Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

livetips betman

Ik ga proberen hier in het vervolg een aantal van mijn live bets te plaatsen die ik dus vaak al speel op het
moment.
Normaal tip ik het wel zo nu en dan in de chat maar dan staat de hele chat vol en krijg ik veel te veel vragen dus dacht zal het eens in een topic plaatsen.
Ook zal ik van te voren al proberen tips te plaatsen voor games die ik live ga spelen .
Om te beginnen:
27-04-2013 - 17.00u - Denmark » Superligaen - Nordsjaelland - Sonderjylland
De game is al 22min bezig en staat op moment van typen nog 0-0 maar helaas is de 1-0 al gevallen
iig verwacht ik dat het hier zeker niet bij blijft, er zijn al wat mooie kansen geweest en dus ook al
een goal.
Mijn tip was voor de 1-0 om - O2.5 op odds van 2 te pakken, wat me ook gelukt is maar doordat ik dit
topic nu aanmaak helaas te laat om dit te tippen.
Maar nu kijkend naar de odds voor O2,5 denk ik dat wachten op odds van 2 voor O2.5 nog steeds
mogelijk is.
Dus ik blijf bij mijn tip - O2.5 op odds van 2 te pakken.
Ook kun je natuurlijk zelf kiezen op welke odds je O2.5 pakt, je zou bijv tot HT kunnen wachten
maar dan loop je wel het risico daardoor te laat te zijn mocht er nog een goal vallen voor rust.
Zal ik het vervolg proberen wat meer toelichting te geven maar de game is nu live bezig dus dit is nu
een beetje lastig. iig 2 aanvallende teams met vaak genoeg goals.
stream: firstrow1.eu/watch/183501/1/watch-fc-nordsjaelland-vs-sonderjyske.html
Succes voor de gene die hem meespelen.
EDIT:
Stand op dit moment 1-1 en HT, deze stand is dus prefect voor meer goals in de 2de helft!
Odd op dit moment in de rust voor O2.5 staat op 1.25 wat dus erg laag is (te laag)
Voor O3.5 goals staan de odds op 2.
EDIT:
O2.5 - O3.5 bets gewonnen

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar betman23
Country flagbetman23 in 27-04-2013 15:40 Leden topics
in 27-04-2013 15:40 Leden topics
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.