Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrategie: Van €10 naar €1000

Speel met me mee!
vorig jaar is het me ook aan het eind van het seizoen gelukt om van 10 euro 980 te maken. ik denk dat aan het eind van het seizoen wedstrijden makkelijker te voorspelen zijn, dus hoop ik dat het me dit jaar weer lukt. Het blijft gokken en niks is zeker maar ik ben ervan overtuigd dat je kansen wel kunt vegroten om je uiteindelijke doel te halen door middel van mijn speelwijze.

Ik speel voornamelijk voetbalwedstrijden maar af en toe een tennis/NBA (basketbal) wedstrijd. Soms speel ik losse wedstrijden en soms zal het een combo zijn. Houd mijn pagina goed in de gaten zodat je geen bet zult missen. totale stakes van mijn wedstrijden / combo's zullen tussen de 1.40 en 2 liggen. Ik speel zelf via unibet dus zal ik hun quoteringen hanteren.

Lijkt het je leuk om mee te spelen voel je vrij om mee te doen, niks is natuurlijk gegarandeerd maar ik weet zeker dat ik een goede kans maak.

gr karel
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagroad10to1000 in 22-04-2015 19:48 Hulp en advies
in 22-04-2015 19:48 Hulp en advies
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.