Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: timbarrett (NBA Basketbal wedtips)

Mijn eerste NBA tips, in de nacht van 8 November 2012:
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 7-11-2012 22:58 Leden topics
in 7-11-2012 22:58 Leden topics
1809 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Speel 2 combi's met je mee Tim!
Volg je al een tijdje en heb besloten gewoon maar blind met je mee te gaan af en toe
Dus duimen maar :)
0 Vind ik leuk's
milan072:
Speel 2 combi's met je mee Tim!
Volg je al een tijdje en heb besloten gewoon maar blind met je mee te gaan af en toe
Dus duimen maar :)

Hetzelfde hier. Heb sowieso een goede winst al, klein deeltje daarvan terun ingezet :)
Veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Viervoudig heb ik een combo goed... helaas was detroit+7 in de ochtend maar in de avond lager geworden +5.5 en dus net niet gehaald..
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
funbet
Miami - Atlanta (Atlanta)
Phil - Detroit (dettoit)
Odd 10 !
En ik speel:
Portland, Golden, Dalls

ojaa portland golden dallas combi ook goed (Y)
0 Vind ik leuk's
Nou ik heb ondertussen 3 x meegedaan en nog niks gewonnen. Speel al 3x blind mee met een paar combo's
0 Vind ik leuk's
je moet mercedes en tim samen in de gaten houden, dan krijg je de beste tips
0 Vind ik leuk's
Zonde, geen van beide combi's goed.
Had ook wel de grootste combi's met je meegespeeld (gelukszoeker die ik ben :p)
Maar ach, volgende x beter!
0 Vind ik leuk's
84-52 geworden :D Dus was kat in het bakkie!
0 Vind ik leuk's
.
surikillfan:
Nou ik heb ondertussen 3 x meegedaan en nog niks gewonnen. Speel al 3x blind mee met een paar combo's

Had ik in het begin ook, eerste drie keer verloor ik, en steeds als niet meedeed wonnen Timbarrett en Mercedes wel :P
Maar de laatste dagen (vanaf vrijdag) gaat het een stuk beter. De utlra combi van gisteren verdeelde ik over in twee combi's van drie (beiden @6.97), waardoor ik één combi goed had en één combi fout. Daarom vroeg ik vooraf ook welke combi's tim zou adviseren als kleine combi's en van welke wedstrijden hij zeker was. Zo kon ik beter mijn wedstrijden bij elkaar kiezen.
Ik speel met kleine inzet, dus ik speel geen viervoudig systeem en dat soort dingen, gewoon het liefst kleine combi's. Ik heb het gevoel dat er in basketbal minder 'gekke' dingen gebeuren t.o.v. voetbal en de odds zijn lekker, vooral met de handicaps. Het voetbal kost mij juist de laatste week bakken met geld. Ik noem een Dortmund, AZ, Vitesse en Heerenveen.. pff wat een drama was dat.
0 Vind ik leuk's
surikillfan:

Ik denk dat we blij mogen zijn dat deze heren de bets hier plaatsen. Ik in ieder geval wel. Daarbuiten blijft het natuurlijk altijd je eigen verantwoordelijkheid als je de bets ook zelf gaat plaatsen. Het is tenslotte je eigen geld. Daar mag je nooit en te nimmer iemand voor afrekenen.
Ik vind het top dat Tim en Mercedes hun bets hier plaatsen. Keep up the good work guys. (y)
0 Vind ik leuk's
Toppie Joppie

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.