Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: timbarrett (NBA Basketbal wedtips)

Mijn eerste NBA tips, in de nacht van 8 November 2012:
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 7-11-2012 22:58 Leden topics
in 7-11-2012 22:58 Leden topics
1809 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@Timbarret
Kun je mij misschien uitleggen hoe de handicaps werken bij basketball ben een leek op dat gebied?
0 Vind ik leuk's
Werkt hetzelfde als voetbal.
Je hebt bijvoorbeeld team A die 100-90 van team B wint.
Als jij team B gebet hebt met handicap +10.5, komt de stand dus op 100-100.5. Dan heb je deze bet dus gewonnnen.
Als je team A met handicap -9.5 hebt genomen, is het dus 90.5 - 90 en heb je je bet ook gewonnen ;)
Hoop dat het nu duidelijker voor je is..
0 Vind ik leuk's
jixzle:
@Timbarret
Kun je mij misschien uitleggen hoe de handicaps werken bij basketball ben een leek op dat gebied?

Precies zoals aapieh zegt.
De + moet je gewoon optellen bij het eindscore van de team waarbij je de handicap pakt
Pak je voor een team de - handicap dan moet je de score juist eraf trekken van het team waar je de handicap pakt.
0 Vind ik leuk's
speelde single de timberwolves +1.5 mee, toch met wat geluk maar oké :)
0 Vind ik leuk's
Hee tim loopt nog niet zo soepel als voorgaand jaar.., Wel met winst maar minimaal.. ;)
Vannacht komt ee ngoede nacht aan.. mooie matches, en mooie bets! (y)
0 Vind ik leuk's
Ik heb nog steeds hoop in de tips van tim! Ik blijf meespelen, goede tijden komen er nog aan.
0 Vind ik leuk's
WIN OR DIE TRYING
Eerste weken NBA zijn altijd onvoorspelbaar. Dit seizoen veel gezien, maar nog niets gespeeld. Alles even evalueren en dan over een paar weken knallen! :)
0 Vind ik leuk's
@Timbarret en @Aapieh,
Bedankt voor de terugkoppeling.
Ga snel mee doen met je combo's
0 Vind ik leuk's
pico020:
Eerste weken NBA zijn altijd onvoorspelbaar. Dit seizoen veel gezien, maar nog niets gespeeld. Alles even evalueren en dan over een paar weken knallen! :)

ja dat had ik ook aangegeven in mijn topic maar ben toch eigenwijs gewest, vooral omdat de eerste NBA dag gelijk goed ging met de combo :P
Maar heb vaker deze dipjes gehad maar komt meestal wel weer goed!
0 Vind ik leuk's
Gaat het echt niet goed of komt het misschien omdat je combo's speelt? Heb je uitgerekend hoeveel winst/verlies je zou hebben als je alles single had gespeelt?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.