Wedtips van: timbarrett (NBA Basketbal wedtips)
Mijn eerste NBA tips, in de nacht van 8 November 2012:
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
in 7-11-2012 22:58 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Speel hem met je mee heb alleen mijn twijfels bij clippers kan alle kanten op :p
Vanaf maandag / dinsdag ga ik weer vol concentreren op basketball!
Hier alvast een warming up combo:
LA Clippers -6.5
Orlando winst
Odd 2.87 @ inzet 2 euro.
Hier alvast een warming up combo:
LA Clippers -6.5
Orlando winst
Odd 2.87 @ inzet 2 euro.
Vanaf morgen ga ik waarschijnlijk weer voor het echie spelen! Na een tijdelijke nba time out.
Hier vast tips voor aankomende nacht die ik nog zonder geld speel:
Warming up Combo voor me return
Chicago Bulls - Charlotte Bobcats (Charlotte Bobcats +11) @ odd 1.95
Denver Nuggets - Indiana Pacer (Denver Nuggets Winst) @ odd 1.45
Brooklyn Nets - Orlando Magic (Orlando +9.5) @ odd 1.91
Combo Odd 5.40
Korte Motivatie:
Bulls heeft een wisselvallig seizoen, de laatste ontmoeting was eind december 2012 (nog geen maand geleden) waarbij bobcats won van de bulls met meer dan 10 punten verschil. Ik verwacht dat de bulls dit gaat winnen en bobcats niet weer gaan verassen maar ik vind +11 teveel aangezien de bobcats hier uiteraard nog zelfvertrouwen aan heeft gehouden en weten dat er wat te halen kan vallen.
Denver Nuggets is een ijzer sterk team thuis, hebben maar weinig wedstrijden thuis verloren en winnen vaak deze ruim. Indiana is ook echt een thuisteam die zo nu en dan een uit wedstrijdje winnen, Denver is te sterk thuis voor Indiana op bezoek.
Brooklyn tegen Orlando, ik heb veel vertrouwen in deze. Orlando verliest redelijk veel maar als je kijkt naar de laatste 10 wedstrijden van Orlando zie je dat misschien op 1 of 2 wedstrijden na Orlando de score dicht in de buurt houden. De perfecte handicap lijkt mij!
Hier vast tips voor aankomende nacht die ik nog zonder geld speel:
Combo Odd 5.40
Korte Motivatie:
Bulls heeft een wisselvallig seizoen, de laatste ontmoeting was eind december 2012 (nog geen maand geleden) waarbij bobcats won van de bulls met meer dan 10 punten verschil. Ik verwacht dat de bulls dit gaat winnen en bobcats niet weer gaan verassen maar ik vind +11 teveel aangezien de bobcats hier uiteraard nog zelfvertrouwen aan heeft gehouden en weten dat er wat te halen kan vallen.
Denver Nuggets is een ijzer sterk team thuis, hebben maar weinig wedstrijden thuis verloren en winnen vaak deze ruim. Indiana is ook echt een thuisteam die zo nu en dan een uit wedstrijdje winnen, Denver is te sterk thuis voor Indiana op bezoek.
Brooklyn tegen Orlando, ik heb veel vertrouwen in deze. Orlando verliest redelijk veel maar als je kijkt naar de laatste 10 wedstrijden van Orlando zie je dat misschien op 1 of 2 wedstrijden na Orlando de score dicht in de buurt houden. De perfecte handicap lijkt mij!
Mooie tips! Ik zal straks even kijken of ik hem speel :)
Ik ga weer een keer met je mee 2/3 systeem (y)
zo ga eens kijken of ik je weer volg. thnx
Ik speel je combi mee. ;)
En speel deze als stap 1 stappenplan:
Chicago Bulls - Charlotte Bobcats Handicap favoriete lijn - Inclusief overtime Charlotte Bobcats 17.5 1,32
Brooklyn Nets - Orlando Magic Handicap favoriete lijn - Inclusief overtime Orlando Magic 16.0 1,32
En speel deze als stap 1 stappenplan:
Chicago Bulls - Charlotte Bobcats Handicap favoriete lijn - Inclusief overtime Charlotte Bobcats 17.5 1,32
Brooklyn Nets - Orlando Magic Handicap favoriete lijn - Inclusief overtime Orlando Magic 16.0 1,32
Ik ga mee ;-) voor een tientje
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
timbarrett:
Ik heb de wedstrijden niet gezien maar aan de score te zien viel orlando zwaar tegen.. Helaas.
Vanavond nieuwe kansen! En dan langzaam opbouwen tot zaterdag (Super Saturday!!)
Orlando ging lekker mee, maar gaf het echt weg volgens mij laatste kwart. Slecht voor je bloeddruk nba checken via livescore als je het net wel/niet redt!!!