Wie kent goede blogabet tipgevers met pre-match tips?
Hey! Ik ben momenteel op zoek naar wat goede blogabet tippers met pre-match tips. Als iemand een link heeft naar een goede tipper, let me know!
Onder het kopje 'market ' kan je hier zelf naar zoeken voor de paid tippers.
Onder het kopje ' tipsters ' kan je hier zelf naar zoeken voor zowel free als paid tippers.
Zelf een beetje werk erin steken mag, vooral omdat wij niet weten waar je naar opzoek bent. Met welke bankroll wil je spelen, welk stake systeem wil je hanteren, welke bookies wil je gebruiken, welke markten wil je spelen met welke inzetten ( i.v.m. limieten long term en bookies ), welke sporten, etc.......er komt veel meer bij kijken als je het serieus wilt nemen en het als investering wilt zien.
Succes!
Onder het kopje 'market ' kan je hier zelf naar zoeken voor de paid tippers.
Onder het kopje ' tipsters ' kan je hier zelf naar zoeken voor zowel free als paid tippers.
Zelf een beetje werk erin steken mag, vooral omdat wij niet weten waar je naar opzoek bent. Met welke bankroll wil je spelen, welk stake systeem wil je hanteren, welke bookies wil je gebruiken, welke markten wil je spelen met welke inzetten ( i.v.m. limieten long term en bookies ), welke sporten, etc.......er komt veel meer bij kijken als je het serieus wilt nemen en het als investering wilt zien.
Succes!
Ben niet echt opzoek naar een tipper waar ik alleen maar mee speel, maad meer om gewoon te volgen en inspiratie op te doen. Daarom vroeg ik me af welke tippers jullie volgen ;)
Ik zou je aanraden om de komende 2 a 3 jaar geld te gaan sparen en ondertussen je te verdiepen in het bet wereldje en allerlei tippers.
Als je genoeg geld hebt gespaard en weet wie je kan en wil volgen, dan kan je op die manier je spaargeld als investering gebruiken. Zodoende je bankroll opbouwen en op een gegeven moment je stakes verhogen. Op deze manier kan je een heel leuk extra centje verdienen of het opsparen en eerder met pensioen.
Of dit is allemaal te serieus voor je en je wilt tot minimaal je 70ste werken, dan kan je ook gewoon een beetje aankloten en voor de fun wat doen haha.
Succes met je keuze!