Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van StephanV

Vooral Tennistips!
Mijn eerste picks voor vannacht zijn:
Scheepers C. / Li N. , Under 19.5 games @ 1.92 10/10
Na Li is dit seizoen nog ongeslagen, 4 van de 4 wedstrijden won ze waaronder tegen Marion Bartoli. Li speelde vorige week met China de Hopman Cup en won de eerste ronde in Sydney met 6-0 6-3. Ze neemt het op tegen Chanelle Scheepers de nummer 39 van de wereld, die via de kwalificatie het hoofdtoernooi bereikten. Wimbeldon vorig jaar was de enige ontmoetingen tussen Scheepers en Li, waarin Li won.
De odd is het hoogst bij Bwin waar de quote 0.20 hoger ligt dan gemiddeld!
Giraldo S. / Almagro N. ,Over 2,5 set 5/10 @2.30
De odd ligt het hoogst bij Tipico.
Giraldo en Almagro stonden 2 keer eerder tegen elkaar, waarbij in beide partijen een 3e en beslissende set de winst voor Almagro opleverde. In 2010 werd het 7-6 6-7 en 6-3 en vorige jaar 7-6 5-7 6-4, Almagro speelde afgelopen week in Chenai waarin hij in de finale verloor van Milos Raonic met 6-4 6-4. Giraldo speelde vorige week het toernooi van Brisbane en won daarin 2 wedstrijden, maar kwam tekort tegen Gilles Simon. Ik verwacht ook dit jaar een spannende pot tussen de nummer 42 en 10 van de wereld met daarin 3 sets.
De odd is het hoogst bij Bwin op dit moment.
Veel vertrouwen in Na Li!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar stephanv
Country flag stephanv in 9-01-2012 13:04 Leden topics
in 9-01-2012 13:04 Leden topics
47 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.