Wedtips van: Boempatat
Ik tracht aan een odd van 2 te geraken.
Als er 1 misgaat ,verdubbel ik mn inzet de volgende keer.
Beginnen met ;
MLB (baseball)
19u05 Philadelphia Phillies - Miami Marlins 1@ 1.47 bwin 6-1
Voetbal:Vriendschappelijk Internationaal
21u00 Uruguay - Frankrijk 1X@ 1.34 bwin 1-0
samen odd van 1.97
quotes van unibet liggen iets lager
16u
Handball » Latvia » SynotTip Virsliga » Latgols - HK Ogre/Miandum 2@3.25 komt van 6.5
http://www.oddsportal.com/handball/latvia/synottip-virsliga/latgols-ogre-jNOai7pn/
FT 28-24
Volleyball » Serbia » Liga Women » Tent W - Vizura W er zat een serieuze drop op 1van 4.45 naar 1.7.en nu is de odd aan tdroppen voor de uitploeg.dus ga ik voor Vizura@1.93
Drop op Tent W klopte dan toch Ft 3-2
Ik vind het raar dat er nog geen toic bestaat over HOCKEY.
Nochtans is ned. 1 van DEfav.op het WK.
Vandaag speelt Belgie tegen het thuisland Indie.
Belgie @@2.25
Ze zitten in een flow en willen WK kampioen worden.dus moeten ze winnen van 1 van de fav.met weliswaar hevige thuissupporters
FT 2-2
Oddrop
20u30
Tennis » USA » Columbus Challenger Men » Ojeda L. R. - Peliwo F.1@1.7 komt van 2.3
Final result 1:2 (7:5, 3:6, 3:6)
Die drops werken voor geen meter.
Even jullie mening, Real is echt het noorden kwijt maar vanavond is het voor Beker thuis tegen Leganes? Thuisploeg scoort in beide helften 1,98?
21u Mbappe to score@1.64.Geen Neymar en Cavani vandaag by PSG tegen Montpellier.
5-1 en laatste goal maar gescoord😲💪😅
Zondag 14u30 Vitesse win op Emmen@1.84.odd is aan het droppen.Charly Musonda viert morgen zijn terugkeer op het trainingsveld bij de Nederlandse eersteklasser Vitesse. De huurling van Chelsea liep begin september vorig jaar een knieblessure op tijdens een oefenduel met Antwerp.Toptalent deze.
Ft 0-3😎💪
17u Volleybal
Volleyball » Belgium » EuroMillions League » VDK G. - Lindemans Aalst
Het gaat hier omeen heen match in de 1/4 fin voor de playoffs.Aalst is veel beter dan Gent en ik zie Gent dan ook hoogstens maar 1 set halen .Aalst is een topploeg en nemen dat heel serieus en kunnen in belangryke wedstr altyd iets meer en zullen dan ook op hun sterkst aantreden
Aalst win @1.18 is een zekerheid om mee te pakken in combi
Final result 0:3 (22:25, 21:25, 20:25)🤗😎💪😁
15u45
Soccer » World » Viareggio Cup » AC Milan U19 - Spezia U19
oddrop op X2 @2.2 bwin
https://www.oddsportal.com/soccer/world/viareggio-cup/ac-milan-spezia-6g5hRsD8#double;2
Ft 3-2🤧
Boem, jouw broer kent toch veel van volleybal, niet? Wie denk je dat er dit jaar kampioen speelt? Roeselare of Maaseik?
Boem, jouw broer kent toch veel van volleybal, niet? Wie denk je dat er dit jaar kampioen speelt? Roeselare of Maaseik?
Is heel moeilyk te voorspellen zegt hy.
Roeselare kegelde Maaseik uit de beker ,terwyl Maaseik de 2 comp wedstryden naar zich toetrok.
Ze zyn mekaar waard ,daarom dat het ook moeilyk is te zeggen wie de beste is.