Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie voorspellingen van pietgreijmans

Hoi allemaal,

Ik wil graag mijn bettips wb De Nederlandse Eredivisie met jullie delen. Ik bet al jaren op deze competitie maar zou graag eens willen tracken of ik hier een beetje gevoel voor heb (denk zelf van wel ;)).

Per tip zal ik een argumentatie geven en het is aan jezelf of je mee wilt doen ja of nee. Zullen vooral pre-match tips zijn.

Groeten,

Piet

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpietgreijmans in 11-01-2021 15:22 Leden topics
in 11-01-2021 15:22 Leden topics
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hartstikke goede tips!

2 Vind ik leuk's

Mooie tips. Ga zo door!!

2 Vind ik leuk's
groen geel

Vandaag een voorspelling voor de KKD speelronde;

Jong Fc Utrecht- Jong Ajax 1X + Jong PSV - NAC X2 @1,97/2,09 (Unibet/Betsson) 2 units

Jong Utrecht- Jong Ajax, een potje tussen 2 middenmoters. Jong Utrecht komt vaak voor de dag met voor hun begrippen de sterkste 11. Dit in tegenstelling tot Ajax. Hier zie je toch vaak dat spelers met 1 mee moeten waardoor ze niet voor Jong Ajax kunnen meespelen. Goede voorbeelden zijn Brobbey en Taylor. Utrecht heeft 3 van hun laatste 5 potjes gewonnen. Ajax heeft de laatste 8 wedstrijden niet gewonnen. Ook speelt Ajax nog in de beker en Utrecht niet meer. Ik verwacht hier dus een sterkere basiself bij Utrecht. Deze feiten in combinatie met het thuisvoordeel voor Utrecht laten mij denken dat Ajax hier niet gaat winnen. Vandaar de X2

Jong PSV - NAC, voor NAC een cruciale pot in de strijd voor directe promotie. Ze zijn de laatste 3 potten weer wat beter in vorm aan het komen. De 2-2 tegen Roda wijt ik vooral aan de vroege rode kaart van Schouten. De twee potten ervoor werden gewonnen. NAC kan aantreden met een fitte basiself die in principe veel meer kwaliteit herbergt dat de 11 van PSV. PSV won 2 van de laatste 10 wedstrijden. Dat tegen 2 absolute laagvliegers in de KKD ; Dordrecht en Den Bosch. Ik verwacht een gemotiveerd NAC dat erop en erover wil gaan. Ze zijn echter toch nog redelijk wisselvallig, zeker uit. Vandaar de x2 om wat zekerheid in te bouwen.

3 Vind ik leuk's

Opstelling van Jong Ajax veel sterker dan verwacht. Op zich nog steeds een prima bet maar de echte value is weg nu.

1 Vind ik leuk's

Prima tips, mooie resultaten en een nog betere uitleg erbij. Ik volg. Keep up the good work, Piet! 👊

2 Vind ik leuk's

Bovenstaande bet wordt een loss helaas. Goede les voor mij dat ik bij dit soort wedstrijden eerst goed de opstellingen afwacht.

Resultaat vandaag: -2 units

Totaalresultaat tot nu toe: +10,30 units

0 Vind ik leuk's

Geweldige onderbouwing, dat zie je niet vaak zo.

Keep up the good work!

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Vitesse - ADO Tannane to score + Vitesse to win @2,05 Unibet 1 unit

Ik heb even de opstellingen bekeken en ik krijg het gevoel dat ADO het al opgegeven heeft voordat ze daadwerkelijk begonnen zijn. Ik mis ervaren spelers zoals Janmaat, Vejinovic en Kramer. Ook mis ik een lichtpuntje van dit seizoen; rechtsback van Ewijk. Vitesse daarentegen begint op volle oorlogsterkte wat mij doet vermoeden dat Vitesse deze beker heel serieus neemt.

Ik verwacht zeker wat goals van Vitesse en Tannane neemt alles bij Vitesse. Ook wordt hij niet vaak gewisseld wat een voordeel kan zijn naarmate het einde van de wedstrijd vordert. 1 unit op deze bet!

Succes!

1 Vind ik leuk's

Tannane al heel de wedstrijd niet fit en nu ook gewisseld helaas. Kreeg al een dikke kans binnen 1 minuut die die eigenlijk had moeten maken.

Vandaag; -1 unit

Totaalresultaat tot nu toe; +9,30 units

1 Vind ik leuk's

Blijft een mooie bet die van Tanane.

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.