Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van delaatste50

Hallo! Ik volg dit forum al een tijdje en vandaag is het moment dat ik me aangemeld heb. Waarom? Ik wil stoppen met wedden op sport. En eigenlijk met alles wat met gokken te maken heeft. Huh? Ik doe het al een aantal jaren, en naast dat het met te veel geld heeft gekost, ben ik moe van het vele pech dat ik in de jaren heb gehad. Daarin tegen vind ik de spanning, het winnen, en het volgen van alles weer prachtig. Ik speelde vroeger ook wel om grote bedragen, maar dat daar gelaten.
Ik heb daarom besloten om nog maximaal drie keer te storten. Vandaag, op eerste kerstdag en op de aller laatste dag van dit jaar. Om daarna vanaf de eerste dag van 2013 nooit meer geld over te maken naar een bookmaker. Zoals mijn naam al een beetje aangeeft zal het gaan om stortingen van €50. Het liefst doe ik uiteraard nog één storting van €50 (delaatste50).
Ik kan met nog herinneren dat er een paar jaar geleden een Nederlandse pokerspeler is geweest die ook een dergelijk soort topic is gestart (op een andere website) en daarbij is het toen helemaal weer gaan lopen. Misschien dat de pech bij hem ook wel omdraaide naar geluk? Zodoende dit topic. In dit topic zal ik alles gaan bijhouden wat ik ga doen met die €50. Houw hierbij wel rekening met het feit dat ik (veel) risico ga nemen. Doe dus niet zomaar hetzelfde als je dat van plan bent.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar delaatste50
Country flag delaatste50 in 11-12-2012 18:23 Leden topics
in 11-12-2012 18:23 Leden topics
32 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.