Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interview met een van onze vaste leden: Nottripping


Wie zijn onze leden en wat doen ze in de wereld van het voetbalwedden? Steeds vaker zien wij vaste leden terug komen op het forum en in de chat is het een vaak een gezellige boel. Er wordt gepraat over de wedstrijden, hoe in te zetten en soms ook over de gewone zaken in het leven. Wie zijn deze leden op voetbalwedden.net en hoe zijn ze zo in het wereldje gerold?  We stellen een aantal vragen aan één van onze actieve gebruikers: Nottripping.

Wie ben je?
René, 25, uit Utrecht

Wat zijn je hobby’s?
Voetbal, gokken, zo nu en dan goed ´van god los´ met vrienden,´kluizen-gordijnen' dicht en achter de laptop/xbox of beide (sowieso na avond/nachtje naar flink stappen), mooi weer-vissen en mijn zoontje van 15 maanden.

Welke opleiding(en) heb je genoten?
HBO Rechten afgerond, op het moment pré-master.

Werk je?
Parttime als juridisch medewerker op een advocatenkantoor. Vrijdag is pappadag en ben ik afwisselend vader, huisman en orde-handhaver. Op (een) vrij(e)-dag ben ik dan ook vaak degene die op voetbalwedden.net de gordijnen opendoet.

Ben je een actief gebruiker van VW?
Ik denk het wel. Ik probeer een bijdrage te leveren en een positief resultaat te boeken bij het tipgever spel, doe mee met bookmaker spel en sinds deze editie met vw10. Prijsvragen pak ik altijd wel mee en post steeds meer op het forum. Sowieso ben ik dagelijks in de chat te vinden. Ik geloof dat vw.net qua leden wel een flinke sprong gemaakt heeft. Toen ik hier net aangemeld was kwam het regelmatig voor dat er urenlang niets te beleven was in de chat. Dat is op het moment wel anders.

Hoe ben je bij VW terecht gekomen?
Zolang is dat niet geleden maar ik moet bekennen dat ik het niet meer weet.

Wat vind je van de huidige opzet van VW?
Rustig, in een prettig overzichtelijke zin.

Wat vind jij het beste aan VW?
De omgang tussen leden en interactie tussen leden en beheer.

Wat moet er volgens jou anders bij VW?
Op dit moment niets.

Hoe vaak en waar ben je meestal op vw te vinden?
Dagelijks, zowel op het forum als in de chat. Ik bezoek vw.net overigens niet op twitter en facebook .

Heb je wel eens een spel of prijsvraag op voetbalwedden.net gewonnen?
Ja. Eind seizoen 2010/2011 ben ik op de laatste speeldag derde gewonnen bij het bookmakerspel. Ik had eigenlijk geen kans meer om in de prijzen te vallen maar via een aantal voorspellingen op de underdog wist ik met maar een paar punten speling derde te worden. Onverwacht en leuk. Diezelfde week nog kreeg ik een Valencia shirtje thuisgestuurd via vw.net van Unibet. Daarna heb ik nog een CL-finale prijsvraag gewonnen door de minuut en doelpuntenmaker te raden van het eerste doelpunt. De prijs werd overigens gedeeld met een ander lid. Recent won ik nog een halve meier freebet op Bwin door het aantal toeschouwerste raden bij alle eredivisie wedstrijden op speeldag 1. Ik zat er 38 naast, dat was toch wel vrij bizar hehe.

Maak je veel gebruik van de tips en plaats je zelf ook tips?
Ik plaats zelf wel de nodige tips. Ongeacht of een tip juist is of niet, zou ik het liefst een onderbouwing geven maar door gebrek aan tijd is het daar nog niet van gekomen. Misschien in de nabije toekomst. Hier hebben uiteraard meer leden last van. Desondanks zie ik graag meer leden een onderbouwing plaatsen. Het is voor andere leden gemakkelijker om te kijken of zijn eigen gevoel overeenkomt met de onderbouwing van de tipgever.

