Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bet4Value overs accumulators

Hallo iedereen, Ik ben al een zeer geruime tijd actief met sportweddenschappen en plaats wat tips op andere fora en social media. Maar per ongeluk stootte ik vandaag op dit Nederlandstalige forum en vond het gezellig om hier ook wat van men tips mee te delen.

Verwacht van mij geen gigantische bet sizes of hoge odds. Ik heb mezelf voornamelijk toegelegd op de over 2.5 goals markt. Het is wat het is. over 2.5 goals markt geeft je 50% kans om je bet goed te hebben tegenover maar 33% kans om een 1X2 goed te hebben.

Hoe speel ik?

Samen met een vriend bestuderen wij dagelijks de over 2.5 markten voor wedstrijden in wereldwijde competities. Meestal stellen wij acca's op met een odd van 8 tot 15 en voegen wij 4 tot maximum 6 wedstrijden samen in 1 slip. Al wie onze tips gebruikt is vrij om zelf andere of grotere acca's samen te stellen, maar wij persoonlijk houden het op tot max 6 wedstrijden in 1 bet slip. Wij zijn ook niet de personen om gigantisch grote inzetten te plaatsen. Meestal variëren onze inzetten van 2.5 tot max 5€ , maar uiteraard is iedereen vrij om eender welk bedrag in te zetten.

Wij garanderen ook niets!!!! Iedereen weet dat wedden op sporten altijd onvoorspelbaar zijn en ook al stel je je slips optimaal samen aan de hand van de uren analyse die er aan vooraf, nooit zal je alle bets goed hebben. Dus wed op een verantwoorde manier en met geld dat je kan missen.

Hierbij post ik al een acca die we voor vandaag hebben samengesteld. De andere 2 zijn al aan het lopen

Succes voor diegene die gebruik willen maken van onze tips. Ik zal dagelijks overs posten hier op het forum en een update geven van mogelijke winsten en verliezen.

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagBet4Value in 12-07-2020 13:48 Leden topics
in 12-07-2020 13:48 Leden topics
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Combi-betjes. Daar zijn we dol op hier. Welkom op dit forum en veel succes! Ik houd je in ieder geval in de gaten

2 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Allereerst welkom op VW! Ik ga jullie wedtips zeker in de gaten houden, ook al zijn die over-combinaties niet helemaal mijn ding. Op één of andere magische wijze kom ik er altijd één tekort. 😂

Anyway, succes en ik ben benieuwd naar de resultaten!

2 Vind ik leuk's
Op zo. jul.. 2020, 16:05 schreef z3xtr4:

Combi-betjes. Daar zijn we dol op hier. Welkom op dit forum en veel succes! Ik houd je in ieder geval in de gaten

Op zo. jul.. 2020, 16:06 schreef Mangata:

Allereerst welkom op VW! Ik ga jullie wedtips zeker in de gaten houden, ook al zijn die over-combinaties niet helemaal mijn ding. Op één of andere magische wijze kom ik er altijd één tekort. 😂

Anyway, succes en ik ben benieuwd naar de resultaten!

yep hou ik ook erg van en dan voornamelijk op de over 2.5 markt. Meeste van de tijd doe ik value betten maar da is een no brainer en enkel inzetten wat de software me geeft. Die combi's vergt wat analyse.

Wij komen ook dikwijls eentje tekort hoor maar als we er ongeveer 1 op 8 raken staan we continu in profit. en dat is waar we het om doen. die bankroll opbouwen op lange termijn.

2 Vind ik leuk's

nog een over 2.5 acca die we hebben samengesteld. Voor de snelle beslissers. Kick of van eerste wedstrijd binnen een twintigtal minuten.

@11 odd op Bwin

2 Vind ik leuk's

en nog eentje om de dag af te sluiten. Deze is met iets meer risk. Volgens analyse van de stats is Leganes-Valencia minder geschikt om in deze acca te verwerken, maar we hebben ze toch toegevoegd vanwege de huidige situatie en niet volgens stats. En daarnaast zijn het wedstrijden met een iets groter risico

Leganes moet winnen om een langer verblijf in Primera division af te dwingen. Valencia moet de 3 punten nemen om in de running te blijven voor een Europees ticket. Dus met een snel doelpunt in de wedstrijd gaat het hek van de dam en verwachten we wel een aantal doelpunten

2 Vind ik leuk's

Welkom @Bet4Value op het forum. Leuk dat je je accas met ons deelt. "per ongeluk stootte ik vandaag op dit Nederlandstalige forum" > grappig. Hoe ben je hier per ongeluk terecht gekomen en welke andere fora bezoek je zoal die ook met sportsbetting te maken hebben?

"overs" spelen, komt u maar door. Ik smul er van.

1 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Op zo. jul.. 2020, 22:25 schreef kwaak:

Welkom @Bet4Value op het forum. Leuk dat je je accas met ons deelt. "per ongeluk stootte ik vandaag op dit Nederlandstalige forum" > grappig. Hoe ben je hier per ongeluk terecht gekomen en welke andere fora bezoek je zoal die ook met sportsbetting te maken hebben?

"overs" spelen, komt u maar door. Ik smul er van.

ik wist van voetbalwedden.net niets en weet niet hoe ik er terecht ben gekomen maar was direct verkocht om een Nederlandstalige community te leren kennen.

Heb een tijdje op een private forum gezeten maar vond ik maar niets en heb met kameraad een telegram groep gehad, maar daar begonnen mensen misbruik van te maken en gebruikte onze tips om zelf te posten in hun eigen groepen.

BTW de overs acces voor maandag komen er zo aan

0 Vind ik leuk's

Zondag was een serieuze shitsessie. Geen enkele van men geposte accas waren succesvol. Maar ja we doen gewoon verder met wat we bezig zijn. Zolang we overall winstgevend blijven, is er geen vuiltje aan de lucht. Alleen spijtig dat ik hier niet met een winner heb kunnen openen.

Maandag accumulators. momenteel 2 maar waarschijnlijk nog een derde als we de IJsland wedstrijden hebben bekeken.

Acca 1

Acca 2

Succes moest je de slips volgen!!!!

2 Vind ik leuk's

Weer balen man. In elke acca 1 fout. Nice try tho.

1 Vind ik leuk's

Een vlieger stijgt alleen maar op met tegenwind. Maar ook: zonder wrijving geen glans. En, na regen komt zonneschijn.

Kortom: lekker doorgaan!

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.