Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Griekhoofd

Hallo mensen,

Ik speel nu ongeveer een maandje deze speloptie en voorlopig gaat dit prima. Ik selecteer een aantal wedstrijden per dag in chronologische volgorde (dus ik zorg ervoor dat ik niet tegelijkertijd op verschillende wedstrijden zit). Uiteraard probeer ik wedstrijden te selecteren waar ik een aantal doelpunten verwacht, die toch nog redelijke odds geven. Dit zijn de geselecteerde wedstrijden van vandaag :

https://gyazo.com/65719047ccd6075aeb5f743be5767792

Als ik dit heb bepaald, dan ga ik de +2.5 goals per helft spelen. Mocht de bet fout zijn dan doe ik precies dezelfde bet voor de volgende helft en ik houd er rekening mee dat ik mijn voorgaande inzet moet terug winnen. Dus mocht er in het Japanse potje niet veel goals vallen, dan ga ik gewoon door naar Wolfsburg.

Nou begrijp ik dat ik allemaal martingaal gezeik ga krijgen hieronder, maar ik zie deze methode toch meer als een stappenplan. Als je een succesvolle bet hebt geplaatst, dan begin je gewoon weer opnieuw. Het voordeel hiervan is dat je heel nauwkeurig de uitslagen van de geselecteerde wedstrijden kunt bijhouden en hierdoor ''objectieve'' data ter beschikking hebt. Ik heb nu 120 wedstrijden gespeeld en de langste reeks zonder +2.5 goals in een helft was 12 helften, dat was nog niet eens een inzet van 100 euro op dat moment (vanwege de hoge odds). Iedereen met een goed verstand van budgetmanagement zal hiermee succesvol moeten kunnen zijn. Verder heb je zelf de keuze wanneer je stap 1 inzet, persoonlijk wacht ik altijd even totdat er een aantal helften achter elkaar geen drie goals zijn gevallen. De afgelopen drie wedstrijden was dat het geval bij mij, dus ik heb nu een mooi moment te pakken om de eerste bet te plaatsen bij dat Japanse potje.

https://gyazo.com/c8dbd6f2e56ca0085e3b822c30537f6e

Ik heb in het topic van Tino hier al het één en ander over verteld, uiteindelijk heb ik besloten om zelf maar een topic te starten.

Het lijkt mij leuk als verschillende mensen dit ook gaan proberen met zelf gekozen wedstrijden, eventuele aanvullingen en opmerkingen worden altijd gewaardeerd.

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag griekhoofd in 8-09-2018 08:49 Leden topics
in 8-09-2018 08:49 Leden topics
137 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
griekhoofd Topic starter Geplaatst 10 jan. 2019 om 21:04

Portimonense - Braga +2.5 total @1.9

Inleg : 40

Totale inleg : 55

Bookie : betfair

1 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 10 jan. 2019 om 22:11

We gaan nog ff door

Melbourne City - Brisbane Roar +1.5 goals first half @2.55

Inleg : 50

Totale inleg : 105

Bookie : Betfair

1 Vind ik leuk's

Ik doe met je mee :muscle_tone1:

0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 11 jan. 2019 om 09:45

Melbourne City - Brisbane Roar +1.5 goals total @1.86

Inleg : 135

Totale inleg : 240

Bookie : Unibet

1 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 11 jan. 2019 om 11:06

Poosje geleden dat er drie wedstrijden op rij geen +1.5 goals in een helft vielen (twee daarvan hier gedeeld, de eerste niet).

Al-Hilal - Al-Raed +1.5 goals first half @2.2

Inleg : 210

Totale inleg : 450

Bookie : betfair

Deze wedstrijd ga ik er nog voor, het lijkt me sterk dat hij hier niet gaat vallen. Maar mocht de eindstand niet positief zijn, dan ga ik niet verder met deze reeks. In dat geval spaar ik de rest van het budget voor toekomstige reeksen.

1 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 11 jan. 2019 om 13:21

Voor de strijders en ramptoeristen onder ons :

Al - Hilal - Al-Raed +1.5 total @ 1.75

Inleg : 185

Totale inleg : 635

Mogelijke omzet deze bet : 323

Toch besloten om niet volle bak te gaan bij deze wedstrijd. Zeker door de odd moet je toch een behoorlijke smak geld inleggen nu, het is veel logischer om de inleg te verspreiden over de komende wedstrijden. We zitten nu in een dipje qua goals, dus de komende wedstrijden kunnen we redelijk hoog openen.

0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 11 jan. 2019 om 14:45

Nou dat moet wel de meest bizarre pot van deze maand zijn geweest. Beetje lullig om dit nu hier te plaatsen, maar in extreme gevallen kun je er natuurlijk altijd voor kiezen om live nog wat extra te plaatsen tegen een hogere odd. Uiteindelijk blijft de situatie gewoon dat je twee goals verwacht, in welke minuten dat gebeurd is niet zo relevant.

https://gyazo.com/9f34167d9746cb84e7fae3e56280a3c5

Persoonlijk dus een kleine verlies gedraaid deze reeks, maar niks ernstigs. Wat mij betreft kunnen we dit ook gewoon tellen als een verlies van 312, dan pas ik daar mn toekomstige bets op aan.

0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 11 jan. 2019 om 15:16

Virtueel verlies van 312.

Caen - Lille +1.5 goals first half @3.65

Inleg : 20

Bookie : unibet

0 Vind ik leuk's

Ben blij voor je dat je live nog wat hebt kunnen terugpakken, maar het toont eens te meer dat Martingalen heel erg gevaarlijk is.

Je kan wel denken dat je een voordeel hebt door matchen uit te zoeken waarvan je denkt dat er meerdere goals gaan vallen, maar het blijft even goed gokken.

Niettemin good luck ;)

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”
griekhoofd Topic starter Geplaatst 11 jan. 2019 om 17:57

Ik heb vrijwel alles teruggepakt he, zelf had ik 12 verlies. Het is alleen onmogelijk te volgen als ik ook nog live bets hier ga plaatsen. Ik wou alleen die screen plaatsen om aan te geven dat je zelf af en toe kan bijsturen nog live. Het heeft een paar aspecten van martingaal betten, maar zeker niet allemaal. Verder sla je de spijker ook een kilometer naast de kop als je denkt dat mijn voordeel is ''wedstrijden uitkiezen waarvan ik denk dat er meerdere goals vallen''.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.