Wedtips van: timbarrett (NBA Basketbal wedtips)
Mijn eerste NBA tips, in de nacht van 8 November 2012:
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
in 7-11-2012 22:58 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ik voel dat het er om zal spannen ;o) want unibet bied dezelfde lijn aan ;o)
meestal bieden ze een halve tot volle punt lager of hoger aan, afhankelijk van jouw tip ... en dan is het er steeds net naast voor zover ik jouw bets dan kan volgen .... daar ze nu dezelfde aanbieden heb ik schrik maar ga toch volgen zie welliswaar met lagere stake ;o)
heb al vaak een bet mislopen op unibet omdat ze net een iets andere lijn aanbieden dan die jij juist hebt... hopelijk heb ik ooit geld genoeg om op genoeg bookies rond te hangen om dan de juiste lijn/odd uit te kiezen ;o)
meestal bieden ze een halve tot volle punt lager of hoger aan, afhankelijk van jouw tip ... en dan is het er steeds net naast voor zover ik jouw bets dan kan volgen .... daar ze nu dezelfde aanbieden heb ik schrik maar ga toch volgen zie welliswaar met lagere stake ;o)
heb al vaak een bet mislopen op unibet omdat ze net een iets andere lijn aanbieden dan die jij juist hebt... hopelijk heb ik ooit geld genoeg om op genoeg bookies rond te hangen om dan de juiste lijn/odd uit te kiezen ;o)
Het is gelukkig goed gekomen Lohocla :D
Maar als je ooit genoeg geld hebt om bij bookies rond te hangen dan kan je het beste SBOBet doen.
Erg aantrekkelijk als je ook moneybookers hebt.
Betalen binnen 10 minuten uit en je kan 2 lijnen kiezen (Bijvoorbeeld over 214, of over 213.5) en de odd scheelt dan 0,05.
Met handicap kan je ook 2 lijnen kiezen.
SBOBet alleen niet ideaal voor combinaties maar als je singles speelt dan geen probleem.
Maar als je ooit genoeg geld hebt om bij bookies rond te hangen dan kan je het beste SBOBet doen.
Erg aantrekkelijk als je ook moneybookers hebt.
Betalen binnen 10 minuten uit en je kan 2 lijnen kiezen (Bijvoorbeeld over 214, of over 213.5) en de odd scheelt dan 0,05.
Met handicap kan je ook 2 lijnen kiezen.
SBOBet alleen niet ideaal voor combinaties maar als je singles speelt dan geen probleem.
timbarrett:
NBA
Miami - Cleveland (Cleveland Cavaliers +12.5)
Odd: 1.91
Stake: €10.00
Mogelijke uitbetaling: € 19.09
NBA
Miami - Cleveland (Cleveland Cavaliers +12.5)
Odd: 1.91
Stake: €10.00
Mogelijke uitbetaling: € 19.09
Einduitslag 114-107 dus cleveland mij weer niet in de steek gelaten (Y)
Ik zat het laatste stuk van de wedstrijd live te kijken aangezien ik toen net thuis kwam. Wat was dat even spannend zeg, want op een bepaald moment liep Miami uit naar 8 punten en ik dacht: het zal toch niet he.. Gelukkig wist Cleveland uiteindelijk terug te komen en de schade binnen de 12.5 punten te houden.
Ik kijk uit naar je tips voor vannacht! Ik zelf zat te denken aan deze:
Detroit Pistons - Portland Trailblazers: Portland -4.0
Detroit Pistons - Portland Trailblazers: Portland -4.0
Volgens mij zag ik hem al vaker voorbij komen maar:
Combo
Portland Winst
Houston Winst
Odd: 2.09
Inzet: € 10.54
Mogelijke uitbetlaing: € 22.05
Kan niet echt andere leuke bets bedenken vandaag.
Uit handicaps vind ik meestal riskant en de thuis teams is ook niet aantrekkelijk vandaag.
Memphis te wisselvallig, oklahoma te hoge HC thuis maar kunnen ze goed halen.
Deze 2 winst lijkt mij het beste.
Combo
Portland Winst
Houston Winst
Odd: 2.09
Inzet: € 10.54
Mogelijke uitbetlaing: € 22.05
Kan niet echt andere leuke bets bedenken vandaag.
Uit handicaps vind ik meestal riskant en de thuis teams is ook niet aantrekkelijk vandaag.
Memphis te wisselvallig, oklahoma te hoge HC thuis maar kunnen ze goed halen.
Deze 2 winst lijkt mij het beste.
Ik speel hem met beide handicaps. M'n handicaps gaan lekker de laatste tijd, dus laat ik daar nog even niet van afwijken. Succes!
dc-willemen:
Ik speel hem met beide handicaps. M'n handicaps gaan lekker de laatste tijd, dus laat ik daar nog even niet van afwijken. Succes!
Ja maar ook uit handicaps? Als teams uit spelen. Dat vaak nog wel riskant.
Thuis speel en win ik ze ook wel vaak.