Wedtips van: Boempatat
Ik ga mn bets die ik lees of zie, hier ook eens beginnen plaatsen.Om dan jullie reacties te kunnen zien ;-)
Ik tracht aan een odd van 2 te geraken.
Als er 1 misgaat ,verdubbel ik mn inzet de volgende keer.
Beginnen met ;
MLB (baseball)
19u05 Philadelphia Phillies - Miami Marlins 1@ 1.47 bwin 6-1
Voetbal:Vriendschappelijk Internationaal
21u00 Uruguay - Frankrijk 1X@ 1.34 bwin 1-0
samen odd van 1.97
quotes van unibet liggen iets lager
Ik tracht aan een odd van 2 te geraken.
Als er 1 misgaat ,verdubbel ik mn inzet de volgende keer.
Beginnen met ;
MLB (baseball)
19u05 Philadelphia Phillies - Miami Marlins 1@ 1.47 bwin 6-1
Voetbal:Vriendschappelijk Internationaal
21u00 Uruguay - Frankrijk 1X@ 1.34 bwin 1-0
samen odd van 1.97
quotes van unibet liggen iets lager
in 5-06-2013 15:44 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
20u00
Hockey » Germany » DEL2 » Riessersee - Bietigheim/Bissingen2@1.90Tipico/@2.00 IW
Final result 0:2 (0:1, 0:0, 0:1)
Hockey » Germany » DEL2 » Riessersee - Bietigheim/Bissingen2@1.90Tipico/@2.00 IW
Final result 0:2 (0:1, 0:0, 0:1)
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Juve Stubia zag ik ook ,maar low stake voor mij ,omdat de odds nu aan het keren zijn.Net als gisteren op
Reykjavik Cup » Vikingur Reykjavik - Valur.
dornbirner - EC KAC 1 @ 2.10, dan vind ik Riessersee - Bietigheim/Bissingen2@1.90Tipico/@2.00 IW een grotere drop.
Reykjavik Cup » Vikingur Reykjavik - Valur.
dornbirner - EC KAC 1 @ 2.10, dan vind ik Riessersee - Bietigheim/Bissingen2@1.90Tipico/@2.00 IW een grotere drop.
3u00 vannacht
Soccer » New Zealand » Football Championship » WaiBOP - Canterbury 1@3 en 1DNB @2.30 UB/NG
WaiBOP won in 3 wedstrijden ,thuis nog niet,maar ik speel graag op een odd die zakt voor de thuisploeg en dan nog @3.
Final result 4:3 (0:1, 4:2)
Soccer » New Zealand » Football Championship » WaiBOP - Canterbury 1@3 en 1DNB @2.30 UB/NG
WaiBOP won in 3 wedstrijden ,thuis nog niet,maar ik speel graag op een odd die zakt voor de thuisploeg en dan nog @3.
Final result 4:3 (0:1, 4:2)
11u
Hockey » Russia » MHL » Irbis - Belye Tigry 1@1.95 Tipico /@2.10 WH
Staan bij elkaar in het klassement:Irbis doet het wel beter uit dan thuis.Komt daar verandering in?
Final result 8:3 (3:2, 5:0, 0:1)
Hockey » Russia » MHL » Irbis - Belye Tigry 1@1.95 Tipico /@2.10 WH
Staan bij elkaar in het klassement:Irbis doet het wel beter uit dan thuis.Komt daar verandering in?
Final result 8:3 (3:2, 5:0, 0:1)
zondag 18/01 om 12u00
Spaniard said to me :take a aperitief while enjoining the game.I know nothing ,i'm from Barcelone. (h)
Soccer » Spain » Segunda Division B - Group 4 » Cordoba B - Marbella2 @2.70 Tipico/2DNB @2.15 Ladbrokes
Marbella heeft in zn laatste 5 uitwedstrijden niet gescoord,dan zullen ze dat nu wel moeten doen tegen hun degradatiekandidaat.
Marbella telt 2 ptn meer dan Cordoba B ,maar doordat ze onderaan allemaal op een zakdoek staan ,staan er nog 4 ploegen tussen hen!
Mojos weet jij hier meer over?
Spaniard said to me :take a aperitief while enjoining the game.I know nothing ,i'm from Barcelone. (h)
Soccer » Spain » Segunda Division B - Group 4 » Cordoba B - Marbella2 @2.70 Tipico/2DNB @2.15 Ladbrokes
Marbella heeft in zn laatste 5 uitwedstrijden niet gescoord,dan zullen ze dat nu wel moeten doen tegen hun degradatiekandidaat.
Marbella telt 2 ptn meer dan Cordoba B ,maar doordat ze onderaan allemaal op een zakdoek staan ,staan er nog 4 ploegen tussen hen!
Mojos weet jij hier meer over?
16u00
Soccer » England » Vanarama Conference » Woking - Bristol Rovers2@2.40 Ladbrokes /2DNB @1.65 UB/NG odds bij asian bookies zijn nu wel lichtjes aan het stijgen.ik zal morgen nog eens kijken of ze veranderen.Maar ik zet nu alvast in.
Bristol Rovers verloren geen enkele keer in hun laatste 12 comp wedstrijden.Woking konden in hun laatste 5 comp wedstrijden niet winnen.
Final result 0:0 (0:0, 0:0)oooooo ,ik zet die nullen vannacht om 4u achter Mexicooooooooooooooo
Soccer » England » Vanarama Conference » Woking - Bristol Rovers2@2.40 Ladbrokes /2DNB @1.65 UB/NG odds bij asian bookies zijn nu wel lichtjes aan het stijgen.ik zal morgen nog eens kijken of ze veranderen.Maar ik zet nu alvast in.
Bristol Rovers verloren geen enkele keer in hun laatste 12 comp wedstrijden.Woking konden in hun laatste 5 comp wedstrijden niet winnen.
Final result 0:0 (0:0, 0:0)oooooo ,ik zet die nullen vannacht om 4u achter Mexicooooooooooooooo
Ondertussen is de Russiche ijshockeywedstrijd nog verder gedaald naar @1,75. Irbis - Belye Tigry.
(y)
(y)
Wauw. Eind 2e periode: 8-2 voorsprong. Geweldige tip weer Boempatat. (y)
14:00
Odd van Veria is flink aan het dalen
Odd van Veria is flink aan het dalen
boempatat:
Neem ik mee.