Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Youtube voorspellingen (Voor de fun)

Goedemorgen iedereen,
Zelf heb ik een youtube video gemaakt met deze week eredivisie uitslagen en op het einde de aankomende matches en een spel om je eredivisie voorspellingen te doen. Om te kijken wie het meeste goed heeft.
Het is voor de fun, maar hoe meer doen, hoe leuker het is natuurlijk.
Edit: Filmpje op youtube is niet meer beschikbaar.
Het is nu nog redelijk simpel, maar wil het langzamerhand als het een succes zou worden uitbreiden.
[B]UPDATE:[/B] Hebben jullie misschien nog (meer) ideeen voor mij om youtube filmpjes te maken zoals in het bovenste voorbeeld zodat er wat leuks van gemaakt kan worden waarbij iedereen mee kan doen? Moeten er onderdelen toegevoegd worden, onderdelen weggehaald worden, een heel ander concept?
Ik hoor graag van jullie.

Groetjes,
Tim Barrett
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 29-10-2012 05:49 Hulp en advies
in 29-10-2012 05:49 Hulp en advies
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuk hoe je je movie in elkaar hebt gezet, ik zie hier alleen de meerwaarde niet van in. Kan je het me misschien beter uitleggen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Leuk hoe je je movie in elkaar hebt gezet, ik zie hier alleen de meerwaarde niet van in. Kan je het me misschien beter uitleggen?

Thanks, zelf vind ik het leuk om met het social media te spelen en ik wou graag mijn movie skills uitbreiden en ik vind het leuk om wedstrijden te voorspellen. Elke week zie je op tv bij voetbal international op het eindevan de uitzending dat de eredivisie wedstrijden worden voorspeld, toen dacht ik. Misschien is het wel leuk om dit te combineren en er een soort spel van maken zodat iedereen op youtube de eredivisie wedstrijden kan voorspellen (dus geen andere compeitite wedstrijden) met de gedachte van: misschien pakt het goed uit en wordt het leuk, en misschien is het wel helemaal niks. Soort van experiment zeg maar.
Of het echt een meerwaarde heeft, misschien op het moment nog niet echt nee. Al zou het wel een meerwaarde kunnen worden als er ideeen worden uitgebreid en er genoeg mensen meedoen.
Misschien dat jullie nog ideeen hiervoor hebben? Het in de video bewerken moet waarschijnlijk geen probleem zijn.
0 Vind ik leuk's
Ik vind dat vw-crew wel een punt heeft. Uitslagen staan overal op internet en vind naarmate het scherm kleiner wordt, de letters onduidelijk worden.
Wel knap dat je zoiets kan maken :)
Misschien kan je iets voor voetbalwedden gaan doen, een promotie filmpje hoe alles werkt? Bookmakerspel en tips plaatsen? ;)
ohja, waarom tip je ADO Den Haag :P Die gasten zijn niet in beste vorm en spelen 3 wedstrijden in 6 dagen en zijn dit totaal niet gewend :P
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Ik vind dat vw-crew wel een punt heeft. Uitslagen staan overal op internet en vind naarmate het scherm kleiner wordt, de letters onduidelijk worden.
Wel knap dat je zoiets kan maken :)
Misschien kan je iets voor voetbalwedden gaan doen, een promotie filmpje hoe alles werkt? Bookmakerspel en tips plaatsen? ;)
ohja, waarom tip je ADO Den Haag :P Die gasten zijn niet in beste vorm en spelen 3 wedstrijden in 6 dagen en zijn dit totaal niet gewend :P

Ja julie hebben inderdaad een punt, ik heb de video verwijderd.
En promotie filmpjes zou ik best willen maken voor voetbalwedden mits VW-Crew dat ook goed vind?
En ado wint wel van roda haha
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.