Wedtips van: timbarrett (NBA Basketbal wedtips)
Mijn eerste NBA tips, in de nacht van 8 November 2012:
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
in 7-11-2012 22:58 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ik kom net terug van een verjaardag dus voor de mensen die nog snel mee willen spelen, Toronto match over 193,5
@Boempatat, ja hetzelfde wat ik in mijn topic ook liet zien dit seizoen. Speel ik met fake geld heb ik ze goed, speel ik met echt geld dan verlies ik. Hetzelfde als sommige zeggen speel singles, ook paar keer geprobeerd dan heb ik alle singles fout waardoor ik nog meer verlies maar speel ik combo's dan meestal 1 fout xD
Nog tips voor vanavond tim?
WIN OR DIE TRYING
jinhao:
Nee had gisteren geen tips helaas.. ja die van de vroege sessie dan!
Vanavond kijk ik weer voor NBA, maar voor de liefhebbers een Europa Basketball Bet
Europe Adriatic ABA League
20:30 Partizan v Crvena Zvezda (Partizan +3.5) @ 1.80
timbarrett:
Vanavond kijk ik weer voor NBA, maar voor de liefhebbers een Europa Basketball Bet
jinhao:
Hmmmzz wat jij en Brian speelt word bijna altijd OT volgend keer ga ik inzetten op OT @ 12 euro :p
en denk dat Partizan het niet gaat redden gelukkig had ik ze
winst eerste helft @ 2.50
FooK ThE BooK !!!
timbarrett:
jinhao:
Hahaha ze hebben het gered m3rc3d3s met +3.5! Ze stonden 4 punten voor in laatste minuut en geven het zo weg naar OT inderdaad.
Altijd bij mij en brian inderdaad hahahahah.
Singles
Brooklyn - Portland (Brooklyn winst) @ 1.74
LA Clippers - Memphis (Clippers -8) @ 1.92
Nu denken sommige misschien waarom portland want portland is toch in vorm?
Het klopt dat portland bijna alles wint MAAR portland gisteravond een vermoeiende wedstrijd + overtime gehad.
En brooklyn presteert thuis ook niet zo slecht, van de 3 thuiswedstrijden 1 verloren en dat was van indiana wat geen schande is.
Ik denk dat de vermoeidheid bij portland waarbij brooklyn een rustdag had en ook nog thuis speelt genoeg is voor brooklyn.
LA Clippers speelt ook thuis en had ook een rustdag gisteren waarbij memphis nu voor de 2e dag achter elkaar moet reizen.
Ik verwacht dat Clippers met dubbele cijfers verschil wint.
Brooklyn - Portland (Brooklyn winst) @ 1.74
LA Clippers - Memphis (Clippers -8) @ 1.92
Nu denken sommige misschien waarom portland want portland is toch in vorm?
Het klopt dat portland bijna alles wint MAAR portland gisteravond een vermoeiende wedstrijd + overtime gehad.
En brooklyn presteert thuis ook niet zo slecht, van de 3 thuiswedstrijden 1 verloren en dat was van indiana wat geen schande is.
Ik denk dat de vermoeidheid bij portland waarbij brooklyn een rustdag had en ook nog thuis speelt genoeg is voor brooklyn.
LA Clippers speelt ook thuis en had ook een rustdag gisteren waarbij memphis nu voor de 2e dag achter elkaar moet reizen.
Ik verwacht dat Clippers met dubbele cijfers verschil wint.
Helaas brooklyn begon veelbelovend met 40-31 maar daarna was portland toch nog veel te sterk. Portland wordt niet moe xD
Ik durf echt geen winnaars met handicap te voorspellen in deze avond.
Als ik alle wedstrijden bekijk heb ik beste gevoel bij de volgende 2 over wedstrijden.
Wel geef ik als advies bij deze tip om het low stake spelen want dit is een aardige risico (Vooral met Houston).
Ondanks dat heb ik er zelf wel een goed gevoel over maar denk wel dat veel hiermee gaan twijfelen.
20-11-2013
Houston Rockets vs. Boston Celtics (Over 205,5) @ 1.90
Detroit Pistons vs. NY Knicks (Over 198.5) @ 1.89
Odd: 3.61
Inzet: € 5,20
Mogelijke uitbetaling € 18.77
Als ik alle wedstrijden bekijk heb ik beste gevoel bij de volgende 2 over wedstrijden.
Wel geef ik als advies bij deze tip om het low stake spelen want dit is een aardige risico (Vooral met Houston).
Ondanks dat heb ik er zelf wel een goed gevoel over maar denk wel dat veel hiermee gaan twijfelen.
20-11-2013
Houston Rockets vs. Boston Celtics (Over 205,5) @ 1.90
Detroit Pistons vs. NY Knicks (Over 198.5) @ 1.89
Odd: 3.61
Inzet: € 5,20
Mogelijke uitbetaling € 18.77
ik heb de rockets under 205.5 staan :p en de knicks het ik +4.5 handicap gespeeld :)
it's all about the money ;)