Toch kijk ik dagelijks naar tips van andere leden. Aan de ROI-statistieken, waarvan steeds vaker uit kan worden gegaan (complimenten aan het beheer), en de tipoverzichten op de profielen, is goed te zien wie er lekker bezig is en wie niet. Logischerwijs verschilt dit maandelijks zo niet wekelijks.

Wat is je winst/verlies verhouding?
Ik ga ervan uit dat ik over al die jaren wel verlies gemaakt heb. Percentages weet ik niet, schatten schiet niet op. Zeker aan het begin (totoselect) vaak hoge qoutes gespeeld om een leuk bedrag te krijgen. Dat gaat best eens goed maar meestal natuurlijk niet. Qoutes zijn er meestal niet voor niets. Laatste jaren probeer ik vaker singels en qua qoute betjes met een hogere winkans. Hoe het kan weet ik niet maar als ik een singel pak van 1.50 of 1.60 met een hogere inleg loop ik vaak tegen een gelijkspel of zelfs een verliespartij. De winst die ik gepakt heb waren dan ook combi's, tripples of nog langere rijtjes, met hoge qoute en dito uitkomst.

De kunst is om nooit tegen een 0-stand aan te lopen. Maar dat is nog niet zo eenvoudig. Het taartmodel kan hierbij helpen maar ik moet bekennen dat ik hier maar sporadisch rekening mee houd. Ik wil mij hier meer aan gaan houden. Ik heb genoeg gestort, enkele keren leuke bedragen gewonnen en teruggestort en als ik stort kan ik hier wel even mee vooruit.

Doe je wedden voor plezier of meer uit drang?
Uit plezier, maar ik denk dat er wel een tijd is geweest dat het tegen drang aan zat. Op het moment dat ik s'avonds naar futbol24 (livescores) zat te kijken en mij besefte dat ik niets gespeeld had ga je je toch afvragen in wat voor fase je zit. Ook bij gebrek aan de bekende competities wedden op de meest belachelijke competities waarvan je de namen niet kunt uitspreken gaat natuurlijk nergens over. Ik gok als ik tijd en zin heb.

Zou je een maand zonder wedden kunnen?
Als ik een maand op vakantie ben of het zo druk heb dat ik er niet aan toe kom wel ja.

Wat is je grootste ‘klapper’ die je ooit gemaakt hebt?
Keer 4- en 500 euro op 1 dag. Klappertje kan trouwens ook bestaan uit een onmogelijke qoute, ongeacht de inzet/uitkomst.

Wat is je grootste wedblunder die je hebt gemaakt?
Keer tijdens het inzetten en bevestigen op een haast onmogelijke funbet in plaats van 5 euro 50 euro ingezet, uiteraard werd dat niets. Wat was ik ziek toen van die halve meier haha.

Ooit een bizarre wending tijdens een weddenschap meegemaakt? niet zo zeer qua bedrag)?
Een bet die ik nooit meer zal vergeten is Monaco-Bordeaux in 2008. Ik had alleen Monaco nog nodig voor een prijsje van 2 a 300 euro. Ik had hem DNB (draw no bet) gepakt dus gelijkspel kwam ook nog wel wat uit. Bekende van me op een forum had Bordeaux nodig. Monaco kwam met 3-0 voor, ik denk die is binnen. Na rust maakt Bordeaux de 3-1 en de 3-2. Dan word ik al naar. Lange tijd blijft het stil en dan toch nog rond de 90e minuut de 3-3 (ziek natuurlijk maar toch prijs) en nog even de 3-4. Hahaha toen was ik er echt even he-le-maal klaar mee (klein weekje uiteindelijk :D).

Is er nog iets dat je wilt delen met de lezers van VW?
Gamble 2 Win! (Of 'het leed dat toto heet' als het even slecht gaat hehe), en gok alleen als je er geld voor (over) hebt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 12-08-2011 18:27 Interviews
in 12-08-2011 18:27 Interviews
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.