 voor een X wel erg hoog en hoop dat het lang 0-0 blijft, dan ga ik em layen of misschien wel cashen ;)

My hat goes off to you, sir! (y)
Zeer mooie voorspelling, ik heb met deze match wel wat verloren :(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.