Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

All in bets

Hallo, ik begin dit topic nadat het topic; 'daar zet ik mijn huis op' is verwijderd. Ik vond het wel een goed idee zoeen topic dus hierbij open ik dit topic. Heb je nou egt het gevoel dat je een echte banker hebt met lekkere odd.. (Boven de 1,50 bijv..)
Dan zet je hem in dit topic neer.
Bijv. vannacht had ik NHL bet, Vancouver op winst, dat was egt een 'weggevertje' in mijn ogen..!
Odd: 1,90 ongeveer.
Dat is een bet die je dan in dit topic kan zetten.
Laat even weten, wat jij vind van dit topic?
Allemaal succes! (y)
En hopen op mooie winsten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 31-01-2013 20:37 Leden topics
in 31-01-2013 20:37 Leden topics
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dikke prima alleen zou het alleen helpen als er ook een goede onderbouwing bij de tip die gegeven wordt komt te staan. Ik zal als ik er één zie hem hier ook plaatsen.
0 Vind ik leuk's
arie07:
Dikke prima alleen zou het alleen helpen als er ook een goede onderbouwing bij de tip die gegeven wordt komt te staan. Ik zal als ik er één zie hem hier ook plaatsen.

Idd, niet aan gedacht maar een onderbouwing zal fijn zijn! (y)
0 Vind ik leuk's
NCAA
01 Feb 2013 - Butler Bulldogs @ Saint Louis Billikens - Spread
Butler Bulldogs (+3.0) @ 1.91
Butler staat stijf bovenaan.. Zijn gewoon in bloedvorm , hebben vorige week 1x keer verloren na lange tijd (1 punt verschil).. dus zijn weer wakker geschut en dat bewezen ze weer door dik te winnen van Temple!
0 Vind ik leuk's
Laatste zes onderlinge matches won Devils er 5 van en die match die Islanders won wonnen ze krapjes met 2-3.. 11 dagen terug won Devils met 1-2.
Devils speelt thuis sterk en won er 2/2 dit seizoen.. De twee matchen die ze verloren, verloren ze na overtime.. Islanders zijn matig bezig alhoewel ze vannacht zeer overtuigend wonnen van Pittsburg.. ( en verrassend.. )
Ik vind dit geen All IN bet maar ik speel deze zelf met high stake!
0 Vind ik leuk's
johninho123:
NCAA
01 Feb 2013 - Butler Bulldogs @ Saint Louis Billikens - Spread
Butler Bulldogs (+3.0) @ 1.91
Butler staat stijf bovenaan.. Zijn gewoon in bloedvorm , hebben vorige week 1x keer verloren na lange tijd (1 punt verschil).. dus zijn weer wakker geschut en dat bewezen ze weer door dik te winnen van Temple!

Speel deze dan maar mee :)
0 Vind ik leuk's
johninho123:
NCAA
01 Feb 2013 - Butler Bulldogs @ Saint Louis Billikens - Spread
Butler Bulldogs (+3.0) @ 1.91
Butler staat stijf bovenaan.. Zijn gewoon in bloedvorm , hebben vorige week 1x keer verloren na lange tijd (1 punt verschil).. dus zijn weer wakker geschut en dat bewezen ze weer door dik te winnen van Temple!

Ik speel hem mee
Butler +2.5 @1.94
0 Vind ik leuk's
http://www.soccervista.com/bet.php
KOEKOEK
Vindt t beetje onzin topic. Zekerheidjes bestaan niet. Soccervista tipte laatst chelsea winnen tegen QPR :-(
Ook ooit Nadal zien verliezen op Wimbledon @ 1,01 afgelopen jaar :(
0 Vind ik leuk's
Er wordt toch niet echt gesproken van 'zekerheidjes'? Uiteraard bestaan die niet. Maar mooie odds waarbij je de kans van slagen erg hoog acht zijn altijd de moeite waard om te melden in zo'n topic, lijkt me? Juist met een goede onderbouwing kun je die wedstrijd nog iets beter bekijken van te voren. Zeker handig voor mensen die op die wedstrijd wilden wedden.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.