Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: timbarrett (NBA Basketbal wedtips)

Mijn eerste NBA tips, in de nacht van 8 November 2012:
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 7-11-2012 22:58 Leden topics
in 7-11-2012 22:58 Leden topics
1809 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vorige keer had OKC gewonnen met 93-91? Ga zelf voor memphis. GL
0 Vind ik leuk's
LuckyLuke:
Vorige keer had OKC gewonnen met 93-91? Ga zelf voor memphis. GL

I know, maar vorige ronde won 2x clippers van memphis en toen won clippers niks meer.
Zijn de playoffs.
Helaas heb je wel gelijk bij deze, en heeft memphis gewonnen.
Maar oklahoma komt nog wel terug in de playoffs tegen memphis
0 Vind ik leuk's
Mijn voorspelling - Kampioen 2013 !
San Antinio Spurs
Ik had het in de chat al aangegeven voor de eerste wedstrijd, ik denk dat ze het gaan worden omdat:
1. Na de Halve finale veel meer rust gehad:
- Spurs tegen memphis 4-0 (4 wedstrijden) waarbij miami bijna het dubbele 4-3 (7 wedstrijden)
2. Miami is veel wisselvalliger, ze winnen vast wel een paar wedstrijden daardoor maar verwacht er niet 4.
3. Memphis was in topvorm, kijk maar naar hun vorige playoff wedstrijden:
- Spurs won er overtuigend met 4-0 van.
Hopelijk hebben de meeste hem gepakt toen ik het in de chat zei en nog 0 wedstrijden waren gespeeld, de odd moet toen hoger zijn geweest want nu hebben ze dus al een 1-0 voorsprong en de odd is nu nog maar 1,77. Mocht je blij zijn met 1.77 zou ik deze nemen, vind je het toch een te groot risico nog voor zo'n lage odd dan is het te hopen dat Miami 1-1 maakt en dan de Spurs nemen.
0 Vind ik leuk's
Odd is nog altijd 1.80 zie ik tim.
0 Vind ik leuk's
Spurs winst @1.97 hier. Maar ik laat het allemaal lopen. :p
0 Vind ik leuk's
Oke dat viel tegen dan als de odd bij jullie nog zo laag is met toen nog een 1-1 stand, nu staan ze 2-1 voor in de series!
Odd zal nu dus nog veel lager zijn.
0 Vind ik leuk's
Ja inderdaad. Vannacht won spurs overtuigend
0 Vind ik leuk's
Bijna is het weer zover! NBA begint binnenkort weer en om precies te zijn is dat op 29 Oktober 2013! Nu zijn de Pre-Seasons bezig maar dat is meestal onstabiel en kan je weinig op uit maken want zo serieus wordt dat niet genomen.
Ik ga zeker weer NBA tips plaatsen maar weet niet of dat gelijk 29 Oktober is, eerst nog kijken hoe de teams in vorm zijn en hoe ze spelen. Vermoedelijk pas vanaf 1 November (of paar dagen later) dat ik tips plaats tenzij ik mooie tips zie vanaf de 29 oktober.
0 Vind ik leuk's
Leuk Timbarrett dat je weer NBA tips gaat plaatsen! heb vorig seizoen veel verdiend dankzij jou tips.
veel succes dit seizoen :d
0 Vind ik leuk's
http://i44.tinypic.com/2e1hz5t.jpg">
Het is weer zover! Terug in het 2013/2014 Seizoen en we beginnen rustig aan!
Ook nog geen over/under want wil ik eerst de komende tijd zien hoe ze spelen (aanvallend / verdedigend)
http://sd.keepcalm-o-matic.co.uk/i/keep-calm-because-nba-is-back.png">
De eerste NBA Combo
LA Lakers (thuis) - LA Clippers (LA Lakers +8.5 handicap) @ 1.90
Miami Heat (thuis) - Chicago Bulls (Miami Heat) @ 1.47
Odd: 2.81
Inzet: € 10.00
Mogelijke uitbetaling: € 28.10
Het is de eerste wedstrijd dus het is moeilijk te bepalen, NBA Preseason heb ik niet serieus genomen echter LA Clippers daar heel veel verloren en Lakers best veel gewonnen deze pre-season. Verder spelen Lakers thuis! Uiteraard spelen ze in pre-season niet alleen met de beste spelers van het team dus nogmaals daar is weinig op uit te maken. Lakers speelt wel thuis en verwacht niet dat ze gelijk de eerste wedstrijd thuis tegen hun rivaal er dik onderuit gaan. Vandaar de +8.5 handicap cover.
Miami Heat het thuisspelende team en geen blessures! Chicago bulls heeft mogelijk 2 blessure spelers waarvan Joakim Noah en Kirk Hinrich, er is een kans dat ze beide wel spelen (er staan vraagtekens bij) en mochten ze spelen dan is natuurlijk ook de vraag of ze zich 100% voelen na hun blessure of dat ze er nog een beetje last van hebben. Miami heat heeft nog steeds de spelers zoals LeBron James, Dwaye Wade, Chris Bosh en zie hun voor het thuis publiek niet verliezen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.