Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Boempatat

Ik ga mn bets die ik lees of zie, hier ook eens beginnen plaatsen.Om dan jullie reacties te kunnen zien ;-)
Ik tracht aan een odd van 2 te geraken.
Als er 1 misgaat ,verdubbel ik mn inzet de volgende keer.
Beginnen met ;
MLB (baseball)
19u05 Philadelphia Phillies - Miami Marlins 1@ 1.47 bwin 6-1
Voetbal:Vriendschappelijk Internationaal
21u00 Uruguay - Frankrijk 1X@ 1.34 bwin 1-0
samen odd van 1.97
quotes van unibet liggen iets lager
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagboempatat in 5-06-2013 15:44 Leden topics
in 5-06-2013 15:44 Leden topics
1272 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hypnotist86:
Wie komt met moeite aan 11 spelers, Boem? West Ham of Nottingham?

West Ham ,zie mn oddbom hierboven ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Beste leden,
Vandaag staan de veldrijders aan de start in ROME!
Een bijzonder snel parcour wat tenopzichte van vorig jaar wat veranderd is. Namelijk een bijzonder recht stuk dat er aan toegevoegd is.
Vorig jaar waren Pauwels, Vantornout, Albert en Vanderhaar ( wel pas 6de na pech!) de sterke mannen in de koers.
Dit jaar is Nys de topfavoriet na het winnen van de voorbije crossen. ( odd x2.25 )
Echter denk ik niet dat hij graag op het parcour zal rijden. Weinig of geen kans om weg te rijden van een groepje.. Het parcour is simpelweg niet selectief genoeg. Overigens zal hij geen risico's nemen net voor de grote kampioenschappen.
Albert zal een trage start hebben en met moeite in de eerste 5 eindigen denk ik!
Vanderhaar heeft de snelste sprint in de benen van iedereen.. en is terecht hoog aangeschreven. (odd x3.50 )
De odd van Pauwels lijkt me heel hoog .. hij mag dan wel een keel en oor-ontsteking gehad hebben vorige week, Ik denk dat deze cross hem op het lijf geschreven is. De conditie was in Essen prima, ik reken op hem.
Mijn tip: Pauwels to win ( odd x10.00 ) !!!! normal bet
0 Vind ik leuk's
didison:
Beste leden,
Een bijzonder snel parcour wat tenopzichte van vorig jaar wat veranderd is. Namelijk een bijzonder recht stuk dat er aan toegevoegd is.
Vorig jaar waren Pauwels, Vantornout, Albert en Vanderhaar ( wel pas 6de na pech!) de sterke mannen in de koers.
Dit jaar is Nys de topfavoriet na het winnen van de voorbije crossen. ( odd x2.25 )
Echter denk ik niet dat hij graag op het parcour zal rijden. Weinig of geen kans om weg te rijden van een groepje.. Het parcour is simpelweg niet selectief genoeg. Overigens zal hij geen risico's nemen net voor de grote kampioenschappen.
Albert zal een trage start hebben en met moeite in de eerste 5 eindigen denk ik!
Vanderhaar heeft de snelste sprint in de benen van iedereen.. en is terecht hoog aangeschreven. (odd x3.50 )
De odd van Pauwels lijkt me heel hoog .. hij mag dan wel een keel en oor-ontsteking gehad hebben vorige week, Ik denk dat deze cross hem op het lijf geschreven is. De conditie was in Essen prima, ik reken op hem.

Ik versta dat je geschrokken bent van mn oddbommen :p ,maar deze tip mss toch effe hier ook plaatsen.
https://www.voetbalwedden.net/topic/wielrennertips-1633/
Ik speel hem mee ;-)
0 Vind ik leuk's
boempatat:
didison:
Beste leden,

Ik versta dat je geschrokken bent van mn oddbommen :p ,maar deze tip mss toch effe hier ook plaatsen.
https://www.voetbalwedden.net/topic/wielrennertips-1633/
Ik speel hem mee ;-)

Vertel hem door!! Zet 40 euro in op pauwels en bv. 15 op vanderhaar. Dan heb je je inzet zeker terug!
0 Vind ik leuk's
boempatat:
een oddszakker als een bom:
ENGELAND: FA Cup zondag 05.01.2014
13:00 Nottingham-West Ham 1
look at:http://www.oddsportal.com/soccer/england/fa-cup-2013-2014/nottingham-west-ham-S03Y03q1/
Ga daar maar eens op een quote staan ;-)

FT 5-0 (h)
0 Vind ik leuk's
Goed bezig Boem, kvolg je de komende tijd met tips. :)
0 Vind ik leuk's
'A coward dies a thousand deaths, a soldier dies but once.'
odddrops:
11.01. 16:00 Cardiff West Ham 1 FT 0-2
11.01. 20:45 Bologna Lazio2 FT 0-0 Lazio heeft wel uit nog geen 1keer gewonnen dit seizoen 0/9 ;0w/4x/5v
0 Vind ik leuk's
Over een goed 15':
Ik weet niet of die odds te vertrouwen zijn in Israel:maar oddszakker op Beitar Tel Aviv op Hapoel Hadera
ISRAËL: State Beker 07.01.2014 12:00
Hapoel Hadera- Beitar Shimshon 2 FT 0-3@1.8 unibet
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
dos odddroppos: (h)
Ik ben naar Mexico gekomen
Het land van liefde en van de drop
t'was in de schaduw van de odd
dat net als in dromen
een drop begon.
ik was daar op een groot VWfiësta
ik zag daar een drop staan
we dansten samen toen een rumba
En daar bij die rumba
is de bet ontstaan
Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse VWnacht
Gitaarmuziek heeft liefde voor de bet meegebracht
Ik zal er altijd blijven spelen
Geef andere tips graag kado
Ja het blijft me steeds bekoren
want ik heb mijn hart verloren
aan die mooie odddrops in Mexico
Mexico, Mexi-iiicooooooooo
MEXICO: Copa Mexico - Clausura 15.01.2014
02:00 Correcaminos- Puebla 1 FT 4-1@2.35 bwin
02:00 Lobos BUAP - Veracruz 1 FT 0-4@2.35 bwin
Hey, Rosita-come quick, down at the canteena
They giving green stamps with tequila

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.