Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interview met tekstschrijver: Kevin Domerchie (psvkevin)

Bij voetbalwedden.net werken tientallen tekstschrijvers die elke week voor jullie voorbeschouwingen presenteren uit verschillende competities uit Europa. Hierbij geven ze hun wedadvies en bespreken de vorm van de ploegen. Bij deze willen we onze tekstschrijver Kevin Domerchie even voorstellen. Hij schrijft voor de Nederlandse Jupiler League Duitsland Bundesliga en de Champions League.
Wie ben je?
Ik ben Kevin Domerchie, 20 jaar en woonachtig in Zwolle.
Wat zijn je hobby’s?
Alles wat ook maar met voetbal te maken heeft. Overal waar ik ben wil ik dingen relateren aan het voetbal. Ik ben in mijn vrije tijd een 'voetbalaholic'
Welke opleiding(en) heb je genoten?
Ik heb mijn HAVO afgerond en ben nu bezig met mijn tweede jaar aan de School of Media.
Werk je?
Ik verdien een leuk zakcentje met het schrijven voor deze mooie site.
Ben je een actief gebruiker van VW?
Dagelijke kijk ik even op deze site of er nog leuke nieuwtjes en tips zijn. Het is gewoon handig te weten dat er een site als deze is, waar je voor veel dingen terecht kan.
Hoe ben je bij VW terecht gekomen?
Via een vriend ben ik bij deze site terecht gekomen.
Wat vind je van de huidige opzet van VW?
Ik vind het netjes ogen en ook rustig. Er zijn wel meerdere voetbalsites, maar die vind ik over het algemeen erg rommelig geworden door alle reclames (zie: VoetbalPrimeur).
Zodra je bent ingelogd op vw, waar ga je het eerste naar toe?
Naar het nieuws.
Is er nog een onderdeel die je graag ziet komen op de site?
Er schiet mij op het moment niks binnen, maar een site is nooit af in mijn optiek, dus leuke veranderingen kunnen altijd.
Hoe vaak en waar ben je meestal op vw te vinden?
Ik ben vaak bij het nieuws en wedtips te vinden. Als schrijver voor de site heb ik ook vaak de WritersCorner open staan.
Heb je wel eens een spel of prijsvraag op voetbalwedden.net gewonnen?
Nee, nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik vaak te vergeetachtig ben om aan deze dingen mee te doen, haha!
Maak je veel gebruik van de tips en plaats je zelf ook tips?
Ik maak veel gebruik van de tips, maar plaats ze zelf niet. Ik ben bang dat ik mensen per ongeluk een oor aannaai, dus nee daar doe ik niet aan.
Wat is je winst/verlies verhouding?
Ik denk dat ik veel meer heb gewonnen dan verloren. Ik heb geregeld klappers gemaakt van 200> euro.
Doe je wedden voor plezier of meer uit drang? Puur uit plezier, wanneer het een drang wordt, dan ben ik bang dat het al mis is met je.
Zou je een maand zonder wedden kunnen?
Ja hoor, in de zomermaanden ben eigenlijk niet actief geweest.
Wat is je grootste ‘klapper’ die je ooit gemaakt hebt?
Die ligt rond de 380 euro. Ik had bijna een keer 1100 euro gewonnen in een combinatie. Ik had destijds op de hele Jupiler League gespeeld en ik leek alles goed te hebben tot Veendam in de 90+3 minuut 2-2 maakte tegen De Graafschap. Toen viel ik van 1100 euro terug naar 180. Ik kon gek genoeg niet blij zijn met dat bedrag.
Wat is je grootste wedblunder die je hebt gemaakt?
Het was een blunder en een toevalstreffer tegelijk. Ik was bij de sigarenboer om een TOTO papiertje in te vullen, omdat ik geen tijd meer had om achter internet te kruipen. Eénmaal ingevuld en thuisgekomen zie ik dat ik allemaal onbekende namen erop heb staan. Wat bleek: Ik had het programmaboekje van de week ervoor erbij gepakt. Uiteindelijk won ik iets van 20 euro, waarmee het een leuke blunder werd.
Ooit een bizarre wending tijdens een weddenschap meegemaakt? niet zo zeer qua bedrag)?
Die wedstrijd zal iedereen nog wel bijstaan. Newcastle United - Arsenal. Ik had een gelijkspel voorspeld, gezien de vorm van beiden, maar zag Arsenal met de rust al 0-4 voorstaan. Uiteindelijk wist Tioté nog de 4-4 te maken. Dat is de meest bizarre wedstrijd voor mij ooit geweest denk ik. Al was Zwolle - Dordrecht 3-5 ook verrassend gezien de 3-1 voorsprong van FC Zwolle en de rode kaart voor Dordrecht, maar de wedstrijd van Arsenal is voor mij het meest bizarre winmoment geweest.
Stel je maakt een funbet en wint daarmee een paar ton, wat ga je er mee doen?
Stel ik zou 2,5 ton winnen. Dan zou ik voor een leuk huisje kijken en de rest van het geld wegzetten en mee gaan rentenieren ( dat zal vrij weinig zijn, maar na 30/40 jaar aardig wat). Met het geld wat daar dan uitkomt wil ik graag een project in Afrika o.i.d opstarten.
Met wie zie je graag de volgende keer een interview?
Ik zou wel graag een interview willen zien met iemand van de VW-Crew, zoals wedden, vw-crew of vonloite.
Met wie heb je veel contact op de site? Ik klets eigenlijk met iedereen wel een beetje die op dat moment online is, maar met de voetbalwedden-crew heb ik denk ik net iets meer contact.
Wat zijn volgens jou de ideale stappen om naar een goede bet te komen?
Ik kijk vaak naar de ranglijst( al moet je daar niet altijd blind op ingaan), de onderlinge relaties, thuisvoordeel, geschorsten en geblesseerde en de mannen in vorm. Ook zijn de laatste resultaten erg belangrijke graadmeters. Er zijn in mijn ogen veel criteria waar je naar moet kijken. Bijvoorbeeld: Heeft ploeg x een genante nederlaag geleden, dan is de kans groot dat ze extra gebrand zijn op een zege in het eerstkomende duel.
Is er nog iets dat je wilt delen met de lezers van VW?
Dat iedereen lekker zijn ding moet blijven doen, omdat het een erg gezellige site is om te bezoeken en voor te schrijven.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 15-09-2011 08:20 Interviews
in 15-09-2011 08:20 Interviews
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.