Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Footballtips van Ssimsek7

Vanaf vandaag ga ik een topic bijhouden. Geen Serk0v maar Ssimsek7 wil ik horen Voortaan!
Voor Vandaag 2 Gouden tips.
Valladolid - Athetlic de Bilbao. Valladolid
Valladolid mist bijna geen basis speler, ze zijn in top vorm laatste tijd in ''eigen huis'' maar ze verloren wel van Barcelona en Real Madrid in eigen huis , maar daar kan ik me wat bij voorstellen. Valladolid speelde paar weken terug erg goed tegen Valencia CF en haalde daar een gelijkspel uit. de laatste 2 thuiswedstrijden wonnen ze met 2:0 van Zaragoza en 12/01/13 3:1 van Real Mallorca. Valladolid wilt de punten thuis pakken en gaat vol voor de 3 punten lijkt mij.
Bilbao
In tegenstelling daarvan heeft Bilbao voor deze wedstrijd van vanavond tal van spelers die afwezig zijn.
Fernando Amorebieta , Ander Herrera , Carlos Gurpegi , Iker Muniain , Markel Susaeta , Oscar de Marcos, en Inigo doen voor vanavond niet mee ivm Schorsingen,Kaarten,Blessures. Bilbao heeft van hun laatste 10 uitwedstrijden 3 gewonnen, 2 gelijk gespeeld, 5 verloren.
Mij Prognose is dat Valladolid de punten thuis in eigen huis gaat pakken.
Besiktas JK - Karabukspor.
Besiktas is de laatste tijd goed in eigen huis, buitenshuis zijn ze wat minder op dreef, Vanavond komt de nummer 9 van de Super lig op bezoek. Besiktas mist voor vanavond de volgende spelers : Boral, Pektemek, koybasi, Sivok, Kavlak & Hilbert & spits Almeida is twijfel.
KARABUKSPOR
Karabukspor is op dreef op onbekend terrein en pakte 3 punten uit bij Galatasaray , Fenerbahce en Trabzonspor, Zal Besiktas de volgende topclub zijn die punten gaat verliezen tegen Karabukspor? Karabukspor heeft hun topspits Lua Lua ook weer terug die terug is gekomen van afrika cup. Karabukspor met een volle elftal en tevens ook een fitte elftal naar Istanbul. Karabukspor gaat hier ook vol op de winst.
Een X2 bij Unibet is 2,12 ,-
Besiktas - Karabukspor. - X2
Valladolid - Athetlic de bilbao - Winst Valladolid (1)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagssimsek7 in 1-02-2013 14:13 Leden topics
in 1-02-2013 14:13 Leden topics
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuk dat je je eigen topic bent gestart, ik heb even de overbodige witregels én spaties weggetoverd. Dat maakt je post een stuk leesbaarder voor andere bezoekers ;-)
Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ssimsek7:
Valladolid - Athetlic de Bilbao. Valladolid
Valladolid mist bijna geen basis speler, ze zijn in top vorm laatste tijd in ''eigen huis'' maar ze verloren wel van Barcelona en Real Madrid in eigen huis , maar daar kan ik me wat bij voorstellen. Valladolid speelde paar weken terug erg goed tegen Valencia CF en haalde daar een gelijkspel uit. de laatste 2 thuiswedstrijden wonnen ze met 2:0 van Zaragoza en 12/01/13 3:1 van Real Mallorca. Valladolid wilt de punten thuis pakken en gaat vol voor de 3 punten lijkt mij.
Bilbao
In tegenstelling daarvan heeft Bilbao voor deze wedstrijd van vanavond tal van spelers die afwezig zijn.
Fernando Amorebieta , Ander Herrera , Carlos Gurpegi , Iker Muniain , Markel Susaeta , Oscar de Marcos, en Inigo doen voor vanavond niet mee ivm Schorsingen,Kaarten,Blessures. Bilbao heeft van hun laatste 10 uitwedstrijden 3 gewonnen, 2 gelijk gespeeld, 5 verloren.

Mag ik vragen waar je hebt gelezen dat Bilbao zoveel afwezigen heeft? Voor zover ik heb gelzen, zijn, Gurpegi, Muniain, Oscar de Marcos en Susaeta er gewoon bij hoor? Amorebieta zou dacht ik ook gewoon kunnen spelen, alleen die is gewoon zijn basisplek kwijt geraakt omdat ie zijn contract niet wilt verlengen?
En Valladolid mist Perez en Ebert, toch twee belangrijke spelers hoor.
Niet lullig bedoeld hoor, maar of ik zit er helemaal naast of er klopt helemaal niks van jou info. Waarmee ik niet wil zeggen dat Valladolid niet zal winnen, maar je info klopt dus niet.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.