Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bet Tips ""Tips"

Hallo iedereen, ik wil hier mijn tips dag per dag gaan bijhouden om een overzicht te houden. Ik speel deze tips aan een Stake van 50€ per bet. Alles zal gepost worden in een screenshot om het wat overzichtelijk te houden. en niet teveel typ werk te hebben natuurlijk :D
mijn tips van vandaag zijn allemaal Baseball tips
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bettips
Country flagbettips in 2-06-2013 17:06 Leden topics
in 2-06-2013 17:06 Leden topics
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bettips:
Stage 4
Sky wint @4.00
Sky voor Movistar @1.61 gezakt naar 1.57 unibet
Quickstep voor Garmin @2.00 gezakt naar 1.9 unibet
Lotto voor Katusha @1.90 nu @2.2 unibet!!!???
ik verwacht
1. Sky
2. Quickstep
3. Garmin
4. Lotto
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Hoop dat je ongelijk krijgt Bettips. Heb compleet het tegenovergestelde gespeeld. Lotto en Katusha laat ik liggen. Onberekenbare ploegen.
0 Vind ik leuk's
Lotto heb ik op 4 staan omdat ik bedoel dat ze het wel goed gaan doen, en als je hen ploeg ziet zou een 4de plaats wel mooi zijn en wel kunnen lukken.
Bij quickstep zal het er een beetje van afhangen hoe martin zich voelt denk ik. en bij sky zijn er ook wel een paar geblesseerde de eerste 3 zullen wel dicht zijn denk ik.
0 Vind ik leuk's
I love sport, But hate Gambling
Ziet ernaar uit dat je gelijk gaat krijgen. Had Garmin hoger ingeschat en Omega vooral lager, maar goed..
0 Vind ik leuk's
bettips:
Stage 4
Sky wint @4.00
Sky voor Movistar @1.61
Quickstep voor Garmin @2.00
Lotto voor Katusha @1.90
ik verwacht
1. Sky
2. Quickstep
3. Garmin
4. Lotto
0 Vind ik leuk's
I love sport, But hate Gambling

Voor de liefhebbers die de afgelopen nacht eens een tip van mij gevolgd hebben in de chat hier heb je mijn stats van de afgelopen week.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 2 aug. 2021, 13:02
0 Vind ik leuk's
I love sport, But hate Gambling
Tour 2013
Stage 5
Griepel win @4.50
Een niet te lastige rit word een 100% sprint Greenedge wilt de trui houden en speelt ook in de kaart voor Goss en Impey, Griepel heeft zich de afgelopen dagen goed kunnen sparen en niet gevallen. de ploeg heeft vandaag bewezen dat ze in goede doen zijn. Sagan nog niet 100% na zijn val de eerste dag zal in de loop van de tour wel beteren voor hem, Cavendish heeft nog wel wat naweeën van de antibiotica kuur? En kittel heeft hard afgezien de afgelopen dagen en volgens mij ook niet goed genoeg voor een goeie Griepel aan te kunnen.
1. Griepel
2. Kittel
3. Sagan
4. Cavendish
0 Vind ik leuk's
I love sport, But hate Gambling
bettips:
Volgens mij kun je deze niet laten liggen aan deze odd? heb niet echt nagekeken maar lijkt me niet dat de nr2 ui Cyprus iets gaat klaarbakken? De match is wel op neutraal veld in NL dacht ik...
Gent (Bel) - Anorthosis (Cyp)
Gent @2.50
0 Vind ik leuk's
I love sport, But hate Gambling
MLB
Miami Marlins @ Atlanta Braves
Atlanta Braves @1.40
Arizona Diamondbacks @ New York Mets
Arizona Diamondbacks @1.79
0 Vind ik leuk's
I love sport, But hate Gambling
Kittel gaat die bergen niet over komen denk ik. Verwacht zelf 1. Sagan 2. Kristoff 3. Greipel.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.