Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Doelpunten bets met Groenlicht

Hallo iedereen, sommige van jullie kennen mij al van de chat hier op VW, maar ik ben Groenlicht. Ik ben hier al wat langer maar maak nu pas een topic, omdat ik altijd bang was dat mensen mij blind zouden volgen en/of mee zouden verliezen als ik een slechte periode had. Ik heb die altijd net zoals iedereen, maar kom er meestal ook uit dan, alleen dan deel ik mijn tips minder en ben ik wat stiller. Anyways ik ben er nu en hoop dat jullie wat aan mijn topic hebben. Ik adviseer ten allen tijde om verantwoordelijk te wedden en nooit blind te wedden. Ik heb t/m januari 1.2 jaar unibet gespeeld en daarvoor 2 jaar toto en nu 1.5 maandje Betfair. Dat lijkt kort maar ik krijg snel dingen door en heb al goed winst gemaakt met wedden. Ik ben net 19 geworden :p Ik zal ff kort beginnen om mijn strategie uit te leggen en vervolgens zal ik ook met tips blijven komen.
Ik adviesseer om op goals ,singles en betfair te spelen. Dit is voor mij een combinatie die het lekkerste werkt. En ik zal uitleggen waarom......
Je begint moet in ieder geval beseffen dat singles het beste zijn. Het is logischer wijs ook makkelijker om 1 wedstrijd te voorspellen dan 2 bij elkaar of 3. Daarbij komt wel bij dat je voor singles een redelijke banksaldo nodig hebt. Bij ongeveer 80/150eu word het pas eigenlijk interessant om singles te spelen. Daarvoor zou ik eigenlijk alleen maar doubles spelen, maar dat blijft ook heel moeilijk.
Mijn tactiek met 1x2 was altijd om quotes over 2.00 te spelen, want ik ervaarde dat die net zo vaak soms wel vaker lukte dan 1.50. Uiteindelijk blijft het voetbal. Maar uiteindelijk is goals het beste en wel hierom: het maakt niet uit wie er wint of dat het zelfs gelijk word, als die goals maar vallen.
Maar effe over de goals. Bij unibet zijn quotes van over 2.5 ( dus dat het 3 of meer doelpunten bij een wedstrijd FT, fulltime, word) soms niet erg hoog. Maar bij betfair zijn die aanzienelijk hoger. Dit komt omdat bij betfair de markten worden gevormd door spelers. Je zult ook soms bij betfair wedstrijden zien waar de uitploeg een quote van 3.1 heeft en de thuisploeg een quote van 3.3. Maar het komt ook nog weleens voor dat quotes bij unibet hoger zijn dan bij betfair. Dit komt meestal alleen voor bij 3e of 4e divisie wedstrijden van Roemenie bijvoorbeeld, omdat niemand die zet en mensen heel laag gaan inzetten, de mensen kunnen hun quote zelf bepalen. Iedereen wed tegen elkaar, bets worden aan elkaar gematchd. Wel is soms zo dat die markten opeens na 10 min wel gevuld kunnen worden met veel geld.
Bij betfair heb je ook nog layen maar dat is weer andere koek, daar moet je jezelf ff inlezen op internet. Het blauwe is iig backen en roze is layen. Bij liability zie je hoeveel je verliest. Dus als je een liability van 100 hebt op een quote van 1.50 layen, dan betekent het dat je 50 hebt ingezet. En bij 100eu inzet backen van 1.50 zou je liability gewoon 100eu zijn, liability is met andere woorden risico.
Mijn ervaring met goals is dat het veel lekkerder is, maar nog steeds is het vaak spannend. Als ik over 2.5 heb en het staat 1-1 in de 60e minuut, stop ik met 50% winst ( uitcashen ligt eraan wat de stand is en in welke minuut, als het 1-1 staat in de 90e minuut is een 3e goal onwaarschijnlijk en kan je alleen met veel verlies uitcashen) of ga ik door voor die 100% zoals ik dat wilde. Wel is het zo dat als ik tevaak uitcash bij wedstrijden met bijvoorbeeld 50% winst, dat het niet opweegt tegen door spelen en alsnog verliezen vanwege het feit dat ik er meer goed dan fout heb. Dat heb ik de laatste tijd vaak ervaren, vooral omdat er in de laatste minuten van de wedstrijd nog goals kunnen vallen. Daarom is live kijken en het spelbeeld inschatten ook gewenst.
Je kan ook over 1.5 spelen en dit is eigenlijk nog beter dan 2.5 Ik doe 2.5 omdat ik een quote H03R ben :p Maar het lukt wel redelijk. Iig als je over 1.5 hebt en het staat al 1-0 in de 1e minuut maak je vaak al 80% winst die je kan halen met 2 doelpunten. Daarom is doelpunten op betfair veel beter, en ofc dat het niets uitmaakt wie er wint.
Ik gebruik de volgende onderzoek hulpsmiddelen:
www.sportstats.com , dan klik ik soms op de stats home en away wedstrijden zodat ik de goals kan vergelijken
www.soccerstats.com, wel de meest belangrijke, je moet kijken hoeveel over 2.5, naar de wedstrijdtable, bijv speelt een ploeg op 0-0 tegen toploegen en de lagere veel meer doelpunten,
www.voetbalwedden.net , staan soms goede voorbeschouwingen op en goede tips erbij, al moet je altijd op jezelf af gaan
www.google.nl, gewoon googlen: preview (thuisploeg) - (uitploeg) 2013 februari , bijvoorbeeld. Ook kan je soms dit googlen maar dan met betting ervoor dan krijg je soms nog meer previews.
Dit is zo''n beetje wel alles wat ik kan uitleggen. Ik zal met tips komen en een hier en daar een onderbouwing geven waarom. Vaak wacht ik ook 10 min om de wedstrijd te bekijken en om dan in te zetten. Ook stijgt de odd dan vaak nog met 0.2 . Maar soms zet ik ook over 1.5 in de 30e minuut. Ik zal proberen de wedstrijden te delen die ik van te voren bekijk en wat ik denk te gaan zetten.
Mijn allereerste tip: Lokb Zagreb - RNK Split, Over 2.5 @2.40 , er is nog geen markt maar die komt hopelijk na 5 min wel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar groenlicht
Country flaggroenlicht in 22-02-2013 16:08 Leden topics
in 22-02-2013 16:08 Leden topics
30 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.