Wedtips van: Griekhoofd
Hallo mensen,
Ik speel nu ongeveer een maandje deze speloptie en voorlopig gaat dit prima. Ik selecteer een aantal wedstrijden per dag in chronologische volgorde (dus ik zorg ervoor dat ik niet tegelijkertijd op verschillende wedstrijden zit). Uiteraard probeer ik wedstrijden te selecteren waar ik een aantal doelpunten verwacht, die toch nog redelijke odds geven. Dit zijn de geselecteerde wedstrijden van vandaag :
https://gyazo.com/65719047ccd6075aeb5f743be5767792
Als ik dit heb bepaald, dan ga ik de +2.5 goals per helft spelen. Mocht de bet fout zijn dan doe ik precies dezelfde bet voor de volgende helft en ik houd er rekening mee dat ik mijn voorgaande inzet moet terug winnen. Dus mocht er in het Japanse potje niet veel goals vallen, dan ga ik gewoon door naar Wolfsburg.
Nou begrijp ik dat ik allemaal martingaal gezeik ga krijgen hieronder, maar ik zie deze methode toch meer als een stappenplan. Als je een succesvolle bet hebt geplaatst, dan begin je gewoon weer opnieuw. Het voordeel hiervan is dat je heel nauwkeurig de uitslagen van de geselecteerde wedstrijden kunt bijhouden en hierdoor ''objectieve'' data ter beschikking hebt. Ik heb nu 120 wedstrijden gespeeld en de langste reeks zonder +2.5 goals in een helft was 12 helften, dat was nog niet eens een inzet van 100 euro op dat moment (vanwege de hoge odds). Iedereen met een goed verstand van budgetmanagement zal hiermee succesvol moeten kunnen zijn. Verder heb je zelf de keuze wanneer je stap 1 inzet, persoonlijk wacht ik altijd even totdat er een aantal helften achter elkaar geen drie goals zijn gevallen. De afgelopen drie wedstrijden was dat het geval bij mij, dus ik heb nu een mooi moment te pakken om de eerste bet te plaatsen bij dat Japanse potje.
https://gyazo.com/c8dbd6f2e56ca0085e3b822c30537f6e
Ik heb in het topic van Tino hier al het één en ander over verteld, uiteindelijk heb ik besloten om zelf maar een topic te starten.
Het lijkt mij leuk als verschillende mensen dit ook gaan proberen met zelf gekozen wedstrijden, eventuele aanvullingen en opmerkingen worden altijd gewaardeerd.
Laat maar weten als je nieuwe bets hebt :) ik volg
Braga - Maritimo +1.5 1st half @2.4
Inleg : 12
Bookie : bwin
Villareal - Real Madrid (morgen 21:30) +2.5 first half @5.6
Inleg : 20
Bookie : Unibet
Ziet er goed uit Griek!
Ik hou je berichten in de gaten !
Succes
Top, hij is alweer binnen reaaal Madrid
Ben wel benieuwd hoe je deze wedstrijd had uitgekozen. Villarreal krijgt normaal weinig tegen! Hoe dan ook top tip!
Hallo iedereen,
OFF TOPIC
zal mezelf even voorstellen, want ben een echte newbie hier en post bij deze mijn allereerste post!
Ik ben een gokker die reeds enkele jaren op zoek is naar het ultieme systeem om winst te maken...
Ja idd winst. Dat lijkt een contradictie als je over gokken begint. (maar geloof wel in mensen die hiermee hun kost verdienen)
Net zoals bij iedere gokker verloopt dit met ups en downs, en ik zal al maar meteen zeggen dat ook ik (net zoals de meeste onder ons) verlies draai, als we het grote plaatje bekijken... dus ben nog steeds op zoek naar een winnend systeem ;)
Gok bijna uitsluitend live, wat veel tijd in beslag neemt. Ben dus een "gevoelsgokker" die zich ook wel baseert op statistiek.
Mijn bankroll is niet groot, maar groeit steeds zolang ik niet begin te flippen en echt TILT sla bij een lange reeks verliezende bets.
Maar gok nu al voeldoende lang dat ik (volgens mij) de TILT periode kan weerstaan en kan aanvaarden dat je soms gewoon verlies moet kunnen aanvaarden.
En later terug de weg naar boven inzet.
Genoeg geleuterd over mij... volg het hier nu reeds een tijdje en lees hier allerlei zaken.
Goede dingen en slechte, interessante en volstrekt ridicule...
Value betting zou dus op lange termijn winstgevend zijn, maar het concept van value is mij nog steeds vreemd.
Wat is value? Een betere quotering krijgen dan dat deze eigelijk zou moeten hebben? En garandeerd dit dan winst op lange termijn?
Ik geloof er alvast niet in. Als iemand mij dit iets duidelijker kan uitleggen, dan hoor ik het graag :)
ON TOPIC
En dan heb je griekhoofd... dat is meer mijn ding!
Hij zegt het niet met zoveel woorden hoe hij het precies doet, maar volgens mij een combinatie van statistiek en gevoel.
En dan vooral in deze rubriek. Net zoals ik deze toepas.
Maar toch had ik graag wat meer vernomen over hoe jij je bets samenstelt.
Hoe bepaal je welke wedstrijden je zal spelen? (reeks van 5)
En het aantal doelpunten per helft? (+1.5 of +2.5)
Ik denk dat er nog wel een aantal personen dit graag hadden vernomen.
En zeker na de laaste bet (Villareal - Real Madrid)
Die ik trouwens voor een eerste maal heb overgenomen van jou, waarvoor dus dank!
griekhoofd heeft een uitslagenboekje net als McFly in Back II the Future...