Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Pico020 (NBA)

Even een apart NBA topic om het overzichtelijk te houden.
pico020:

- Los Angeles Clippers @ Miami Heat: Miami Heat -5.5 @1.90 (3/10)
- Los Angeles Lakers @ Houston Rockets: [B]Over 217.5[/B] @1.96 (3/10)
- Los Angeles Lakers @ Houston Rockets: [B]Houston Rockets -7.5 (1st H)[/B] @1.92 (3/10)

pico020:
W-L-V: 0-3-0 (-9 units)
- Oklahoma City Thunder @ Detroit Pistons: [B]Oklahoma City Thunder -2.5[/B] @1.83 (4/10)
- New York Knicks @ Charlotte Bobcats: [B]Over 191.5[/B] @2.00 (4/10)
- Utah Jazz @ Chicago Bulls: [B]Under 186.5[/B] @1.87 (4/10)
- Sacramento Kings @ Portland Trail Blazers: [B]Portland Trail Blazers -7.5[/B] @1.96 (3/10)
- Toronto Raptors @ Indiana Pacers: [B]Under 186.5[/B] @1.99 (3/10)

pico020:
5-3-0 (+6.82)
Philadelphia 76ers @ Cleveland Cavaliers: [B]Under 202.5[/B]
Odds: 1.77 | Inzet: 4/10
Utah Jazz @ Toronto Raptors: [B]Utah Jazz +8.5[/B]
Odds: 2.04 | Inzet: 4/10
Portland Tail Blazers @ Sacramento Kings: [B]Sacramento Kings -1.5[/B]
Odds: 1.94 | Inzet: 4/10
Orlando Magic @ Atlanta Hawks: [B]Under 200.5[/B]
Odds: 1.82 | Inzet: 4/10
Indiana Pacers @ Brooklyn Nets: [B]Indiana Pacers +2.5[/B]
Odds: 1.78 | Inzet: 4/10

pico020:
7-6-0 (+0.86)
San Antonio Spurs @ New York Knicks: Under 195.5
Odds: 1.82 | Inzet: 4/10

pico020:

7-7-0 (-2.48)
Philadelphia 76ers @ Atlanta Hawks: [B]Under 208.5[/B]
Odds: 1.82 | Inzet: 4/10
Minnesota Timberwolves @ Denver Nuggets: [B]Minnesota Timberwolves -1.5[/B]
Odds: 1.85 | Inzet: 4/10
Detroit Pistons @ Sacramento Kings: [B]Over 197.5[/B]
Odds: 1.94 | Inzet: 3/10/rood]

pico020:
7-10-0 (-13.48)
[rood]Portland Trail Blazers @ Toronto Raptors: [B]Toronto Raptors -1.5[/B]
Odds: 1.90 | Inzet: 2/10
Portland Trail Blazers @ Toronto Raptors: [B]Toronto Raptors (1st H)[/B]
Odds: 1.90 | Inzet: 2/10
Portland Trail Blazers @ Toronto Raptors: [B]Over 193.5[/B]
Odds: 1.90 | Inzet: 2/10

pico020:
8-12-0 (-15.68)
Memphis Grizzlies @ Sacramento Kings: [B]Sacramento Kings +0 (1st Q)[/B]
Odds: 1.96 | Inzet: 3 units
Detroit Pistons @ Los Angeles Lakers: [B]Los Angeles Lakers +2.5[/B]
Odds: 1.91 | Inzet: 5 units
Detroit Pistons @ Los Angeles Lakers: [B]Los Angeles Lakers[/B]
Odds: 2.08 | Inzet: 2 units
Detroit Pistons @ Los Angeles Lakers: [B]Over 204.0[/B]
Odds: 1.94 | Inzet: 3 units
Detroit Pistons @ Los Angeles Lakers: [B]Los Angeles Lakers Over 100.5[/B]
Odds: 1.90 | Inzet: 3 units

pico020:

