Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Multidisciplinaire tips van Maximus

Beste allen
Door de grillige voetbalresultaten van de afgelopen dagen (en ook wel door te veel te tilten) ben ik bijna de helft van mijn winst kwijtgeraakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het voetbal erg grillig geworden is en onderhevig aan veel externe factoren (verveelde en verwaande spelers, het weer, ...)
Komt daarbij nog het gebrek aan goed combomateriaal (vooral door de week). Dit leidt tot het maken van combo's die vaak niet goed aflopen.
Vandaar heb ik besloten 1 of 2 voetbalwedstrijden te combineren met andere indoor sporten die niet beïnvloed worden door het weer en die niet zo gemediatiseerd zijn. Hier betekent een quote van 1,30 vaak nog dat je bijna zeker kan zijn van winst...iets waar ik in het voetbal niet meer zo zeker ben.
Anyway, ik had even een combo gemaakt van tennis, basket en volleybal. 3 wedstrijden en netjes gewonnen.
Daarom voor vanavond:
Udinese-Lecce: under 3,5 (weersomstandigheden in Europa zijn erg slecht, velden bevroren, moeilijk te bespelen) (y)
Galatasaray-Antalya: under 3,5 (idem) (y)
Flavio Cipolla-Gilles Simon 2 (tennis) (y)
Real Madrid-Bilbao 1 (basket) (y)
Totale quote: 2,66
Succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maximus
Country flagmaximus in 1-02-2012 17:52 Leden topics
in 1-02-2012 17:52 Leden topics
256 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja, dat kan je vooral zeggen bij grote competities zoals de Engelse, de Spaanse,... Daar gaan bedragen in om waar je van gaat duizelen.
Als je echter een sterke oddsdaling tegenkomt in een meer obscure competitie, dan kan er wel eens wat meer aan de hand zijn. Het gaat hier om de Amerikaanse tweede klasse dus ik neem het risico.
Odds worden niet altijd aangepast op basis van de inzetten. Dat is slechts 1 aspect van de zaak...zoals zo vaak zijn er ook andere dingen die de odds beïnvloeden.
GL!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
Ik heb vanmiddag gespeeld op 2 Thaise thuiswedstrijden waarvan de odds heel sterk waren gedaald (maar nog steeds met value). Toeval of niet, maar ik heb ze beide gewonnen.
Dus ben ik maar eens verder op zoek gegaan naar matchen waar de odds heel sterk gedaald zijn:
Fort Lauderdale-Puerto Rico: Fort Lauderdale @1,75 (Bwin)
Je zou kunnen zeggen dat de bookies hier het voorbereidende werk gedaan hebben: de odd van de thuisploeg is gezakt van 2,15 naar 1,75 en is dus meer dan significant. Hier is dus iets aan de hand waar ik alleszins geen weet van heb. Zeker is wel dat het in het voordeel van de thuisploeg is.
Proberen maar dus!
WINNING!

Je kan beter erop spelen voordat de odd gedaald is, want als je telkens na de daling inzet, zet je dus op flink verlaagde noteringen. De bookies hebben zich dan al ingedekt tegen de veranderde omstandigheden, waardoor je vrij zeker op de lange termijn -EV ga draaien (verlies).
Een nadeel van voor de daling inzetten is dat je gezien wordt als een arbspeler (surebetter), waardoor je vrij snel limieten krijg opgelegd bij (vrijwel) alle europese bookies. Via oddsportal.com kan je dropping odds, surebets & andere odds bekijken, waardoor je misschien sneller een bet kan vinden.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Helemaal mee eens Thijs dat je niet op al te lage odds moet gaan inzetten. 1,75 vind ik echter nog net goed.
Ik speel er nog 1
Geel-Brakel: Geel @1,85 (Bwin)
We zullen het zien...
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Odds zakken heel erg bij Santos-Sao Paulo (doelpunten)
Ik ga dus voor over 2,5 @1,88 (Pinnacle)
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Engeland-Oekraine: Oekraine +1 (AH) @1,89
Engeland heeft een aantal afwezigen vandaag. Odds dalen gestaag voor Oekraine op handicap.
Roemenie-Andorra: Roemenie -3,5 (AH) @1,92
Zwitserland-Albanie: over 2,5 @1,86
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
Engeland-Oekraine: Oekraine +1 (AH) @1,89 (y)
Engeland heeft een aantal afwezigen vandaag. Odds dalen gestaag voor Oekraine op handicap.
Roemenie-Andorra: Roemenie -3,5 (AH) @1,92 (y)
Zwitserland-Albanie: over 2,5 @1,86 (n)
WINNING!

Vooral Oekraine is lekker...heb er nog even over zitten twijfelen maar de dropping odd heeft me over de streep getrokken!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Honduras-Cuba: Honduras -2,5 @1,97
Paar dagen geleden klopte Honduras Cuba met 0-3 in Cuba. Klasseverschil is overduidelijk en de odds zakken snel!
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Oekraine was een mooie bet (y)
0 Vind ik leuk's
Deze pak ik ook nog even mee met low stakes. De odds dalen vrij hard voor de DNB
Bragantino-America RN: America DNB @1,73 (n)
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
De laatste dan:
Goias-Criciuma: Goias -0,75 @1,80 (y) half gewonnen, half geld terug
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.