Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Boempatat

Ik ga mn bets die ik lees of zie, hier ook eens beginnen plaatsen.Om dan jullie reacties te kunnen zien ;-)
Ik tracht aan een odd van 2 te geraken.
Als er 1 misgaat ,verdubbel ik mn inzet de volgende keer.
Beginnen met ;
MLB (baseball)
19u05 Philadelphia Phillies - Miami Marlins 1@ 1.47 bwin 6-1
Voetbal:Vriendschappelijk Internationaal
21u00 Uruguay - Frankrijk 1X@ 1.34 bwin 1-0
samen odd van 1.97
quotes van unibet liggen iets lager
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagboempatat in 5-06-2013 15:44 Leden topics
in 5-06-2013 15:44 Leden topics
1272 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Er is een serieuze odddrop voor zaterdag 19 Jul 2014, 16:00
NOORWEGEN: Division 1
16:00 Ull/Kisa - Ham-Kam 1 @ 1.6UB/NG (@1.75 deze middag de hoogste odd van al de bookies nog!)@1.67 bwin

Noorse tipper schreef:
Financiele problemen bij Ham-Kam en er zijn al verschillende spelers die de club verlaten hebben.Er zullen er nog volgen .Hoogst wss hun topscoorder Tore Andreas Gundersen na deze match.

Hij speelt:Ullensaker/Kisa (-1.5), 6/10 stakes, odds 3.10@Unibet
en Ullensaker/Kisa (-2.5), 4/10 stakes, odds 6.30@Unibet.

FT 5-0!!!
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Goede tips, ga zeker een aantal meespelen!
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
Er is er eentje aan het droppen dat het geen naam heeft:
WERELD: Club Vriendschappelijk 17:30
Chievo (Ita) - Coventry (Eng) X2@2.05 bwin

3-0 na 33' ,dit wordt het hem duidelijk niet.
FT 3-0
0 Vind ik leuk's
Boys,

Ook ik ben weer gestart met een wel bekende strategie, ik heb deze strategie al 3x eerder gedaan en ben 3 keer gestopt bij stap 6! maar wil hem deze keer helemaal afmaken samen met jullie!
Dit is de strategie:

STAP 1: 0*1,7=17
STAP 2: 17*1,7=28,9
STAP 3: 28,9*1,7=49,13 (-10 euro verzekeren)
STAP 4: 39,13*1,7=66,52
STAP 5: 66,52*1,7=113,10
STAP 6: 113,10*1,7=192,24
STAP 7: 192,24*1,7=326,81
STAP 8: 326,24*1,7=555,59

Ik ben gisteren gestart en probeerde meteen stap 1 en 2 te halen en dat is me gelukt met een combo van 3 wedstrijden:

Malmo ff 1,54
Steau B 1,42
Maribor 1,35

x10
----------------------
29,50

STAP 1=DONE
STAP 2=DONE

dus vanmiddag post ik stap 3 voor de mensen die mee willen doen kunnen dat dan nemen als hun stap 1!!

We gaan Knalllleeeeeennn!!
0 Vind ik leuk's
toinemd:
Boys,

Ook ik ben weer gestart met een wel bekende strategie, ik heb deze strategie al 3x eerder gedaan en ben 3 keer gestopt bij stap 6! maar wil hem deze keer helemaal afmaken samen met jullie!

We gaan Knalllleeeeeennn!!

Boem??? (a) (a) :p :p (h) (h) :d :d
0 Vind ik leuk's
Michael ,dat ben ik niet ,toinemd. (a) (h) :o
Je mag gerust die post verwijderen .Hij heeft hetzelfde in zn eigen topic geplaatst. ;-)
0 Vind ik leuk's
20:30 Club Brugge (Bel) - Brøndby IF (Den):Brugge mist een echte spits(ook volgens Joren in de chat ';-) ).Ze konden zondag ook niet echt overtuigen tegen W-Beveren.Ze scoorden 2x uit stilstaande fasen.

