Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Alovenac (Challenge: ATP 1000)

ATP 1000 Challenge


De laatste periode is de motivatie op wedgebied redelijk verdwenen en ik ben de laatste tijd gaan denken, op welk gebied ik mezelf nu uit kan gaan dagen om met een dosis discipline naar een bepaald punt toe te werken, zonder mezelf aan een strikt BRM te hoeven te houden. De uitdaging heb ik gevonden in de door mij genoemde ‘ATP 1000 Challenge’.


Hierin probeer ik in 100 dagen mijn bankroll van 100euro naar 1000euro op te krikken (ATP 1000, haha!).


Niks spannends aan, maar wel een leuke uitdaging naast het dagelijkse wedden. Zeker nu ik dit jaar het tennis weer redelijk volg. Om ervoor te zorgen dat wij niet gaan wedden op alles wat los en vast zit heb ik mezelf 3 verschillende bettypes per dag voorgeschoteld.


We beginnen met onderstaand inleg schema, bij het bereiken van de volgende 100eu, gaan we dit bedrag opschrijven met 2,50eu per bet.


“De zekerheid (10,00eu)” = Dit is de bet die in 90% van de gevallen goed moet of kan gaan. Dit kan een combinatie van verschillende lage odds zijn, of gewoon een odd van tussen de 1.80 – 2.00.


“De twijfelaar (5,00eu)” = Dit is de bet met een hogere odd, maar toch wel als value gezien mag worden. Dit kan een combinatie van meerdere hoge odds zijn, of gewoon een single wedstrijd. Odd ligt vaak tussen de 2.00 en 3.00 en moet in 50% van de gevallen goed gaan.


“De ultieme gok (5,00)” = Deze bet zal hoogstwaarschijnlijk niet dagelijks voorkomen, maar dient zich als de ultieme valuebet. Dit is vaak een bet met een odd van 3,00+ en die niet elke dag goed zal gaan.


Daarnaast ga ik per week, 2 ATP toernooien mijn geld zetten op 2 outrights per toernooi. Ik kies dan een speler uit de bovenste helft van het schema en de onderste helft van het schema. Met als bedoeling daar gedurende het toernooi de benodigde winst uit te halen. Wellicht dat dit topic meer mensen de inspiratie geeft om een mooie challenge te gaan starten de komende tijd, tevens zal ik hierin mijn resultaten en bets bij houden.


Deze gaan af en toe ook voorzien worden van een korte uitleg.


Startdatum: 21-2-2019

Einddatum: 1-6-2019  



5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar alovenac
Country flagalovenac in 20-02-2019 16:59 Leden topics
in 20-02-2019 16:59 Leden topics
47 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.