Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Fook the Book

heb nergens verstand van en gok gewoon
speel alles zoals hier onder ook single.

Tepecik (U23) - Golcukspor (U23) (3-way - result) Tepecik (U23)
Marsel Ilhan (TUR) - Andrey Golubev (KAZ) (2Way - Who will win?) Golubev
D. Marrero/F. Verdasco - B. Bryan/M. Bryan (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Golubev in de 1e set met 5-1 voor nog verloren met 5-7.. daarna niks meer gedaan en zeer slecht gespeeld
single toch nog inzet terug
odd van 2,59
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpickforwin in 11-11-2013 09:08 Leden topics
in 11-11-2013 09:08 Leden topics
120 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
worteleter:
pickforwin:
worteleter:
vw-crew:
Hoe kom je tot je weddenschappen? Je selecteert een willekeurige wedstrijd en een willekeurige uitkomst of weddenschap?
;-)

Of hij kijkt het van andere af.

wat probeer je te zeggen ? dat ik jou volg ? hahahahaahhahahahahahahhahh

Als je goed mijn zin bekijkt dan zie je niet staan: ''Je kijkt het van mij af''
Ik zal me daarover wat beter uitlaten dan.
Aangezien ik je in de chat zeer raar vind overkomen met rare bets(gokken) wat gewoon dom gokken is heb ik niet het idee dat jij research doet erna. Dus ik denk dat je het van een andere website hebt of een andere tipper.

Ooooow je suggereert dus maar hebt geen keihard bewijs? Daarnaast hoef je me niet
Te volgen he, de bet waar jij over spreekt volgde ik iemand en was dit absoluut niet mijn bet, als jij nu de volgende keer je research beter doet lost dat heel wat op
0 Vind ik leuk's
Opzich mag ik suggereren toch? Is mijn mening.
Ga je je nu indekken haha. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
0 Vind ik leuk's
worteleter:
Opzich mag ik suggereren toch? Is mijn mening.
Ga je je nu indekken haha. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Ik kijk uit naar jouw topic
0 Vind ik leuk's
11/14/2013 11:02 PM Enkelvoudige weddenschap
Michael van Gerwen (NED) - Adrian Lewis (ENG) (1 2 - Wie wint?) 2 ?
2.40
0 Vind ik leuk's
11/14/2013 11:20 PM Multi bet
Defensa y Justicia - San Martin de San Juan (3-way - result) Defensa y Justicia ?
Columbus Blue Jackets at Boston Bruins (Three way (result after regular time)) Boston ?
Horacio Zeballos (ARG) - Facundo Arguello (ARG) (2Way - Who will win?) Horacio Zeballos (ARG) ?
Pierre-Hugues Herbert (FRA) - Borna Coric (CRO) (2Way - Who will win?) Pierre-Hugues Herbert (FRA) ?
7.3
Stom van mijzelf, ik wilde de bruin inclusief ot spelen dus 2way, heb het in de chat nog geroepen, ik weet dat er personen zijn die dat hebben gehoord dus voor hun duimen voor Herbert die nu eigenlijk pp een ongunstig moment stil ligt
0 Vind ik leuk's
Interesseert me niet van waar hij het haalt, het brengt me geld op. (y)
0 Vind ik leuk's
Lekker PTW :)
Keep up th good work
(y) (a)
0 Vind ik leuk's
pickforwin:
Defensa y Justicia - San Martin de San Juan (3-way - result) Defensa y Justicia ?
Columbus Blue Jackets at Boston Bruins (Three way (result after regular time)) Boston ?
Horacio Zeballos (ARG) - Facundo Arguello (ARG) (2Way - Who will win?) Horacio Zeballos (ARG) ?
Pierre-Hugues Herbert (FRA) - Borna Coric (CRO) (2Way - Who will win?) Pierre-Hugues Herbert (FRA) ?
7.3]

Jammer kerel van Boston Bruins. Maar mag ik een tip aan je meedelen?
Wanneer je op ijshockey, basketbal, baseball, weet ik veel van Amerikaanse sporten een weddenschap wilt plaatsen. Neem dan altijd, maar dan ook altijd inclusief over-time. Geeft altijd een iets lagere quotering, maar je wilt echt niet genaaid worden door een "draw". Bij het ijshockey komt het nog vaker voor dan voetbal dus... Succes verder! (y)
0 Vind ik leuk's
principito93:
pickforwin:
7.3]

Jammer kerel van Boston Bruins. Maar mag ik een tip aan je meedelen?
Wanneer je op ijshockey, basketbal, baseball, weet ik veel van Amerikaanse sporten een weddenschap wilt plaatsen. Neem dan altijd, maar dan ook altijd inclusief over-time. Geeft altijd een iets lagere quotering, maar je wilt echt niet genaaid worden door een "draw". Bij het ijshockey komt het nog vaker voor dan voetbal dus... Succes verder! (y)

thanks princip.. klopt maar deze keer ligt de fout bij mij, ik wilde m 2way pakken en in mijn beleving had ik dat ook.. tot ik hem hier in het topic plaatste.. ik heb toen direct in de chat geroepen dat als mensen m meespelen die 2way gepakt moet worden en niet 3way zoals ik gedaan heb..
ik weet gelukkig dat er personen zijn die dat gehoord hebben.. voor hun is het wachten op Herbert die wel op een ongunstig moment stil is komen te liggen.
verliest de 1e set en wint de 2de.. en nu stilgelegd bij 4-4
0 Vind ik leuk's
11/15/2013 7:31 AM Enkelvoudige weddenschap
Egor Gerasimov (BLR) - Ricardas Berankis (LTU) (1 2 - Wie wint?) 1 ?
2.80
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.