Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: timbarrett (NBA Basketbal wedtips)

Mijn eerste NBA tips, in de nacht van 8 November 2012:
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 7-11-2012 22:58 Leden topics
in 7-11-2012 22:58 Leden topics
1809 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik twijfelde juist heel lang om indana +4.5 te nemen maar voor veiligheid over gekozen.
Miami vind ik te wisselvallig, paar dagen terug nog 10 punten verschil verloren van detroit.
Maar kan goed zijn dat nu vandaag miami bijvoorbeeld met 10 punten verschil wint.
0 Vind ik leuk's
Ik speel de over met je mee.
Ik speel Heat ook niet. Vanavond speelt Wade niet mee. De vorige 2 keer dat hij niet meedeed verloren ze.
0 Vind ik leuk's
De over is de enige juist bet bij Indiana @ Oklahoma City. Ik kan niet tegen Indiana (beste team in NBA) maar ook niet tegen OKC (beste thuisploeg in NBA) betten.
Heat speel ik sowieso niet. Ik vind -4.5 een tricky lijn. Als Miami op -7 had gestaan had ik Miami wel gespeeld. Nu kan het alle kanten op.
0 Vind ik leuk's
pico020:
De over is de enige juist bet bij Indiana @ Oklahoma City. Ik kan niet tegen Indiana (beste team in NBA) maar ook niet tegen OKC (beste thuisploeg in NBA) betten.
Heat speel ik sowieso niet. Ik vind -4.5 een tricky lijn. Als Miami op -7 had gestaan had ik Miami wel gespeeld. Nu kan het alle kanten op.

De over (gelukkig die als enigste gespeeld) was inderdaad het beste om te pakken.
0 Vind ik leuk's
ben blij dat ik hier luister ;o) ging al vrede nemen met de over 185.5 alternatieve lijn bij unibet @ 1.32 om wat zekerheid te betten .... de over 195.5 was duidelijk een goeie lijn ! tnx again voor de tips en we kijken verder uit naar de mensen met kennis van zaken
0 Vind ik leuk's
NBA
Memphis Grizzlies- Orlando Magic (Orlando +9)
Odd: 1.86
Inzet: 19.02
Mogelijke uitbetaling: € 35.56
Memphis zit in een soort crisis zonder Marc Gasol en Tony Allen. Thuis kunnen ze niet eens normaal winnen en krijgen vaak een pak slaag. Paar dagen terug tegen golden state die niet in vorm is, brooklyn die bijna alles verloor. Het loopt gewoon niet.
Met Orlando gaat het opzich ook niet top maar op moment zie ik ze niet veel minder als Memphis.
Orlando hield zich ook sterk uit tegen houston met 10 punten verschil terwijl Houston veel beter is op moment dan Memphis.
Ook is er een kans dat vanavond Nikola Vucevic terugkeerd bij Orlando na zijn enkel blessure.
+9 vind ik dus te hoog voor Memphis die teveel blessures heeft en zeer slecht presteert.
0 Vind ik leuk's
Ps buiten NBA tip omdat het een amerikaanse sport is heb ik nog een tip !
NHL
Ottawa Senators - Philadelphia Flyers (Philadelphia Flyers wint inclusive Overtime / Penaltys)
Dus niet nemen als er geen overtime bij zit! Dan kan je nog verliezen door gelijkspel.
Odd: 2.15
Inzet: € 10.00
Mogelijke uitbetaling: € 21.50
0 Vind ik leuk's
Orlando met 9 punten verschil verloren, dus een void.
0 Vind ik leuk's
kinetic:
Orlando met 9 punten verschil verloren, dus een void.

Inderdaad! Ijshockey helaas met penaltys verloren.
0 Vind ik leuk's
NBA
Cleveland Cavaliers vs. NY Knicks (Cleveland Cavaliers -2.5)
Odd: 1.90
Inzet: € 20.47
Mogelijke uitbetaling: € 39.08
Reden: De laatste tijd zit ik natuurlijk al cleveland te promoten aangezien hun thuis ijzersterk zijn.
Laatst tegen clippers al, daarvoor zei ik het al van denver dus de keuze vandaag was makkelijk gemaakt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.