Wedtips van: Boempatat
Ik ga mn bets die ik lees of zie, hier ook eens beginnen plaatsen.Om dan jullie reacties te kunnen zien ;-)
Ik tracht aan een odd van 2 te geraken.
Als er 1 misgaat ,verdubbel ik mn inzet de volgende keer.
Beginnen met ;
MLB (baseball)
19u05 Philadelphia Phillies - Miami Marlins 1@ 1.47 bwin 6-1
Voetbal:Vriendschappelijk Internationaal
21u00 Uruguay - Frankrijk 1X@ 1.34 bwin 1-0
samen odd van 1.97
quotes van unibet liggen iets lager
Ik tracht aan een odd van 2 te geraken.
Als er 1 misgaat ,verdubbel ik mn inzet de volgende keer.
Beginnen met ;
MLB (baseball)
19u05 Philadelphia Phillies - Miami Marlins 1@ 1.47 bwin 6-1
Voetbal:Vriendschappelijk Internationaal
21u00 Uruguay - Frankrijk 1X@ 1.34 bwin 1-0
samen odd van 1.97
quotes van unibet liggen iets lager
in 5-06-2013 15:44 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
rkmg:
Jammer van Chelsea, op zich was dat geen slechte bet maar enigszins kon je ook zien aankomen dat Chelsea zou gaan winnen. Toch mooi dat je Atletico correct had voorspelt, wou nog live zetten op second half Atletico, maar goed gefeliciteerd met vandaag, hoeveel winst heb je behaald? :-)
Jammer van Chelsea, op zich was dat geen slechte bet maar enigszins kon je ook zien aankomen dat Chelsea zou gaan winnen. Toch mooi dat je Atletico correct had voorspelt, wou nog live zetten op second half Atletico, maar goed gefeliciteerd met vandaag, hoeveel winst heb je behaald? :-)
Je zult het niet geloven maar al wat ik zelf speel gaat verkeerd.
online speel ik ESTLAND: Competitie 18u30 Flora - NarvaX2@3.5 FT 2-0
en in de krantenwinkel speel ik enkel Basel to win @2.2 FT 0-1 :-@ :-@ :-@
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Voor wie vannacht niet kan slapen of zn nacht voor zn dag neemt ;-)
BRAZILIË: Braziliaanse Competitie B
Sport Recife - Joinville 3-2
Oeste - Palmeiras (Palmeiras staat op kop,maar oeste kan mooie papieren voorleggen ,thuis:6w/3d/3v)0-2
Voor wie vannacht niet kan slapen of zn nacht voor zn dag neemt ;-)
BRAZILIË: Braziliaanse Competitie B
Sport Recife - Joinville 3-2
Oeste - Palmeiras (Palmeiras staat op kop,maar oeste kan mooie papieren voorleggen ,thuis:6w/3d/3v)0-2
Champions League - Groepsfase
Shakhtar - Manchester Utd (heel raar ,odds op liveuitslagen.nl zijn aan het zakken op Shaktar,terwijl bij BetBrain ze duidelijk aan het zakken zijn op MUTD)
Leverkusen - Real Sociedad (Leverkusen blijft een lage quote houden ,terwijl Real en X omhoog gaat .Beiden 0 ptn in groep met Shaktar en MUTD)
Anderlecht - Olympiakos Beiden 0ptn ,dit zijn de ploegen die wss zullen strijden voor de 3e plaats in de groep met PSG en Benfica,dus zal anderlecht het moeten hebben van hun thuismatch.Olympiakos heeft wel een miljardair aan het bewind ,die oa de argentijn Javier Saviola (ex Malaga,Benfica,Real M,Barca,Sevilla),aangetrokken heeft en staan op kop na 6w met 14 dlptn en 1 tegen!)raar terug, is dat odd enkel op X bij liveuitslagen zakt en bij BetBrain stijgt ,terwijl daar bij BetBrain de odd op Anderlecht duidelijk stijgt.
CSKA Moskou - Plzen X2 (beide ploegen met 0 ptn in groep met Mcity en Bayern M) 2-3
Manchester City - Bayern München 1X
en natuurlijk ook Real Madrid-Kopenhagen @1.05 (free 5% :p )
Shakhtar - Manchester Utd (heel raar ,odds op liveuitslagen.nl zijn aan het zakken op Shaktar,terwijl bij BetBrain ze duidelijk aan het zakken zijn op MUTD)
Leverkusen - Real Sociedad (Leverkusen blijft een lage quote houden ,terwijl Real en X omhoog gaat .Beiden 0 ptn in groep met Shaktar en MUTD)
Anderlecht - Olympiakos Beiden 0ptn ,dit zijn de ploegen die wss zullen strijden voor de 3e plaats in de groep met PSG en Benfica,dus zal anderlecht het moeten hebben van hun thuismatch.Olympiakos heeft wel een miljardair aan het bewind ,die oa de argentijn Javier Saviola (ex Malaga,Benfica,Real M,Barca,Sevilla),aangetrokken heeft en staan op kop na 6w met 14 dlptn en 1 tegen!)raar terug, is dat odd enkel op X bij liveuitslagen zakt en bij BetBrain stijgt ,terwijl daar bij BetBrain de odd op Anderlecht duidelijk stijgt.
