Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Boempatat

Ik ga mn bets die ik lees of zie, hier ook eens beginnen plaatsen.Om dan jullie reacties te kunnen zien ;-)
Ik tracht aan een odd van 2 te geraken.
Als er 1 misgaat ,verdubbel ik mn inzet de volgende keer.
Beginnen met ;
MLB (baseball)
19u05 Philadelphia Phillies - Miami Marlins 1@ 1.47 bwin 6-1
Voetbal:Vriendschappelijk Internationaal
21u00 Uruguay - Frankrijk 1X@ 1.34 bwin 1-0
samen odd van 1.97
quotes van unibet liggen iets lager
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagboempatat in 5-06-2013 15:44 Leden topics
in 5-06-2013 15:44 Leden topics
1272 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb ook Tiraspol x2 samen met Eintracht, die ook wat aan het dalen is.... Speel je dit als combi Boem? (h)
0 Vind ik leuk's
'A coward dies a thousand deaths, a soldier dies but once.'
rkmg:
Ik heb ook Tiraspol x2 samen met Eintracht, die ook wat aan het dalen is.... Speel je dit als combi Boem? (h)

ik ben nog een beetje op zoek hoe ik met die odddrops winstgevend kan zijn.Vannacht met de combi 3/4 liep het mis.de grootste odddropper Flamengo ging dan weer wel goed.stond single @3 op bwin !
Nu ga ik de odds nog eens checken,maar die trabzonspor staat me wel aan om single te spelen.of BTS lijkt mij ook wat.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Yo boem boem boem
Nog wat statistieken dan mattie, want ik weet niet of ik mee moet spelen of wat jwz
xxx voor jou biaattch
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Kuban - ValenciaValencia nog steeds naar beneden aan het vallen! 0-2
Swansea - St. Gallen odd op Swansea iets naar omhoog.die engelsen hé,niet te vertrouwen 1-0
Ch. Odessa - PSV ik moet onzemichael een beetje ontgoochelen ,odd op psv iets naar beneden ,odessa vice versa 0-2
Esbjerg - Salzburg esbjerg odd duidelijk naar omhoog.zakker op salzburg 1-2
Elfsborg - St. Luik elfsborg ook duidelijk omhoog 1-1
Op het laatste kleine beweging nog naar beneden voor: dit moeten we duidelijk niet volgen,geen enkele ploeg hieronder kon winnnen.
Maribor
Zulte Waregem
Ferreira - Pandurii
Er wordt niet zoveel ingezet op Fiorentina(odd licht maar duidelijk omhoog)
rest volgt nog :p
0 Vind ik leuk's
Fiorentina mist een handjevol spelers en Dnipro is al 11 matches lang ongeslagen, thuis onklopbaar. :-)
0 Vind ik leuk's
'A coward dies a thousand deaths, a soldier dies but once.'
Bordeaux - M. Tel Aviv X2 er wordt hier duidelijk niet op bordeaux gespeeld 1-2
Rijeka - Betis Sevilla ik heb die match DC 1of2 gespeeld.Rijeka heeft miljardair achter het stuur,dus ja, kunnen mss verrassen. Maar competitie is héél belangrijk voor hen, omdat ze voor Zagreb willen eindigen(staan nu 2e ,1ptje achter Zagreb).1-1
Lyon - Guimaraes 2X !? 1-1
Trabzonspor - Lazio hier toch nog verandering tegenover vanmorgen 3-3
Tromsö - S. Tiraspol 1X was deze mmorgen anders 1-1
Op het laatste kleine beweging nog naar beneden voor:
Rapid Wenen - Din. Kiev 2-2
0 Vind ik leuk's
Tel Aviv en Valencia waren grote odddropers en ook juist :)
nu om 17u is er zo ook 1:
RUSLAND: Premier League
V. Novgorod - Amkar odd is naar beneden gevallen sedert 10u deze morgen.
0 Vind ik leuk's
boempatat:
Tel Aviv en Valencia waren grote odddropers en ook juist :)
nu om 17u is er zo ook 1:
RUSLAND: Premier League
V. Novgorod - Amkar odd is naar beneden gevallen sedert 10u deze morgen.
0-2
USA: MLS
02:00 DC United - Chicago DC United het zwakke broertje in de MLS :laatste en nog maar 3x gewonnen op 30wedstrijden
CANADA: CSL
03:00 Serbian W. E. - Windsor Border Stars =ook zo'n groooote odddropper zoals Tel Aviv/Valencia en Amkar.
CHINA: Supercompetitie
13:35 Hangzhou Greentown - Jiangsu Sainty X2
Shanghai SIPG - Shanghai Shenxin X2
Dit zijn ze tot 13u (behalve die chinezen tuurlijk)
als ik tijd heb morgen ,bekijk ik de andere. ;-) als er nog geinteresseerden zijn :o
0 Vind ik leuk's
Speel Serbian W.E. mee Boem. Ik heb de afgelopen week je topic in stilte gevolgd, en vandaag voor het eerst Amkar meegespeeld (DNB (y)). De grootste oddsdroppers zijn meestal wel juist heb ik de indruk, dus ik ga kijken of ik er winst uit kan halen wanneer ik enkel die meespeel. Ik hoop dan ook dat je blijft aangeven waar de odd fel zakt ;-) Alvast bedankt, want het vraagt waarschijnlijk toch wat tijd om dit allemaal te volgen!
0 Vind ik leuk's
Thx hypnotist
Mnvrouw vraagt haar ook af hoeveel ik op de computer zit.en dan antwoord ik :2x :1x smorgens en 1x snamiddags ;-)
en s'avonds is ze gaan slapen :p
Die odddrops zijn wel interessante info voor je bets.Zoals bij Fuham vorig we ,iedereen dacht dat ze gingen winnen van cardiff,maar ik had gezien dat de odddrop op cardiff zat .Dit was ook zo bij Tel Aviv die verrassend ging winnen op Bordeaux.
En voor morgen wil ik de betters al verwittigen voor S04.De odd op Augsburg X2 is gezakt!!!En ik heb gezien dat hij de eerste staat bij de tips :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.