Single: 12-13-0 (-6.45)
Combo: 0-0-0 (0.00)
Totaal: 12-13-0 (-6.45)
Portland Trail Blazers @ Brooklyn Nets: [B]Portland Trail Blazers +2[/B]
Odds: 1.95 | Inzet: 4 units
Charlotte Bobcats @ Chicago Bulls: [B]Under 181.0[/B]
Odds: 1.92 | Inzet: 4 units
Denver Nuggets @ Oklahoma City Thunder: [B]Over 212.5[/B]
Odds: 1.91 | Inzet: 4 units
Philadelphia 76ers @ Dallas Mavericks: [B]Philadelphia 76ers +12[/B]
Odds: 1.88 | Inzet: 4 units
Golden State Warriors @ Utah Jazz: [B]Over 195.5[/B]
Odds: 1.85 | Inzet: 4 units
En een paar combo's met alternatieve spreads en lijnen:
[B]Combo I[/B]
Charlotte Bobcats @ Chicago Bulls: [B]Charlotte Bobcats +18.5[/B]
Philadelphia 76ers @ Dallas Mavericks: [B]Philadelphia 76ers +19.5[/B]
Memphis Grizzlies @ Los Angeles Clippers: [B]Memphis Grizzlies +15.5[/B]
Odds: 2.20 | Inzet: 5 units
[B]Combo II[/B]
Charlotte Bobcats @ Chicago Bulls: [B]Under 190.5[/B]
Denver Nuggets @ Oklahoma City Thunder: [B]Over 199.5[/B]
Philadelphia 76ers @ Dallas Mavericks: [B]Over 203.5[/B]
Odds: 2.13 | Inzet: 5 units

pico020:

Single: 16-14-0 (+4.19)
Combo: 1-1-0 (+1.00)
Totaal: 17-15-0 (+5.19)
Minnesota Timberwolves @ Washington Wizards: [B]Minnesota Timberwolves -4[/B]
Odds: 1.97 | Inzet: 4 units
Minnesota Timberwolves @ Washington Wizards: [B]Over 205.5[/B]
Odds: 1.85 | Inzet: 4 units
New York Knicks @ Detroit Pistons: [B]New York Knicks +4.5[/B]
Odds: 1.88 | Inzet: 4 units
New York Knicks @ Detroit Pistons: [B]Over 198.5[/B]
Odds: 1.95 | Inzet: 4 units
Atlanta Hawks @ Miami Heat: [B]Over 204.5[/B]
Odds: 1.88 | Inzet: 4 units
Boston Celtics @ Houston Rockets: [B]Houston Rockets -10.5[/B]
Odds: 1.94 | Inzet: 4 units
Phoenix Suns @ Sacramento Kings: [B]Over 194.5[/B]
Odds: 1.95 | Inzet: 4 units

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pico020
Country flagpico020 in 20-11-2013 23:39 Leden topics
in 20-11-2013 23:39 Leden topics
201 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je weet dat de manier die jij gebruikt bookies ook gebruiken he? Verschil is zij hebben meer info dan jou meestal en baseren daar de odds op
Deal with it, er is geen systeem.
0 Vind ik leuk's
kreezymind010:
Je weet dat de manier die jij gebruikt bookies ook gebruiken he? Verschil is zij hebben meer info dan jou meestal en baseren daar de odds op
Deal with it, er is geen systeem.

Ik weet precies wat de bookies gebruiken, want ik kom bij elke wedstrijd bij bepaalde statistieken bijna exact op de bookmakerlijn uit. Het systeem wat ik gebruik houdt echter meer rekening met trends en algemene statistieken en bookmakers houden meer rekening met recente resultaten. Ik heb evenveel informatie als de bookmakers, enkel de bookmakers houden rekening met blessures.
Hoe dan ook is het nooit verkeerd om iets uit te proberen en als mijn systeem (of het nou bestaat of niet) winstgevend is dan is dat iets leuks om op terug te vallen. Veel te veel mensen gokken teveel op NBA zonder kennis of onderzoek. Ik probeer enkel mijn bets te verbeteren.
0 Vind ik leuk's
pico020:
kreezymind010:
Je weet dat de manier die jij gebruikt bookies ook gebruiken he? Verschil is zij hebben meer info dan jou meestal en baseren daar de odds op
Deal with it, er is geen systeem.

Hoe dan ook is het nooit verkeerd om iets uit te proberen en als mijn systeem (of het nou bestaat of niet) winstgevend is dan is dat iets leuks om op terug te vallen. Veel te veel mensen gokken teveel op NBA zonder kennis of onderzoek. Ik probeer enkel mijn bets te verbeteren.

