Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

NBA tactiek gazzed

Goede avond.
Bij deze ga ik een tactiek uitproberen bij de NBA. Het komt vaak voor dat de minst scorende lines worden overschreden bij het basketbal en deze odds zijn toch meestal rond de @1,40. ik zal de wedstrijden plaatsen die ik speel. ik speel deze altijd in combi!
Voor vanavond neem ik wel een gok door alle wedstrijden over de minste scorende lines te spelen.
Cleveland Cavaliers - New York Knicks Over/OnderTotaal aantal punten minst scorende lijn - inclusief overtime Je weddenschap: Over 195.0
1,42
Denver Nuggets - Atlanta Hawks Over/OnderTotaal aantal punten minst scorende lijn - inclusief overtime Je weddenschap: Over 205.5
1,42
Golden State Warriors - Toronto Raptors Over/OnderTotaal aantal punten minst scorende lijn - inclusief overtime Je weddenschap: Over 198.5
1,42
Milwaukee Bucks - Utah Jazz Over/OnderTotaal aantal punten minst scorende lijn - inclusief overtime Je weddenschap: Over 193.0
1,42
Minnesota Timberwolves - Miami Heat Over/OnderTotaal aantal punten minst scorende lijn - inclusief overtime Je weddenschap: Over 188.5
1,42
New Orleans Hornets - Orlando Magic Over/OnderTotaal aantal punten minst scorende lijn - inclusief overtime Je weddenschap: Over 189.0
1,42
Portland Trail Blazers - Charlotte Bobcats Over/OnderTotaal aantal punten minst scorende lijn - inclusief overtime Je weddenschap: Over 191.0
1,42
odd: @11.64
inzet: €10,-
mogelijke winst: €116.40
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gazzed
Country flaggazzed in 4-03-2013 22:25 Leden topics
in 4-03-2013 22:25 Leden topics
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.