Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Cashen met Brabantinho

Ik heb voetbalwedden onlangs ontdekt met een bonus rond Unibet.
Hoe langer, hoe meer ik hier ook kwam rondneuzen voor tips. Het is ook tof om te zien hoe anderen omgaan met winst en verlies.
Aangezien ik al een hele tijd bezig ben met wedden op voetbal, wou ik hier ook een topic starten.
Misschien kan ik mensen ook op ideeën brengen met mijn tips.
Het is voor mij ook een hulp doordat ik dan ook meer zal opzoeken rond een bepaalde match en dus "beter" het risico zal kunnen inschatten.
Voor vanavond heb ik alvast deze combi's opgesteld:
Arsenal - Wigan 1 (1.25)
Charleroi - Antwerpen 1 "Handicap 0-1" (2.06)
Total odds: 2.58
Arsenal - Wigan 1 "Handicap 0-1" (1.68)
Charleroi - Antwerpen 1 "Handicap 0-1" (2.06)
Total odds: 3.46
Charleroi heeft zich reeds gekroond tot kampioen in tweede klasse België. Toch is er vanavond een waar feest voorbereid met vuurwerk en dergelijke. Ook zullen er een pak toeschouwers aanwezig zijn, men verwacht er 15 000. Charleroi heeft onder Van Wijk een sterke reeks neergezet en volgens mij zullen ze die vanavond gewoon doorzetten met een klinkende overwinning tegen een zwalpend Antwerpen die niets meer te winnen heeft en die een slechte reeks doormaakt.
Net als Charleroi is ook Arsenal bezig aan een sterke reeks. De derde plaats en dus een rechtstreeks CL-ticket liggen ook binnen handbereik. Toch is Wigan geen schatje om te bekampen. In de laatste 4 matchen hebben ze 9/12 behaald tegen ploegen als Liverpool en Chelsea. Toch acht ik Arsenal in staat om de maat te nemen van Wigan. Wigan speelt geen defensief voetbal wat in de kaart speelt van Arsenal me dunkt. Een brilscore zou me verbazen. Ik dacht eerder aan een 3-1.
Hopelijk lopen men eerste geplaatste combi's goed af :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brabantinho
Country flagbrabantinho in 16-04-2012 11:53 Leden topics
in 16-04-2012 11:53 Leden topics
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.