CSKA Moskou - Plzen X2 (beide ploegen met 0 ptn in groep met Mcity en Bayern M) 2-3
Manchester City - Bayern München 1X
en natuurlijk ook Real Madrid-Kopenhagen @1.05 (free 5% :p )
PORTUGAL: Tweede Divisie
Aves - Trofense2X nog 1.95 bwin(Trofense laatste en 3w en 3x verloren uit.maar je kent dat,hoe langer het verlies duurt,hoe korter bij de overwinning ) 4-1
Leixoes - Porto B 2X@1.55 bwin (hier zit serieus wat beweging op !) 0-2
Santa Clara - Beira Mar 2X (niet zoveel beweging ,maar toch in het voordeel van BM) 2-3
FINLAND: Hoogste Divisie
JJK Jyväskylä - KuPS 0-4
Aves - Trofense2X nog 1.95 bwin(Trofense laatste en 3w en 3x verloren uit.maar je kent dat,hoe langer het verlies duurt,hoe korter bij de overwinning ) 4-1
Leixoes - Porto B 2X@1.55 bwin (hier zit serieus wat beweging op !) 0-2
Santa Clara - Beira Mar 2X (niet zoveel beweging ,maar toch in het voordeel van BM) 2-3
FINLAND: Hoogste Divisie
JJK Jyväskylä - KuPS 0-4
BRAZILIË: Braziliaanse Competitie
Vitoria - Goias 2-1
Fluminense - Botafogo RJ 1-1
Coritiba - FlamengoX2!!! 0-2
Santos - Sao Paulo 3-0
deze speel ik 3/4(Flamengo DNB zakte van 2.3 naar 2.1 op het moment dat ik inzette,heb toen X2 genomen)
ECUADOR: Hoogste Divisie - Tweede fase
Dep. Cuenca - Emelec!! 0-0
LDU Quito - Dep. Quito 1-1
Vitoria - Goias 2-1
Fluminense - Botafogo RJ 1-1
Coritiba - FlamengoX2!!! 0-2
Santos - Sao Paulo 3-0
deze speel ik 3/4(Flamengo DNB zakte van 2.3 naar 2.1 op het moment dat ik inzette,heb toen X2 genomen)
Dep. Cuenca - Emelec!! 0-0
LDU Quito - Dep. Quito 1-1
boempatat:
Vitoria - Goias
Fluminense - Botafogo RJ
Coritiba - FlamengoX2!!!
Santos - Sao Paulo
Dep. Cuenca - Emelec!!
LDU Quito - Dep. Quito
Vitoria - Goias
Fluminense - Botafogo RJ
Coritiba - FlamengoX2!!!
Santos - Sao Paulo
Dep. Cuenca - Emelec!!
LDU Quito - Dep. Quito
Boem pak je deze als singles of als combi?
dennicism:
boempatat:
Vitoria - Goias
Fluminense - Botafogo RJ
Coritiba - FlamengoX2!!!
Santos - Sao Paulo
Dep. Cuenca - Emelec!!
LDU Quito - Dep. Quito
Vitoria - Goias
Fluminense - Botafogo RJ
Coritiba - FlamengoX2!!!
Santos - Sao Paulo
Dep. Cuenca - Emelec!!
LDU Quito - Dep. Quito
dennis: ik heb enkel de brazilianen in systeem 3/4 genomen en Flamengo X2@1.47 omdat dit DE grootste odddrop was. ;-)
hetgeen ik nu post hier zijn altijd de oddrops .ik speel ze niet allemaal en eigenlijk ben ik nog op zoek naar een winstgevend systeem.
Gisteren speelde ik op Basel .vandaag verdubbelde ik op Plzen X2. en morgen verdubbel ik terug op 1 wedstrijd met odd van +-2
boempatat:
Vitoria - Goias
Fluminense - Botafogo RJ
Coritiba - FlamengoX2!!!
Santos - Sao Paulo
deze speel ik 3/4(Flamengo DNB zakte van 2.3 naar 2.1 op het moment dat inzette,heb toen X2 genomen)
Dep. Cuenca - Emelec!!
LDU Quito - Dep. Quito
Vitoria - Goias
Fluminense - Botafogo RJ
Coritiba - FlamengoX2!!!
Santos - Sao Paulo
deze speel ik 3/4(Flamengo DNB zakte van 2.3 naar 2.1 op het moment dat inzette,heb toen X2 genomen)
Dep. Cuenca - Emelec!!
LDU Quito - Dep. Quito
Na enig contact, snap ik hem volledig, ik speel hem mee :)
EUROPA: europa league - Groepsfase
Kuban - Valencia (nadat de odd van Valencia 3dagen bleef stijgen ,maakt hij nu ,sedert gisterenavond ,een bocht van 180° naar beneden) 0-2
Sevilla - Freiburg 2-0
Trabzonspor - Lazio (bookmakers gaven tot gisteren Lazio fav.,maar ondertussen is de odd op Trabzonspor lager dan die op Lazio) 3-3
Tromsö - S. Tiraspol (odd op Tiraspol viel gisteren stuik naar beneden.afwachten wat het vandaag nog wordt) 1-1
Kuban - Valencia (nadat de odd van Valencia 3dagen bleef stijgen ,maakt hij nu ,sedert gisterenavond ,een bocht van 180° naar beneden) 0-2
Sevilla - Freiburg 2-0
Trabzonspor - Lazio (bookmakers gaven tot gisteren Lazio fav.,maar ondertussen is de odd op Trabzonspor lager dan die op Lazio) 3-3
Tromsö - S. Tiraspol (odd op Tiraspol viel gisteren stuik naar beneden.afwachten wat het vandaag nog wordt) 1-1
'A coward dies a thousand deaths, a soldier dies but once.'