Winnend wedden met type 'correct score'
Ik wed nu al een tijd op voetbal
Heb laatst een vet geplaats met 3 correcte score odd van 1380 ofzo. Zet er 1 euro op had er 2 goed 1 fout scheelde 1 goal. Nu dacht ik bij mezelf als ik dit vaker en ik probeer het 100x ben ik €100kwijt maar ik denk dat het binnen die 100x wel een x lukt.
Denken jullie hier ook zo over of zeggen jullie dit slaat nergens op ik weet het nog niet graag tips.
En er kunnen altijd wed tips geplaatst worden
Heb laatst een vet geplaats met 3 correcte score odd van 1380 ofzo. Zet er 1 euro op had er 2 goed 1 fout scheelde 1 goal. Nu dacht ik bij mezelf als ik dit vaker en ik probeer het 100x ben ik €100kwijt maar ik denk dat het binnen die 100x wel een x lukt.
Denken jullie hier ook zo over of zeggen jullie dit slaat nergens op ik weet het nog niet graag tips.
En er kunnen altijd wed tips geplaatst worden
in 17-10-2013 13:46 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik wens je er heel veel succes mee ;). Dat je uberhaupt 1 correcte score erbij hebt is knap, laat staan dat je er 2 of 3 meer hebt... Veel en veeeel te kleine kans. Kun je beter andere manieren gebruiken, kom je uiteindelijk ook uit waar je wilt ;).
Hmm ik denk eerlijk gezegd dat het geen 1 keer in 100 zal lukken, je moet echt veel geluk hebben daarvoor, als je er al 2 juist hebt vind ik dit prima gedaan want dit is zeer moeilijk. Ik zou een andere manier proberen te zoeken.. toch veel succes
Waarom zet je die niet in een 2/3 systeem? Maak je meer kans op winnen denk ik.