Als je alleen dit had gezegd ok, want daar is het juist wel goed voor. Er blind op vertrouwen is natuurlijk onzin. Je hebt geen idee wat de bookies gebruiken, trust me. Een vriend van me was vroeger odds compiler bij unibet mainly voor basketball en ook NBA. En de hoeveelheid info, de snelheid ervan en de systemen die ze gebruiken zijn gewoon bizar.
het is na voetbal voor hun ook de meest winstgevende tak. Maar zoals je zei om je bets te ondersteunen zou het een goed medium kunnen zijn.
0 Vind ik leuk's
yellowboy:
kan je straks bij de volgende testnacht de Over/Under van de bookmaker erbij zetten als ook de Over/Under van jou testprogramma, daar heb ik mij 2 nachten geleden op gebaseerd en dat is toen heeeeel goed meegevallen???
Alvast bedankt ;-)

De lijnen zijn nog niet bekend bij de bookmakers, maar heb wel alvast de systeemvoorspellingen:
Milwaukee Bucks @ Charlotte Bobcats (177)
Miami Heat @ Toronto Raptors (203)
San Antonio Spurs @ Orlando Magic (202)
Dallas Mavericks @ Atlanta Hawks (197)
Cleveland Cavaliers @ Boston Celtics (188.5)
LA Lakers @ Detroit Pistons (199)
Brooklyn Nets @ Houston Rockets (203.5)
Washington Wizards @ Indiana Pacers (199)
Golden State Warriors @ Oklahoma City (202)
New Orleans Pelicans @ Philadelphia 76ers (201.5)
New York Knicks @ Denver Nuggets (195.5)
Phoenix Suns @ Utah Jazz (192)
LA Clippers @ Sacramento Kings (201.5)
0 Vind ik leuk's
kreezymind010:
pico020:
kreezymind010:
Je weet dat de manier die jij gebruikt bookies ook gebruiken he? Verschil is zij hebben meer info dan jou meestal en baseren daar de odds op
Deal with it, er is geen systeem.

Hoe dan ook is het nooit verkeerd om iets uit te proberen en als mijn systeem (of het nou bestaat of niet) winstgevend is dan is dat iets leuks om op terug te vallen. Veel te veel mensen gokken teveel op NBA zonder kennis of onderzoek. Ik probeer enkel mijn bets te verbeteren.

Als je alleen dit had gezegd ok, want daar is het juist wel goed voor. Er blind op vertrouwen is natuurlijk onzin. Je hebt geen idee wat de bookies gebruiken, trust me. Een vriend van me was vroeger odds compiler bij unibet mainly voor basketball en ook NBA. En de hoeveelheid info, de snelheid ervan en de systemen die ze gebruiken zijn gewoon bizar.
het is na voetbal voor hun ook de meest winstgevende tak. Maar zoals je zei om je bets te ondersteunen zou het een goed medium kunnen zijn.

Qua statistieken heb ik dezelfde info als de bookies. Staan namelijk overal op internet. Inclusief pace per team. Maar als je geen systeem hebt, of bepaalde richtlijnen in mijn geval, ga je bankroet. Als we er verder alleen maar vanuit gaan dat we nooit een winstgevend systeem kunnen bedenken, kunnen we net zo goed stoppen met wedden.
Bookies maken ook fouten en op deze manier zijn die wel wat makkelijker te vinden. Orlando tegen Philadelphia van gisteren iis een mooi voorbeeld: mijn systeem gaf een score aan van 197, terwijl de bookies de lijn op 208.5 hadden gezet. Daarom speelde ik die bet ook. No way dat die gasten over 208 gingen halen. Uiteindelijk werd het 105-94.
Uiteindelijk ga ik ook die bets er tussenuit pikken. Als de lijn maar 1 punt verschilt met mijn berekening wordt het lastig te voorspellen. maar een verschil van ruim 11 punten pak ik gewoon.
0 Vind ik leuk's
idd, staan nog geen lijnen op bij unibet maar kheb gezien dat de matchen pas 30 november gespeeld worden, dat is niet deze nacht maar pas morgennacht.
dit zou dan willen zeggen dat we vandaag niks kunne verdienen met NBA :-(
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Klopt. Thanksgiving vandaag :)
0 Vind ik leuk's
pico020:
kreezymind010:
pico020:
kreezymind010:
Je weet dat de manier die jij gebruikt bookies ook gebruiken he? Verschil is zij hebben meer info dan jou meestal en baseren daar de odds op
Deal with it, er is geen systeem.

Hoe dan ook is het nooit verkeerd om iets uit te proberen en als mijn systeem (of het nou bestaat of niet) winstgevend is dan is dat iets leuks om op terug te vallen. Veel te veel mensen gokken teveel op NBA zonder kennis of onderzoek. Ik probeer enkel mijn bets te verbeteren.

Als je alleen dit had gezegd ok, want daar is het juist wel goed voor. Er blind op vertrouwen is natuurlijk onzin. Je hebt geen idee wat de bookies gebruiken, trust me. Een vriend van me was vroeger odds compiler bij unibet mainly voor basketball en ook NBA. En de hoeveelheid info, de snelheid ervan en de systemen die ze gebruiken zijn gewoon bizar.
het is na voetbal voor hun ook de meest winstgevende tak. Maar zoals je zei om je bets te ondersteunen zou het een goed medium kunnen zijn.