Brondby kende zn grote successen tussen 1985 en 2000 met de gebroeders Laudrup.Ze gingen nadien door een diep dal ,bijna bankroet en degradatie.Sedert vorig jaar hebben ze nieuwe eigenaars en investeerden 6milj € in transfers,wat veel is volgens Deense normen.Coach is Thomas Frank ,die de nationale beloften onder zn hoede had en die daarmee enkele jonge talenten meetrok naar de Deense hoofdstad.

Brondby is volgens Bram Verbist (ex doelman Cercle Brugge en Brondby ,nu Roda JC) te vergelijken met Club.Ze hebben ook een meevoetballende doelman,op het midden een type Simons(ouderdomsdeken):Thomas Kahlenberg is ook de draaischijf,Hasani (ex Wolfsburg):Macedonische vleugelaanvaller die met zn traptechniek voor gevaarlijke voorzetten zorgt.Vooraan een type De Sutter,nml Simon Makienok(2.01m),een beer van een vent,sterk met de kop,rent tot hij erbij valt.De andere aanvaller is een type Castillo: de Paraguyaan José Ariel Nenez,de ene moment is hij fantastisch ,het andere verliest hij knullig de bal.Zijn goals zijn vaak niet om aan te zien.
Conclusie van Bram:50/50 match ook al omdat het voor velen(bij Brondby) hun eerste Europese campagne is.Ze zijn niet te onderschatten,ze werden 4e vorig seizoen.Ze hadden een slechte start maar verloren na nieuwjaar amper 3keer.
Volgens Michael Almebäck ( gewezen verdediger van Club 11-13 en nu bij Brondby maar zit op de bank):Het Deense voetbal is fysieker ,terwijl in Belgie meer gevoetbald wordt.Club is mss ietje beter,maar wedstrijd kan alle kanten op.Brondby beschikt over vechtlust en wilskracht.

Statistiek: Brugge-Denemarken 2-2: 88-89 europabeker;wonnen ze van Brondby(2-1)/32ste fin.uefa cup 96-97;klopte ze Lyngby(0-2)/in 08-09,EL;was Kopenhagen te sterk (0-1)en op 12 aug 2012 was Kopenhagen nog eens te sterk en klopte ze Club thuis met 2-3.

Uitvak van de denen is uitverkocht (1400) en bij Club mogen de abonnees gratis binnen.
Harde kern van Brondby zijn zonder tickets afgereisd naar Brugge.

Ik denk aan een onder 2.5@1.8 bwin mede omdat Brugge niet echt een goalgetter heeft en Brondby fysiek zn mannetje zal staan. Denen zijn over het algemeen beter thuis dan uit.

FT 3-0 Brugge startte met Lestienne en dat geeft Club meer aanvalskracht.Slap Brondby toch.
0 Vind ik leuk's
Nja, 3-0.. Had dit ook niet zien aankomen. Club had het de eerste 15 minuten niet makkelijk, maar daarna domineerden ze de wedstrijd. En de score had eigenlijk nog hoger kunnen oplopen...
0 Vind ik leuk's
joren:
Nja, 3-0.. Had dit ook niet zien aankomen. Club had het de eerste 15 minuten niet makkelijk, maar daarna domineerden ze de wedstrijd. En de score had eigenlijk nog hoger kunnen oplopen...

mja en al dat huiswerk vooraf :(
Ik dacht wel aan Duarte scoren Joren (hun beste spits :p (h) )
Die over en onders zijn zo gevaarlijk .
Kijk naar Zulte ,die speelden gisteren tegen die Wit-Russen die bijna geen goals tegen krijgen en die in de comp heel gesloten spelen.

Zelf speel ik wel meestal combi met 3à4 matchen met een o1.5 of u3.5
Zo had ik gisteren single onder 2.5 bij Brugge ,maar ook Brugge u 3.5/Din.Minsk-Cluj u 3.5(1-0)/Göteborg-Rio Ave u 3.5(0-1 bij portugesen int. is het nogal dikwijls onder)/Astra-Liberec 1X (3-0 speel liever 1X als 2X europees) samen @2.19
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.