Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Galatasaray - Real Madrid

SPORT
NOS UEFA Champions League Live, voorbeschouwing Galatasaray - Real Madrid
20:15
SPORT
NOS UEFA Champions League Live, 1ste helft Galatasaray - Real Madrid
20:40
SPORT
NOS UEFA Champions League Live, wedstrijdanalyse Galatasaray - Real Madrid
21:38
SPORT
NOS UEFA Champions League Live, 2de helft Galatasaray - Real Madrid
21:45
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaggalatasaray in 12-09-2013 05:50 Leden topics
in 12-09-2013 05:50 Leden topics
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gewoon een nieuw topic openen :-(
0 Vind ik leuk's
spammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
0 Vind ik leuk's
Kijk er zo naar uit deze wedstrijd nog paar daagjes nog dan is het eindelijk zo ver, de meeste van jullie zullen mij voor gek verklaren als ik zeg dat galatasaray kans maakt om te winnen, daar geef ik jullie ook geen ongelijk in maar ik zelf geloof echt dat galatasaray opnieuw kan stunten tegen real thuis, net als vorige jaar toen ze met 3-2 wonnen en ik won die dag met 20 euro 1400 euro !!
Veel van jullie gaan dan beweren dat het in Madrid ( 3-0 ) de wedstrijd al was uitgespeeld maar ik herinner me nog heel goed de kwartfinale van het jaar 2000-2001 kwartfinale Cl eerste wedstrijd in Istanbul Galatasaray - Real madrid. Galatasaray onder leiding van Mircea Lucescu en Real Madrid onder leiding van Vicente del Bosque voormalig Cl winnaar in die tijd Real madrid nam het op tegen Galatasaray iedereen wist het zeker Real madrid zou galatasaray helemaal van de mat spelen iedereen dacht aan een uitslag van 0-4 0-5 in die tijd !!
Iedereen wist het zeker Real Madrid gaat galatasaray vernederen wraak nemen op galatasaray omdat ze 8 maanden daar voor in Monaco 2-1 in verlening hadden verloren van Galatasaray wat een wedstrijd was dat zeg met 2doelpunten van mijn held van toen Mario Jardel won galatasaray de UEFA Super Cup wat in die tijd de enigste prijs was wat ze nog niet in hun prijzenkast hadden staan die wonnen ze uiteindelijk toch2 jaar later in 2002 ook wederom in Monaco door 3-1 van Feyenoord te winnen doelpunten makers destijds namens real madrid Roberto Carli Guti & Pauwe (ed) namens Feyenoord scoorde V.hooijdonk wat was die doelpunt trouwens van, V.hooijdonk toch mooi die vrije trap !!
Maar nu weer naar de wedstrijd van toen real madrid zou galatasaray helemaal van de mat spelen en dat bleek ook wel te kloppen want met rust stond het 0-2 in het voordeel van Real Madrid door doelpunten van Ivan Helguera & Claude Makelele maar het werd toch gelijk weer spannend in 2de helft de publiek ging er gelijk masaal achter staan dat had de spelers zo erg gemotiveerd dat ze dachten we staan 0-2 achter en als nog staan ze achter ons en dat was ook te merken want 3 minuten in de tweede helft werd het al 2-1 door een benutte penalty van Umit davala ( nu assistent trainer van fatih terim ) en naar die doelpunt had Galatasaray totaal de controle over de wedstrijd en won het ook met 3-2 door doelpunten van Hasan Sas ( nu assistent trainer van fatih terim ook ) en Mijn held van toen MARIO JARDEL
Maar in de tweede wedstrijd in een volle Santiago Bernabeu was Real Madrid toch een maatje te groot voor Galatasaray met rust stond het al 3-0 door 2 doelpunten van Real Madrid Icoon Raul Gonzalez & Ivan Helguera wat was het jammer dat in die wedstrijd Gheorghe Popescu ( ex psv barca Spurs ) ook trouwens geschorst was want Emre asik was zo slecht die wedstrijd niet normaal Raul maakte hem helemaal gek eerste wedstrijd in Istanbul was de ster van die tijd nergens te bekennen tegen over Gheorghe Popescu wat had Galatasaray die jaren toch een verschrikkelijk goed team zeg old memories maar we gaan weer op die niveau komen met onze Imparatore Terim !!
Voor de mensen wie op deze wedstrijd gaan betten heb ik nog een paar weetjes, dit is de vijfde CL duel tussen Galatasaray en Real Madrid de twee eerdere wedstrijden in Istanbul, eindigden in 3-2 toen de loting dit jaar werd getrokken en ik zag weer Real madrid was de eerste waar ik aan dacht me 1400 wat ik had gewonnen !!
03.04.2001 Galatasaray 3 - 2 Real Madrid HT 0-2
09.04.2013 Galatasaray 3 - 2 Real Madrid HT 0-1
Ik had die dag in een koffiehuis
10 euro ingezet op uitslag 3-2 84quote
en 10 euro op halftime 2 fulltime 1 55quote
Op unibet krijg je 6.60 voor Galatasaray voor de mensen wie op galatasaray gaan betten ff handig tip zet niet in op Galatasaray winnen want je kan beter op
HT 1 FT 1 10.00
HT X FT 1 12.50
HT 2 FT 1 45.00
Als je op de onderstaande HT/FT overal 100 opzet en galatasaray wint uiteindelijk heb je zeker prijs van de bovenste 3 en het minst win je als Galatasaray HT 1 FT 1 10.00 eindigt als je daar,
100 euro inzet win je 1000
je hebt dan 3x 100 euro gespeelt heb je toch 700 euro winst
en met X/1 heb je 1150 winst
en met 2/1 heb je 4400 winst
Ik ga zelf geld inzetten op uitslag 3-2 & weer ht ft 2/1
en voor mensen wie op real madrid willen betten raad ik hun aan inplaats van 1.48 beter op de onderstaande standen te zetten want galatasaray gaat zeker weten 1x scoren !!
Score 1-2 8.00
Score 1-3 11.00
Score 2-3 18.00
kies je voor beetje risico
Score 1-4 19.00
Score 2-4 33.00
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.