Qua statistieken heb ik dezelfde info als de bookies. Staan namelijk overal op internet. Inclusief pace per team. Maar als je geen systeem hebt, of bepaalde richtlijnen in mijn geval, ga je bankroet. Als we er verder alleen maar vanuit gaan dat we nooit een winstgevend systeem kunnen bedenken, kunnen we net zo goed stoppen met wedden.
Bookies maken ook fouten en op deze manier zijn die wel wat makkelijker te vinden. Orlando tegen Philadelphia van gisteren iis een mooi voorbeeld: mijn systeem gaf een score aan van 197, terwijl de bookies de lijn op 208.5 hadden gezet. Daarom speelde ik die bet ook. No way dat die gasten over 208 gingen halen. Uiteindelijk werd het 105-94.
Uiteindelijk ga ik ook die bets er tussenuit pikken. Als de lijn maar 1 punt verschilt met mijn berekening wordt het lastig te voorspellen. maar een verschil van ruim 11 punten pak ik gewoon.
pico020:
kreezymind010:
pico020:
kreezymind010:
Je weet dat de manier die jij gebruikt bookies ook gebruiken he? Verschil is zij hebben meer info dan jou meestal en baseren daar de odds op
Deal with it, er is geen systeem.

Hoe dan ook is het nooit verkeerd om iets uit te proberen en als mijn systeem (of het nou bestaat of niet) winstgevend is dan is dat iets leuks om op terug te vallen. Veel te veel mensen gokken teveel op NBA zonder kennis of onderzoek. Ik probeer enkel mijn bets te verbeteren.

Als je alleen dit had gezegd ok, want daar is het juist wel goed voor. Er blind op vertrouwen is natuurlijk onzin. Je hebt geen idee wat de bookies gebruiken, trust me. Een vriend van me was vroeger odds compiler bij unibet mainly voor basketball en ook NBA. En de hoeveelheid info, de snelheid ervan en de systemen die ze gebruiken zijn gewoon bizar.
het is na voetbal voor hun ook de meest winstgevende tak. Maar zoals je zei om je bets te ondersteunen zou het een goed medium kunnen zijn.

Qua statistieken heb ik dezelfde info als de bookies. Staan namelijk overal op internet. Inclusief pace per team. Maar als je geen systeem hebt, of bepaalde richtlijnen in mijn geval, ga je bankroet. Als we er verder alleen maar vanuit gaan dat we nooit een winstgevend systeem kunnen bedenken, kunnen we net zo goed stoppen met wedden.
Bookies maken ook fouten en op deze manier zijn die wel wat makkelijker te vinden. Orlando tegen Philadelphia van gisteren iis een mooi voorbeeld: mijn systeem gaf een score aan van 197, terwijl de bookies de lijn op 208.5 hadden gezet. Daarom speelde ik die bet ook. No way dat die gasten over 208 gingen halen. Uiteindelijk werd het 105-94.
Uiteindelijk ga ik ook die bets er tussenuit pikken. Als de lijn maar 1 punt verschilt met mijn berekening wordt het lastig te voorspellen. maar een verschil van ruim 11 punten pak ik gewoon.

Ik zou me dan eerder hardop afvragen waarom die lijn dan op 208.5 stond. Ik bet al bijna 10 jaar op de NBA ene seizoen winstgevender dan de ander. Het klopt dat bookies fouten maken, maar in die tijd dat ik bet valt het echt wel mee dat de lijnen echt zo ver uit elkaar liggen. Tenzij er echt bizarre dingen gebeuren in de wedstrijden.
Je zou je misschien wat meer kunnen verdiepen in de blessures inderdaad, Als bv Harden niet meespeelt uitrekenen wat zijn gemiddelde is en dat verwerken in je statistieken, lijkt me dat de bookies er op die manier rekening mee houden.
0 Vind ik leuk's
Ik vroeg me dat ook af en ik kwam gewoon tot de conclusie dat het een under moest worden. Op basis van mijn berekeningen maar ook qua gevoel. Heb van beide teams ook wedstrijden teruggekeken en geconcludeerd dat niet allebei de teams de 100 zouden halen. En zo geschiedde.
Maar goed, laat me lekker mijn gang gaan en wie weet levert het me wat op. Iedereen blij toch?
0 Vind ik leuk's
ik zeker wel want jou tips brengen veel meer op dan de mijne :p
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.