Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: timbarrett (NBA Basketbal wedtips)

Mijn eerste NBA tips, in de nacht van 8 November 2012:
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 7-11-2012 22:58 Leden topics
in 7-11-2012 22:58 Leden topics
1809 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat ziek man! Ik had trouwens je combi weer meegespeeld gister, bedankt! Even 6000 verdienen op zondag netjes hoor
0 Vind ik leuk's
alexione12:
Wat ziek man! Ik had trouwens je combi weer meegespeeld gister, bedankt! Even 6000 verdienen op zondag netjes hoor

Komt allemaal dankzij NBA! ik zetten zoals je in het begin van de topic kan zien elke keer maar 10 euro of 25 euro in.
Door al die winsten kon ik groffer inzetten en nu dus meer winnen.
0 Vind ik leuk's
Post upgedate! Meer combo's.
0 Vind ik leuk's
Ben je zo overtuigd van de Spurs? Stel dat ze niet winnen zijn alle combis gelijk verloren
0 Vind ik leuk's
alexione12:
Ben je zo overtuigd van de Spurs? Stel dat ze niet winnen zijn alle combis gelijk verloren

Ben er heel zeker van! Spurs begint ook in 10 minuten. In het ergste geval kan ik nog een combo maken nadat deze wedstrijd is afgelopen en verloren.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
alexione12:

Komt allemaal dankzij NBA! ik zetten zoals je in begin van de topic kan zien elke keer maar 10 euro of 25 euro in.

Ja dat scheelt echt veel, als je twee á drie keer een klapper maakt, kan je veel hoger inzetten. En dus meer winsten halen.
0 Vind ik leuk's
http://soelsheep.blogabet.com/
maarten377:
timbarrett:
alexione12:

Komt allemaal dankzij NBA! ik zetten zoals je in begin van de topic kan zien elke keer maar 10 euro of 25 euro in.

Ja dat scheelt echt veel, als je twee á drie keer een klapper maakt, kan je veel hoger inzetten. En dus meer winsten halen.

Ja precies! Je kans is tig maal groter om te winnen door bijvoorbeeld 200 euro inzet op een odd van 10 dan 10 euro inzetten op een odd van 200. Als voorbeeld.
0 Vind ik leuk's
Nog een NCAA 4/5 combo, let op! Meeste beginnen 22:00
Oklahoma Sooners vs. West Virginia (West -2)
Georgia Tech vs. Saint Mary's (Georgia +5)
California vs. Pacific (Cal -5.5)
Southern California Trojans vs. San Diego State (San -1)
Gonzaga vs. Davidson Wildcats (Gonzago -8)
Met 4 systeem iets terug gewonnen.
Nieuwe combo erbij:
Brooklyn Nets vs. Portland Trail Blazers (Port +7.5)
Philadelphia 76ers vs. Phoenix Suns (Phil -3.5)
Orlando Magic vs. Boston Celtics (Boston -4.5)
Denver Nuggets vs. New Orleans Hornets (Denver -10)
Zowel bij phil als de spurs helaas 1 punt te weinig..
0 Vind ik leuk's
Ik was al aan het schelden vanmorgen Tim, maar had gelukkig bij één combo Philadelphia gewoon op winst gezet.. Kwam denk doordat ik ook Spurs had! Red ik toch nog een beetje m'n weekend.. maar het zat wel écht tegen!
0 Vind ik leuk's
Mijn comeon account is geblokkeerd en de winst storting geannulleerd -______-
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.