Wedstrategie: sport jackpot pools
Hey gasten,
ik ben vrij nieuw op dit forum maar lijkt me een leuke plaats om te vertoeven. In dit topic ben ik van plan om een soort van dagboek bij te houden betreffende de sport jackpot pools die ik speel. Weinig mensen die ik ken spelen dit soort sportweddenschappen, maar voor mij is het een mooie aanvulling op men gewone weddenschappen die ik plaats.
In tegenstelling tot gewone bets, bet je hier niet op odds. Door de pools te spelen, speel je eigenlijk mee in een gezamenlijke prijzenpot. Als je ticket juist is, wordt de jackpot verdeeld over het totaal aantal winnende units.
Het fijne aan dit platform is dat je ook met kleinere delen van een unit kan meespelen. Bv de wekelijkse pick 15 1x2 heeft een prijzenpot van 800,000€. 1 lijn kost je 2€. Maar je kan reeds meespelen vanaf 0.20€ en dan speel je dus voor 1/10 of 80,000€ van de totale prijzenpot.
Meerdere selecties per wedstrijd zijn mogelijk dus in 1 ticket kan je meerdere lijnen spelen.
En om het wat leuk en sociaal te houden, kan je op dit platform solo spelen maar je kan ook in groep (syndicate tickets) spelen.
Ik ben deze voormiddag met 50€ begonnen en laat ons zien waar we daar mee kunnen geraken.
Zo zuur, nu vernaggelt Brentford mijn rijtje...
Spelen jullie nog wat? Ik heb alleen nog 2 grote staan, je kunt nu prima wat kleintjes maken - alles lijkt wel vol te komen
Nu zelf geen 1 open staan. Speel ook met iemand mee en na 3 potjes van de 7 staat daar de cash in op 157 nog wat
Ik kwam deze topic hier toevallig tegen en lijkt me wel interessant.
Heb gelijk een paar betjes meegespeeld voor een laag bedrag.
Ik begrijp het principe wel maar de uitbetaling is me nog niet helemaal duidelijk.
Misschien kan iemand het hier verduidelijken.
Ik heb bijvoorbeeld meegespeeld met correct score - select 3
lijnen : 24
inzet per lijn : 0.50 €
kosten : 12 €
aantal deelnemers : 6
mijn aandeel : 8.34 %
mijn bijdrage : 1 €
Het ticket wordt gespeeld voor 1585 €
Begrjip ik het nu goed dat als we de enige zijn met 3 goede bets dat we dan 1585 € winnen en dat ikzelf 8.34% van die 1585 € win?
Als ik bijvoorbeeld naar een afgelopen reeks kijk zie ik daar bijvoorbeeld
winnende eenheden : 1.09
uitbetaling per eenheid : 5251 €
hoe komt men eigenlijk aan 1,09 eenheden? Wat is dat precies?
Voor hoeveel eenheden speel ik eigenlijk mee in bovenstaand voorbeeld?
Alvast bedankt voor een reactie.
Is me helemaal duidelijk nu. Nog mensen die dit spelen?
dit weekend een rijtje meegespeeld voor 2 €. Mooie 452 € winst.
Goedemiddag, heb het ook een poosje gespeeld in een groep. Dat was niet echt een succes haha.
Je moet maar 1 keer geluk hebben hé.
Eerste 30 € ging ook niet zo goed (zet maar 2 € in per keer) maar nu toch kort na mekaar 452€ en 154 € winst gemaakt.