Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Caspers poging: van 0.79 naar...

Hallo iedereen.
ik ga ook maar eens proberen om met m'n laatste 79 eurocent steeds all in te gaan op een single match om een zo hoog mogelijk saldo te krijgen.
Eerste single:
Vitoria - Barueri 1 @1.30
Inleg: 0,79
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar cap_schouw
Country flagcap_schouw in 28-08-2012 20:58 Leden topics
in 28-08-2012 20:58 Leden topics
28 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
heb topic even verplaatst naar topics van leden ;-)
succes!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
comeyer:
een goed begin, zal me niks verbazen dat je die 0,79 cent naar een paar honderd brengt (y)
comeyer:
een goed begin, zal me niks verbazen dat je die 0,79 cent naar een paar honderd brengt (y)
Haha zou mooi zijn. Nee ik ben van mening dat je op deze manier best tot een leuk bedrag kan komen, zolang je, ookal gaat het om 1.30 quoteringen, maar de juiste wedstrijd eruit pakt.
0 Vind ik leuk's
Als dit het nivo is van de leden topics dan kan je net zo goed sluiten. Ik bedoel kom op, het moet wel een beetje serieus blijven toch ? het begint een beetje op een speeltuin te lijken.
0 Vind ik leuk's
mper:
Als dit het nivo is van de leden topics dan kan je net zo goed sluiten. Ik bedoel kom op, het moet wel een beetje serieus blijven toch ? het begint een beetje op een speeltuin te lijken.

Forum topics van leden dacht ik zo. Ieder zijn manier en niveau. Succes capschouw!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
cap_schouw:
winorloss:
Je kan zeggen wat je wilt maar hij heeft wel gewoon winst te pakken (y)
Ja en wat voor winst :d
Nieuwe saldo 1,03 euro
Rovaniemi - KooTeePee 1 @ 1,35

(y) 3-0
Nieuwe saldo 1,39 euro
Lille - Copenhagen 1 @1.38
0 Vind ik leuk's
Als je toch iedere keer als een idioot all-in blijft gaan, dan kun je net zo goed de singles waar je vertrouwen in hebt in een combi spelen, niet?
Dan levert het een stuk meer op dan nu. En als je verliest, verlies je toch wel je hele roll aangezien je steeds all-in gaat
0 Vind ik leuk's
geforceerd:
Als je toch iedere keer als een idioot all-in blijft gaan, dan kun je net zo goed de singles waar je vertrouwen in hebt in een combi spelen, niet? Dan levert het een stuk meer op dan nu. En als je verliest, verlies je toch wel je hele roll aangezien je steeds all-in gaat

Kan niet anders dan geforceerd gelijk geven. Op termijn ga je je geld 100% zeker verliezen. Vaak kan je over weinig dingen 100% garantie geven maar deze manier van spelen kan dat wel. Kansloze zaak maar desalnietemin wens ik je veel succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Leuke strategie, altijd benieuwd wanneer die gaat klappen of tot hoe ver deze kan komen. :p
0 Vind ik leuk's
Ik zie het meer als een leuke uitdaging. Ik kan er wel nu gelijk nieuw geld op storten maar ik kan ook proberen op deze manier een leuke bankroll op te bouwen
0 Vind ik leuk's
lekkerr doorgaan zo, succes
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.