Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: timbarrett (NBA Basketbal wedtips)

Mijn eerste NBA tips, in de nacht van 8 November 2012:
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 7-11-2012 22:58 Leden topics
in 7-11-2012 22:58 Leden topics
1809 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooie en logische combi!
0 Vind ik leuk's
Lekker tim, had deze gespeeld: (Orlando +8.5 en Detroit +9.5)
helaas maar met 10 euro :-|
0 Vind ik leuk's
Had Orlando single gespeeld en gepost voordat ik het hier zag. Leuke combi weer!
0 Vind ik leuk's
~
Zal het lukken, 3x op rij een NBA combi goed?

http://i59.tinypic.com/2nj3w8.png">
0 Vind ik leuk's
Houston precies -3,5 maar wat er met Miami aan de hand is, half time stonden ze er nog goed voor en niet verwacht dat een team zoals Miami het nog zo weggeeft.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Houston precies -3,5 maar wat er met Miami aan de hand is, half time stonden ze er nog goed voor en niet verwacht dat een team zoals Miami het nog zo weggeeft.

Miami zonder Wade is als Bulls zonder Rose, gewoon another nothing special NBA team..
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Toen ik zag dat Miami bijna 3x beide free throws mistte, toen wist ik al hoe laat het was. Bosh ook niet zijn beste wedstrijd gespeeld.
0 Vind ik leuk's
~
masterk:
timbarrett:

Miami zonder Wade is als Bulls zonder Rose, gewoon another nothing special NBA team..

Ja dat blijkt inderdaad weer, maar had nog wel verwacht dat ze sterker thuis dan de bucks zouden zijn maar helaas.
Nieuwe kansen nieuwe rondes!
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
masterk:
timbarrett:

Ja dat blijkt inderdaad weer, maar had nog wel verwacht dat ze sterker thuis dan de bucks zouden zijn maar helaas.
Nieuwe kansen nieuwe rondes!

Vannacht spelen Rose en Wade 90% zeker weer niet, voor mij reden tot autofade van deze ploegen! Beide problemen met hun hamstring..
Over/under bij Memphis Houston lijkt wat aan de hoge kant met 189, wat is jouw mening? Verwacht een soort 95-87 game ofzo at most

edit: in USA waren de opening lines van Brooklyn -3.5 en Clippers -2.5, nu al -6 en -5,
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Ik ga voor deze master:

Wedstrijden
02:05 NBA: Memphis - Houston +4.5 Houston @ 1.88
02:35 NBA: Spurs - Philadelphia Under 89,5 punten Philadelphia @ 1.83
04:05 NBA: Portland - New Orleans Winst Portland @ 1.66
07:00 NCAA: Colorado - Auburn Tigers +10,5 Auburn Tigers @ 1.87

Memphis - Houston verwacht ik een weinig punten verschil wedstrijd, zie het gerust met 1 / 2 punten verschil eindigen. Ik denk dat Memphis het niet voor elkaar krijgt om weg te lopen van Houston. Ik denk ook eerder een under dan over master maar denk Houston +4.5 toch veiliger.

Verder trouwens combinatie:

Combo
01:05 NBA: Charlotte - Dallas Winst Dallas @ 1.57
04:05 NBA: Portland - New Orleans Winst Portland @ 1.66

Odd: 2.61

Charlotte thuis wel goed maar Dallas te goed in vorm en ik zie ze eigenlijk niet verliezen.
Portland thuis zie ik eigenlijk als de meeste zekerheid van de avond.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.